Ik zapte er net toevallig langs op dat moment (ken het programma verder niet), maar daarna ben ik ook net zo snel weer weggezapt toen Nina (wie het ook is) in beeld kwam.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:02 schreef Henkmanz het volgende:
Opgezwolle werd wel even positief genoemd in het Yo! VPRO Raps vanavond. Ze werden geroemd om het feit dat ze op eigen kracht in de media zijn gekomen (zonder concessies te doen etc) en ik vind dat ze gesierd worden door bewust niet aanwezig te zijn; tussen de urban-artiestjes zoals Nina en Appa (wat een klojo) zitten doet je image niet echt goed.
Hey! Jij wilde toch nog naar Opgezwolle? Jeweet dat ze naar Tivoli komen?quote:Op maandag 26 februari 2007 00:08 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik zapte er net toevallig langs op dat moment (ken het programma verder niet), maar daarna ben ik ook net zo snel weer weggezapt toen Nina (wie het ook is) in beeld kwam.
Leuk dat ze ook een stukje van Opgezwolle op Lowlands lieten zien.
Ja, ik zag het laatst ergens. 22 maart toch?quote:Op maandag 26 februari 2007 00:16 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Hey! Jij wilde toch nog naar Opgezwolle? Jeweet dat ze naar Tivoli komen?
Haha 22 maart idd! Ziejedan!quote:Op maandag 26 februari 2007 00:17 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja, ik zag het laatst ergens. 22 maart toch?
Goed dat je het nog even zegt! Dat moet ik even opschrijven anders ga ik het weer vergeten.
Mooizo!quote:Op maandag 26 februari 2007 00:33 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Haha 22 maart idd! Ziejedan!
ps: lang niet op school gezien!.
Uit pure noodzaak ben ik zelf maar met textielverfstiften aan de slag gegaan.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:46 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Mooizo!
Ik was ondertussen aan het kijken of ik niet zelf een t-shirt kan laten bedrukken voor de gelegenheid, want het aanbod in girlieshirts van opgezwolle valt me bijzonder tegen.
Gelukkig heb jij een vet logo ontworpen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:01 schreef arneaux het volgende:
Ik weet niet wanneer ik ze weer ga zien.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:03 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij een vet logo ontworpen.
Ik kom net thuis, en damn wat was het weer een feest.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:38 schreef Rubbish11 het volgende:
Vanavond Opgzwolle, Blaxter & Winne in effenaar Eindhoven!
Echt he? Heb 1,5 uur staan rauzen in de pit voor aan, doken Rico en Sticks nog fijn bovenop je (ze gingen crowdsurfen), maar tering wat was het vetquote:Op zondag 11 maart 2007 02:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik kom net thuis, en damn wat was het weer een feest.. Opgezwolle rockte weer ouderwets
![]()
De gaan de Eigen Wereld tour dus leegmelken. Ach, why blame them.quote:Op zondag 11 maart 2007 03:43 schreef febster het volgende:
[..]
Echt he? Heb 1,5 uur staan rauzen in de pit voor aan, doken Rico en Sticks nog fijn bovenop je (ze gingen crowdsurfen), maar tering wat was het vet.. Mijn shirt is wel nu pas weer droog, en mijn benen verrot, maar dat was het waard
Minder nieuws was dat Sticks riep dat Fakkelteit aan het einde van het jaar komt, of "eerder mits de sterren goed staan"...
quote:Op zondag 11 maart 2007 03:43 schreef febster het volgende:
Minder nieuws was dat Sticks riep dat Fakkelteit aan het einde van het jaar komt, of "eerder mits de sterren goed staan"...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |