Done.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:15 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Brandstof heh.Stickstof is wel een goeie track.
iTunes downloaden en dan naar de Store?quote:Op zondag 4 februari 2007 14:31 schreef _petjan het volgende:
Ik luister Learning Curve nu op de luisterpaal. Het klinkt vet! Maar ik wil dit album nu graag 'kopen' (), kan iemand mij een linkje pm'en waar ik dit album kan 'kopen'?
Ik bedoeldequote:Op zondag 4 februari 2007 14:34 schreef skiczukie het volgende:
[..]
iTunes downloaden en dan naar de Store?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:11 schreef Evil_Koekje het volgende:
Hij's voorzover ik weet nog niet te krijgen online, en sowieso support your locals, die 15 eu een keer...is 't wel waard.
quote:Op zondag 4 februari 2007 14:35 schreef _petjan het volgende:
[..]
Ik bedoeldeSla een paar biertjes minder achterover, en laat de shop eens voor wat het is, en je hebt dat album al verdiend. Zo moeilijk is het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
Eh, gevoel i guess.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:08 schreef Henkmanz het volgende:
Hoe ben je op de halve cijfers gekomen?
Ik hoop eigenlijk nog wel op een nieuwe BW of iets soortgelijks...quote:Kubus: "Kijk, ik heb zelf best veel moeite met maar één mc op een heel album. Daarom is deze plaat muzikaal ook zo gevarieerd. Bang Bang spit op alles, daarom heb ik als producer de vrijheid om de vibe van zo'n album te bepalen." Of er nog een opvolger van Buitenwesten verschijnt, is nog niet duidelijk maar Kubus werkt wel weer aan een compleet album met Sticks.
Eerst maar eens die fakkin' Fakkelteit-skeit.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:29 schreef arneaux het volgende:
Een nieuwe BW zou inderdaad top zijn.
Dat zou alleen de verdienste van Kees de Koning zijn, dat is ook de reden dat microphone colloseus uitgebracht is als CD Kubus en Sticks wouden hem gewoon als internetalbum mixtape dingetje droppen.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:41 schreef arneaux het volgende:
Mja daar wacht ik ook op. Máár ik heb liever een album dat áf is dan een album wat moet verkopen.
Alleen mixtapje op internet levert geen tour op.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:05 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Dat zou alleen de verdienste van Kees de Koning zijn, dat is ook de reden dat microphone colloseus uitgebracht is als CD Kubus en Sticks wouden hem gewoon als internetalbum mixtape dingetje droppen.
En ik wel.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:39 schreef TheSorrow het volgende:
Zaterdag zijn ze in Bibelot, en ik ga niet
Zijn Sticks en Kubus wezen touren na de release?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:35 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Alleen mixtapje op internet levert geen tour op.![]()
Ja. Samen met Jawat of met zijn 2-en. En samen met Raymzterquote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:42 schreef arneaux het volgende:
[..]
En ik wel..
[..]
Zijn Sticks en Kubus wezen touren na de release?
Ok dan. Wist ik niet.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:48 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ja. Samen met Jawat of met zijn 2-en
Vetquote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:42 schreef arneaux het volgende:
[..]
En ik wel..
[..]
Zijn Sticks en Kubus wezen touren na de release?
Was er een microphone colossus tour ja?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:48 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ja. Samen met Jawat of met zijn 2-en. En samen met Raymzter
Volgens mij idd samen met Jawat en Raymzter.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:06 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Was er een microphone colossus tour ja?
Bron.quote:De wereld van Opgezwolle is oer-Hollands maar tegelijkertijd grootstedelijk en werelds," aldus de commentaarstem bij de uitreiking van de Zilveren Harpen gisteravond in Bussum. Beluister het optreden met het Metropole Orkest online.
Dirigent Luttikhuis en Jerney Kaagman van Buma Cultuur
"Zijn jullie klaar, Metropole?" Samen met het orkest o.l.v. dirigent Maurice Luttikhuis en gast-rapper Shyrock speelde Opgezwolle gisteravond live op Radio 2 in het Spant! de nummers Regendans en Balans. Beluister de uitzending via deze stream, Opgezwolle begint op 32 minuten en 20 seconden. Vorig jaar wonnen Pete Philly & Perquisite een Zilveren Harp en speelden ze samen met het Metropole Orkest o.a. het nummer Conflicted. Die uitvoering staat nu op de cd Remindstate.
Goed bezig gast.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:12 schreef Evil_Koekje het volgende:
Nice, heb 'm even opgenomen altijd leuk om te hebben. Vind die freestyle van Sticks een beetje jammer maar goed.Anyway: http://rapidshare.com/fil(...)t._Shyrock_.mp3.html
Ik vind regendans niet echt lekker uit de verf komen. Misschien mede door de freestyle van sticks, maar vind het een beetje onwennig klinken ofzo.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:12 schreef Evil_Koekje het volgende:
Nice, heb 'm even opgenomen altijd leuk om te hebben. Vind die freestyle van Sticks een beetje jammer maar goed.Anyway: http://rapidshare.com/fil(...)t._Shyrock_.mp3.html
Vanaf Rico's stuk vind ik 'm wel lekker eigenlijk. Ik had alleen echt een moord gedaan voor Elektrostress met 't Metropool, dat móet echt heel erg vet zijn.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:32 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Ik vind regendans niet echt lekker uit de verf komen. Misschien mede door de freestyle van sticks, maar vind het een beetje onwennig klinken ofzo.
Eens.quote:Op woensdag 7 februari 2007 02:25 schreef Chrishop het volgende:
Sticks is het ook abolsuut niet eens met het hele zilveren harp gebeuren volgends mij, hij zegt ik heb 4 album gedropt wat aanmoedigins prijs. Hij heeft aan de ene kant gelijk aan de andere kant kom je erg arrogant over op "het grote" publiek. Z'n freestyle mist ook iets inderdaad, het past niet helemaal.
Goed bezig wel.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:12 schreef Evil_Koekje het volgende:
Hapert ie alleen bij mij constant als een gek, of hebben meer daar last van?quote:
Geen last van, werkt gewoon goed hier..quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:26 schreef S-Two het volgende:
[..]
Hapert ie alleen bij mij constant als een gek, of hebben meer daar last van?
Hier ook.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:26 schreef S-Two het volgende:
[..]
Hapert ie alleen bij mij constant als een gek, of hebben meer daar last van?
Neppert.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:18 schreef HAL9000S het volgende:
Kubus_and_Bang_Bang-Learning_Curve-DIRFIX-2007-PTD
Als albums echt goed zijn koop ik ze wel op vinyl maar dat gaat niet gebeuren met dit album ben ik bang.quote:
geeft niet hoor, ik heb ook moeite met lezenquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:32 schreef ma_jojo het volgende:
http://www.statemagazine.(...)%5Barticleid%5D=2153
Ah ja, zag ik nietquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:37 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
geeft niet hoor, ik heb ook moeite met lezen![]()
Dat sjaaltjequote:Op donderdag 8 februari 2007 17:14 schreef Evil_Koekje het volgende:
Had dat filmpje met Sticks al gezien gister, dat stuk met Herman Brood.
ik ben dus niet de enigequote:Op donderdag 8 februari 2007 18:20 schreef arneaux het volgende:
Ik heb t maar ff afgezet, ik vind Stickz een beetje irritant praten..
zijn manier van praten vind ik irritant. en al die sjawels, sjeweettoh's, loopuuh's en rappuuh's irriteren me ookquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:44 schreef skiczukie het volgende:
Ik vond het leuk om te zien. Hoezo, irritant?
Laten we 'baby' , 'sowieso' en 'je weet hoe we dit doen' niet vergetenquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:52 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
zijn manier van praten vind ik irritant. en al die sjawels, sjeweettoh's, loopuuh's en rappuuh's irriteren me ook![]()
Een keer in een nummer vind ik anders dan in een normale monoloog, maargoed... is verder ook niet echt interessant hoe hij praat.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:11 schreef skiczukie het volgende:
Die woorden gebruikt-ie ook nooit in zijn muziek.
dan irriteer ik me er niet zo aanquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:11 schreef skiczukie het volgende:
Die woorden gebruikt-ie ook nooit in zijn muziek.
Neeh, boeit geen reet.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:15 schreef DubzOne het volgende:
[..]
is verder ook niet echt interessant hoe hij praat.![]()
Boeit geen reet inderdaad, Ik mag toch aannemen dat je het verschil wel weet tussen praten en rappen ofniet?!quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:19 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Neeh, boeit geen reet.
rap1 (de ~, ~s)
1 soort popmuziek waarbij tegen een voortdurend herhaald achtergrondritme teksten veeleer worden gesproken dan gezongen => rapmuziek
Ik bedoel, je gebruikt woorden om je uit te drukken, of niet. Waarom zou je als je rapt andere woorden gaan gebruiken dan wanneer je normaal met iemand spreekt, en andersom.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:24 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Boeit geen reet inderdaad, Ik mag toch aannemen dat je het verschil wel weet tussen praten en rappen ofniet?!
Jij rapt zeker ook als je een dialoog voert![]()
Gelukkig.. Ik dacht dat ik de enige wasquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:20 schreef arneaux het volgende:
Ik heb t maar ff afgezet, ik vind Stickz een beetje irritant praten..
als iemand rapt moet het lekker klinken, dan kunnen ze voor mijn part zelfs in het turks rappenquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:26 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik bedoel, je gebruikt woorden om je uit te drukken, of niet. Waarom zou je als je rapt andere woorden gaan gebruiken dan wanneer je normaal met iemand spreekt, en andersom.
Turkse rapmuziek is af en toe best relaxed.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:30 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
als iemand rapt moet het lekker klinken, dan kunnen ze voor mijn part zelfs in het turks rappen
eens. dat lijkt me echt top. Zeker als kubus dan even blijft draaien....quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:57 schreef Evil_Koekje het volgende:
'k Hoop dat Kubus & Bang Bang ff een tourtje gaan doen,
Het was dik.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:51 schreef arneaux het volgende:
Ik ga vanavond. Erg veel zin in.
Waar staan ze dan? En hoe duur?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:33 schreef eer-ik het volgende:
gaan er nog mensen in alphen aan den rijn?
Ik zag dat ze daar in april staan
Daar is het juist tof.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:11 schreef arneaux het volgende:
Zolang je niet middenvooraanstaat, ja.
Nou die mening deel ik niet. Al dat gespring en geduw. Kijk ik wil best wel losgaan maar af en toe gaat t te ver. Kan ook te maken hebben dat ik in Dordt ben geweest, pisstad.quote:
Precies mijn mentaliteit.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:22 schreef Henkmanz het volgende:
Ik ga ook niet achteraan staan bij de laffe armzwaaiers, dan sta ik liever ergens vooraan. Je maakt zelf toch uit hoe je deelneemt aan dat gedoe. Ik ga echt niet als een gek tegen iedereen aanspringen, als zo'n josti dat doet duw ik hem gewoon weer terug, klaar.
Pits/pitten bestaan voornamelijk uit fanboys die willen laten zien dat zij 'het hardst los gaan'. Ik trek dat fanboy-gedrag uberhaupt niet, en ga mij er dus ook niet bij lastig vallen.quote:
Ik heb jawat gezien in het voorprogramma van rahzel, en daar ging het ook behoorlijk los inderdaadquote:
Ten eerste nix mis met lang haar, en ten tweede heb ik liever wat gehos en gebeuk en wat bier over me heen dan dat iedereen stilstaat en alleen maar met z'n arm op en neer zwaait. En nee, je vind me vrijwel niet in zo'n pit, maar 't brengt wel wat meer drukte in de zaal, en ik vind dat niet zo'n probleem.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:04 schreef jimjim1983 het volgende:
ik vind zo'n 'pit' echt kankergaar en snap ook niet waarom mensen dat bij ieder opgezwolle optreden moeten doen, het is meer iets voor metal nerds met lang haar
ja dan moet je dus achteraan gaan staan omdat een paar idioten tegen elkaar op willen springenquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:04 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ten eerste nix mis met lang haar, en ten tweede heb ik liever wat gehos en gebeuk en wat bier over me heen dan dat iedereen stilstaat en alleen maar met z'n arm op en neer zwaait. En nee, je vind me vrijwel niet in zo'n pit, maar 't brengt wel wat meer drukte in de zaal, en ik vind dat niet zo'n probleem.
edit: En dan blijft er natuurlijk de bekende uitspraak "als je 't niet leuk vindt doe je 't toch niet."
Dat is zeker waar. Daarom vind ik een beetje pit ook geen ramp, maar om er inderdaad een metalpit van te maken gaat mij te ver. Die heb ik ook vaak zat meegemaakt en daar word ik dus niet vrolijk van.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:14 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja dan moet je dus achteraan gaan staan omdat een paar idioten tegen elkaar op willen springen![]()
Als je 1 rij achter de "opvangmuur" van mensen gaat staan heb je d'r amper last van. En je doet er verder toch nix aan, dus ja dat moet dan maar.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:14 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja dan moet je dus achteraan gaan staan omdat een paar idioten tegen elkaar op willen springen![]()
Die teenslippersmiddag was geniaalquote:Op woensdag 14 februari 2007 01:37 schreef Chrishop het volgende:
lowlands + teenslippers + jawat = bebloede poten
Hele optreden pit is gaar, maar als balans er in klapt of tjappies dan ga ik los er ros ik iedereen in mn buurt aan z'n bakkes.
Ik was vorig jaar in Den Haag geweest. En daar was het idd zo erg. Ik ben altijd van springen en een pit vind ik ook nooit zo erg, maar daar was het gewoon té. Zelfs achterin vond ik de sfeer niet goed, ben dus maar boven gaan staan. Jammer, maar dat viel me zo erg tegen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:23 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Daarom vind ik een beetje pit ook geen ramp, maar om er inderdaad een metalpit van te maken gaat mij te ver. Die heb ik ook vaak zat meegemaakt en daar word ik dus niet vrolijk van.
Ik ga met een aantal vriendenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:33 schreef eer-ik het volgende:
gaan er nog mensen in alphen aan den rijn?
Ik zag dat ze daar in april staan
Relaxed, ik kom uit ter aar (quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:57 schreef Robzilla het volgende:
[..]
Ik ga met een aantal vriendenIk kom zelf ook uit Alphen dus dat is wel weer vet.. Het kasteel is echt 2 minuutjes fietsen van het huis van mn ouders vandaan!
Is er een keer een inhoudelijke discussie ergens over, is het nog niet goedquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:04 schreef dikkekaas het volgende:
Jeej het gezeur over pits is voorbijEn ik ga er weer even over door.. pit kan wel af en toe maar niet bij elk nr.. zekerniet. En bijv. bij Jawat moet af en toe wel gewoon gepit worden want t hoort wel een beetje bij z'n muziek. En jeuj, volgende week vrijdag Doornroosje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |