Ik heb ook nog 2 requests gedaanquote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:51 schreef -Hans- het volgende:
Hopelijk wordt Booty luv - Boogie 2 nite nog even gedraaid!
heb t al opgelost!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:50 schreef B.A.Trix het volgende:
Ik mis deel 26 en 27 in de OP.
Bron radiofreakquote:Martijn Muijs krijgt dagelijks nachtprogramma op 3FM terug
Martijn Muijs is vanaf maandag weer dagelijks tussen 4:00 en 6:00 uur te horen op 3FM. Hij stapt daarvoor over van BNN naar de NPS. Met zijn programma 'Muijs in het Huis' volgt hij Bart Arens op die de overstap maakt naar de TROS, waar hij de weekendprogramma's van Corné Klijn overneemt.
Tot septembeer vorig jaar was Martijn al dagelijks onder de vlag van BNN in de nacht te horen, maar hij moest plaatsmaken voor Bart Arens en zijn zendtijd ging daarom terug naar één nacht per week. Nu Bart weekendprogramma's gaat maken, keert Martijn weer terug naar zijn oude plek
Muijs won in 2004 het programma 'Hey DJ' van BNN. De jury oordeelde destijds: 'Technisch dik in orde’. Ook inhoudelijk wist Martijn te verrassen. Martijn Muijs was, voor hij de interne opleiding bij 3FM begon, presentator bij Radio Meppel en verzorgde diverse programma’s bij Rebecca Radio.
NPS eindredacteur Jurre Bosman: "Je zou kunnen zeggen dat Martijn Muijs binnen onze opleiding nu begint aan zijn eindexamen. Ik ben ervan overtuigd dat hij zal slagen en verheug me op spannende radio-uren."
Bart Arens neemt voorlopig het oude nachtprogramma van Martijn, donderdag op vrijdagnacht van 1:00 tot 4:00 uur, over. Waarschijnlijk zal een nieuwe dj binnen het opleidingstraject van 3FM een binnenkort programma gaan maken op dat tijdstip.
Klopt! en Bart Arens gaat naar de grootste familie van Nederland, de TROS.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:53 schreef borisz het volgende:
Ik heb slecht nieuws voor de genen die het nog niet wisten
[..]
Bron radiofreak
Bart is iets meer mee te leven maar Martijnquote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt! en Bart Arens gaat naar de grootste familie van Nederland, de TROS.![]()
Waarom slecht nieuws? Ik ken die muis niet eensquote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Bron radiofreak
Heb de Muijs volgens mij nooit gehoord, of misschien maar 1x. Ook Bart Arens heb ik niet vaak gehoord, dus ik ben benieuwd of het wat is.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Bart is iets meer mee te leven maar Martijn![]()
tja, 't is maar wat je slecht nieuws noemt. ik ben heel blij dat 3fm continu nieuwe mensen opleidt en dat die door kunnen stromen naar de dagprogrammering (Paul, Coen, Sander en nu weer Bart). eigenlijk zijn ook Giel en Gerard zo begonnen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Bron radiofreak
Ik heb muis redelijk vaak gehoord en Arens ook, Muis verving afgelopen week onderandere De Heerquote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Waarom slecht nieuws? Ik ken die muis niet eens
Maar bij hem had ik een andere aangevraagdquote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:56 schreef -Hans- het volgende:
D.Rose dat doet Corne dan wel goed, hij draait je plaat.
Wie gaan er weg dan?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:57 schreef evert het volgende:
de volgende die naar de dag gaat is Michiel en dan gaat Domien in time slot Michiel. Dat zal over ca. een jaar wel gebeuren denk ik.
Zou wel lachen zijn als die volgende week wordt gedraaid.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Maar bij hem had ik een andere aangevraagd
Dat viel mij best mij eigenlijk. Hoewel graag wat meer vrouwen op de radio zou horen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb muis redelijk vaak gehoord en Arens ook, Muis verving afgelopen week onderandere De Heer
De meeste DJ's zijn goed idd, maar Muys vind ik niet prettig, vaak veel te seksistischquote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:57 schreef evert het volgende:
[..]
tja, 't is maar wat je slecht nieuws noemt. ik ben heel blij dat 3fm continu nieuwe mensen opleidt en dat die door kunnen stromen naar de dagprogrammering (Paul, Coen, Sander en nu weer Bart).
En al helemaal als Gerard of Michiel die dan draaien.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zou wel lachen zijn als die volgende week wordt gedraaid.
Mja... dat heb ik dus vooral bij Dolf Jansen en Dennis Weening.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:02 schreef borisz het volgende:
[..]
De meeste DJ's zijn goed idd, maar Muys vind ik niet prettig, vaak veel te seksistisch
Ik snap het niet. Winnen gaat (ging) me altijd goed af, maar een request aanvragen...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zou wel lachen zijn als die volgende week wordt gedraaid.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja... dat heb ik dus vooral bij Dolf Jansen en Dennis Weening.
Maargoed, ieder z'n smaak. Laten we maar weer gaan feesten met ekstra weekend.
Galvanize!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:04 schreef -Hans- het volgende:
WOW !!!!!!!!!!!!!! hoor ik daar Galvanize!?! YESSSSSSSSSSSSSSS
Geluid gaat hier even open!![]()
Waar neem je 'm mee naartoe?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:03 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Ik ga m'n trein halen, laters luitjes.
Ja, dat zou helemaal lachen zijn.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En al helemaal als Gerard of Michiel die dan draaien.
Ik zou voor Di-rect gaan, dan wordt 'ie direct gedraaid.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Winnen gaat (ging) me altijd goed af, maar een request aanvragen...
Ik heb zo mijn grenzenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, dat zou helemaal lachen zijn.
[..]
Ik zou voor Di-rect gaan, dan wordt 'ie direct gedraaid.![]()
niemand. maar ik denk niet dat Dolf er nog jaren zit en het zou me niets verbazen als claudia eens moet kiezen tussen theater, televisie en radio (zeker als ze meer tv gaat doen).quote:
Daar teken ik voorquote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:08 schreef evert het volgende:
[..]
niemand. maar ik denk niet dat Dolf er nog jaren zit en het zou me niets verbazen als claudia eens moet kiezen tussen theater, televisie en radio (zeker als ze meer tv gaat doen).
Ik vind 't nogal lafjes vanavondquote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:10 schreef biggetje het volgende:
Hallo allemaal! Een beetje laat, maar beter laat dan nooit...welke hoogtepunten heb ik gemist (afgezien van de tepel een paar posts hierboven?)
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:10 schreef biggetje het volgende:
Hallo allemaal! Een beetje laat, maar beter laat dan nooit...welke hoogtepunten heb ik gemist (afgezien van de tepel een paar posts hierboven?)
Er zit wat weinig tempo in de show..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vind 't nogal lafjes vanavond.
nou nou nou wat agressief toch weer..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Steek die Chili Peppers in je hol.
hier aanvragen heeft geen zinquote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:14 schreef evert het volgende:
Domien: voor de request - Say it ain't so Joe van Roger Daltrey
die is ziek thuis.. is snot bij m weggehaald.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:18 schreef biggetje het volgende:
misschien een domme vraag, maar waar is Veenstra, Veenstra?
Hij zou gaan freaknachten met Gerard zei hij vanochtend, dus denk het wel.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:18 schreef borisz het volgende:
IS giel er om 1 uur of is hij er niet?
die heeft een chronische snotverwijdering oidquote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:18 schreef biggetje het volgende:
Ziek thuis, iets met snot en een KNO-arts.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:18 schreef biggetje het volgende:
Dat heeft meer zinquote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:19 schreef evert het volgende:
[..]
ook al 2x ge sms't, als ondersteuning....
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:21 schreef evert het volgende:
wat een snotjongen is die michiel toch
Walgelijk nummer.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:19 schreef Otpor het volgende:
Ai, dit vind ik zo'n lekker nummer, Good Things End met I know
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:15 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
nou nou nou wat agressief toch weer..![]()
Kwestie van smaak hè.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Walgelijk nummer.![]()
Oftewel: niet mijn smaak.![]()
Wrijf het er maar lekker in hehehe.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:29 schreef -Hans- het volgende:
ja, goed bezig die Domien. Vorige week ging het toch iets minder soepel.
Die lucht! Ekdom dus.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:32 schreef B.A.Trix het volgende:
wie was het nou die informer helemaal kon meezingen??
ik (ook)quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:32 schreef B.A.Trix het volgende:
wie was het nou die informer helemaal kon meezingen??
IK bedoelde eigenlijk een fokker maar dat is DRose dus..quote:
[CHORUS:]quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:33 schreef Otpor het volgende:
Ik heb altijd bij die informerplaat dat ik wel probeer mee te zingen/rappen/slechte poging doen maar dat je totaal niet weet ze eigenlijk zeggen zo snel gaat het.
Ga er trouwens vanuit dat Domien wel kan lachen om het fragment, want het was gewoon hartstikke lachen radio.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:29 schreef -Hans- het volgende:
ja, goed bezig die Domien. Vorige week ging het toch iets minder soepel.
Das het leuke ook aan dit programma, dat het zo lekker chaotisch is. Vind ik ook een beetje terug bij de Coen en Sander Show, maar in iets mindere mate.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ga er trouwens vanuit dat Domien wel kan lachen om het fragment, want het was gewoon hartstikke lachen radio.
Nee, ik ookquote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:34 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
IK bedoelde eigenlijk een fokker maar dat is DRose dus..![]()
Precies, dit ging allemaal zo spontaan dat het gewoon hartstikke leuk was om te horen. Dat geldt inderdaad ook wel voor de Coen en Sander show, maar ik moet eerlijk zeggen dat zij beter tot hun recht komen als ze later in de avond zijn te horen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:36 schreef Otpor het volgende:
[..]
Das het leuke ook aan dit programma, dat het zo lekker chaotisch is. Vind ik ook een beetje terug bij de Coen en Sander Show, maar in iets mindere mate.
Ik weet alleen nog dat het een vrouw was..maarja is ook niet zo heel belangrijk , vroeg het me alleen ff af.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nee, ik ook
Ekdom deed Vanilla Ice
Ik zei toen dat ik die ook nog van buiten kende
Toen zei iemand dat ie nog erger was en Snow nog kende
waarna ik zei dat ik die ook nog wel kende
wie geeft er les?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:37 schreef Seraphina het volgende:
Leren Fok!ken!!!
Vrouwen? Hier?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:38 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik weet alleen nog dat het een vrouw was..maarja is ook niet zo heel belangrijk , vroeg het me alleen ff af.
Idd, ik vond ze voordat ze om 16:00u begonnen ook veel leuker in de avond, vrijdag's was dan ook vaak al heel leuk.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Precies, dit ging allemaal zo spontaan dat het gewoon hartstikke leuk was om te horen. Dat geldt inderdaad ook wel voor de Coen en Sander show, maar ik moet eerlijk zeggen dat zij beter tot hun recht komen als ze later in de avond zijn te horen.
Dat was iemand die de plaat aanvroeg, maar dat was niet iemand van Fok ofzo.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:38 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik weet alleen nog dat het een vrouw was..maarja is ook niet zo heel belangrijk , vroeg het me alleen ff af.
Mannenquote:
Sluit ik mij graag bij aan.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:39 schreef Otpor het volgende:
[..]
Idd, ik vond ze voordat ze om 16:00u begonnen ook veel leuker in de avond, vrijdag's was dan ook vaak al heel leuk.
wel toch..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat was iemand die de plaat aanvroeg, maar dat was niet iemand van Fok ofzo.
It was me!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:38 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Hij zit te rennen?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:41 schreef B.A.Trix het volgende:
Domien zit maar heen en weer te rennen.![]()
Je hebt helemaal gelijk!quote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:42 schreef Cee het volgende:
[..]
It was me!
Infoooormer you no say daddy me Snow me I go blaaaaame a lickie boom boom down!![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:42 schreef Cee het volgende:
[..]
It was me!
Infoooormer you no say daddy me Snow me I go blaaaaame a lickie boom boom down!![]()
wij doen niet aan meets, wij zijn normale mensenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:43 schreef DaMook het volgende:
Wanneer is de fok 3fm meetTopics gaan nog steeds lekker
Het is m'n ringtone.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ga er trouwens vanuit dat Domien wel kan lachen om het fragment, want het was gewoon hartstikke lachen radio.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wij doen niet aan meets, wij zijn normale mensen serious people
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:48 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Haha, dit is goed! Bozenegermuziek door een gitaarenpianospelendeblankezanger.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:48 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Haha, dit is goed! Bozenegermuziek door een gitaarspelendeblankezanger.
Dit is hilarisch, en het is eigenlijk nog een hardstikke mooi nummer. Lijkt die Weird Al Janckovits wel. Echt geweldig dit!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:48 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Haha, dit is goed! Bozenegermuziek door een gitaarspelendeblankezanger.
Ik vind het vandaag nogal tegenvaller eigenlijk..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:50 schreef Otpor het volgende:
[..]
Dit is hilarisch, en het is eigenlijk nog een hardstikke mooi nummer. Lijkt die Weird Al Janckovits wel. Echt geweldig dit!![]()
Ieder zijn ding tochquote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:53 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik vind het vandaag nogal tegenvaller eigenlijk..![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:54 schreef D.Rose het volgende:
Mocht ik het t-shirt winnen dan zal ik het braaf hier showen
nietquote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:55 schreef ChatGirl het volgende:
En binnen nu en hoeveel topics verwacht je het shirt binnen te hebben
ik!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:58 schreef B.A.Trix het volgende:
wie is er om 1 uur weer van de partij????
Dan ben ik waarschijnlijk al omgevallenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:58 schreef B.A.Trix het volgende:
Truste Seraphina!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:01 schreef Seraphina het volgende:
Helaas! Ik ga weer van de computer af en ga vannacht lekker slapen! Veel plezier voor de mensen die wel opblijven!
Volgens de site wel ja..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:59 schreef Cee het volgende:
Volgens mij van 1-4 Giel, van 4-6 Gerard?
Volgens mij zetten Domien hem in de positie-die-al-de-hele-week-onscherp-isquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:02 schreef biggetje het volgende:
de webcam!!!! Wat is er gebeurd!
Net alsof jullie het niet leuk zouden vinden om een keer in de studio te zitten tijdens ekstra weekendquote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wij doen niet aan meets, wij zijn normale mensen
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:02 schreef biggetje het volgende:
de webcam!!!! Wat is er gebeurd!
Ik zou best een keer willen komen kijken ja, maar niet met een hele groepquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Net alsof jullie het niet leuk zouden vinden om een keer in de studio te zitten tijdens ekstra weekend.
Als ik niet uit ga ik mischienquote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:58 schreef B.A.Trix het volgende:
Domien, zet hem weer eens lief terug in de andere positie?quote:
Mwah de groep in dit topic is 5 man ofzo (plus ikquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik zou best een keer willen komen kijken ja, maar niet met een hele groep
Show is over, guys!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:05 schreef biggetje het volgende:
[..]
Domien, zet hem weer eens lief terug in de andere positie?![]()
Nog geeneens met de vaste clan hier?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
lijkt mij inderdaad leuk om eens een keer in de studio te zijn bij een programma, liefst bij Gerard of Michielquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
De groep hier is groter (niet iedereen is aanwezig) en jou tel ik natuurlijk niet meequote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mwah de groep in dit topic is 5 man ofzo (plus ik) valt toch nog wel te overzien
.
nee, niet eensquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:06 schreef biggetje het volgende:
[..]
Nog geeneens met de vaste clan hier?![]()
![]()
Gelukkigquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
De groep hier is groter (niet iedereen is aanwezig) en jou tel ik natuurlijk niet mee
De studio is groot genoegquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee, niet eens
Die mensen moeten ook kunnen werken
En ik ga vanuit interesse, sommige lijken net 'fans'
Giel in de ochtend trek ik ook steeds minder, maar 's nachts is hij gelukkig een stuk beterquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:06 schreef Cee het volgende:
Nah, kdenk niet dat ik er vannacht bij ben, mijn Giel-tolerantie-level begint weer op een dieptepunt te raken dus daar blijf ik niet voor op. Dat zou betekenen dat ik voor Gerard vroeg wakker moet worden en dat is het m'n zaterdagochtend niet waard.
Touw nodig?quote:Damn, ik word helemaal agressief van de muziek op 3fm nu! Ik zit bijna te hopen op Di-Rect.
Er moet ook gewerkt wordenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:13 schreef DaMook het volgende:
De studio is groot genoeg. En fans of uit interesse maakt toch niet uit
Ik ben ook vooral geinteresserd hoe het er in de studio aan toe gaat, maar fans gaan er ook uit interesse heen
.
Dat doen ze toch welquote:
Ik zou graag zeggen dat je naar mijn online radio moet schakelen, maar ik krijg hem nog niet onlinequote:
Dan toch maar KXquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zou graag zeggen dat je naar mijn online radio moet schakelen, maar ik krijg hem nog niet online.
Mischien zodra ik hem online heb over een (hele) tijdquote:
Laat maar weten als het zover is, dan zullen we het eens aan een grondige keuring onderwerpenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mischien zodra ik hem online heb over een (hele) tijd. Bij mij zal het iig niet veel geouwehoer zijn
vooral requests en mijn eigen muziek (als iemand daarvan houd iig
) .
Zolang jullie genoeg plaatjes aan gaan vragen dan komt het wel goedquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Laat maar weten als het zover is, dan zullen we het eens aan een grondige keuring onderwerpen
Da's een mooie testquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zolang jullie genoeg plaatjes aan gaan vragen dan komt het wel goed(mits ik ze ook heb
) . Anders denk ik dat het snel fout gaat
.
En ik waarschijnlijk heel slecht in de aangevraagde plaatjes ook daadwerkelijk te draaienquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Da's een mooie test
Ik ben heel goed in plaatjes aanvragen
De Freak11 van vorige week staat op z'n hyves-blog (http://gerard41.hyves.nl/). Hij had wat technische problemen vorige week.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:17 schreef Toad het volgende:
Giel is geweigerd bij de coffeeshop.En er zijn er maar drie van in Almere, er zijn evenveel coffeeshops in Middelburg.
Trouwens, Ekdom mag de freak 11 'ns updaten op zijn site. Deze is van een week of 2, 3 terug. Misschien nog wel van 2006.
Malle pietje en de bimbo's is ook fouterdefout zeg.![]()
Dankje!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De Freak11 van vorige week staat op z'n hyves-blog (http://gerard41.hyves.nl/). Hij had wat technische problemen vorige week.
Dan duik ik onder de dekens..quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:51 schreef ScottTracy het volgende:
Mwoah, tot nu toe nog niet veel gebeurd. Melrose gaat nu spelen en Bibi is in the house, die gaat straks het vrouwelijke viagra uitproberen.
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:15 schreef dennisscho het volgende:
Verveelde me, dan maar een 3FM Treintje maken voor MS Train Simulator
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooi.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:15 schreef dennisscho het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:15 schreef dennisscho het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Herkenbaar...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:17 schreef SlideAway het volgende:
De meesten zullen het slechte nieuws al wel gehoord hebben maar het is toch godverdomme niet te geloven dat die kutplaat van Di-rect megahit is geworden. Twee weken geleden dat Maria Mayna (ofzo) drama, maar dit is nog wel een tandje erger. Normaal maken die gasten alleen nep-rock muziek voor bakvisjes, maar nu gaan ze ook nog 'gevoelige' nummers maken. En 3fm helpt daar aan mee, zwaar waardeloos.
Ik vraag me echt af of de heren Dj's dit echt een goed nummer vinden of dit moeten zeggen..
Ach, het is in ieder geval al wel een stuk beter dan Spam met Egbert-Jan Weber. Zie het positief.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:55 schreef MissyMirjaM het volgende:
eddy zoey maakt echt zo een vreselijk kutprogramma
ik vraag me af hoeveel mensen dat wel leuk vinden?
zaterdagmiddag heb ik nooit 3fm aan, vanwege eddy en z'n takketrompet
geen idee, ik ken spam niet.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ach, het is in ieder geval al wel een stuk beter dan Spam met Egbert-Jan Weber. Zie het positief.
Ik vraag me steeds af of dit nou een megahit wordt zodat 3FM kan roepen dat je op 3FM zogenaamd als eerste Di-rect kon horen of dat die plaat echt goed wordt gevonden. Je hoopt op 't eerste zodat ik niet aan de smaak van de diverse 3FM-dj's moet gaan twijfelen ...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:17 schreef SlideAway het volgende:
De meesten zullen het slechte nieuws al wel gehoord hebben maar het is toch godverdomme niet te geloven dat die kutplaat van Di-rect megahit is geworden. Twee weken geleden dat Maria Mayna (ofzo) drama, maar dit is nog wel een tandje erger. Normaal maken die gasten alleen nep-rock muziek voor bakvisjes, maar nu gaan ze ook nog 'gevoelige' nummers maken. En 3fm helpt daar aan mee, zwaar waardeloos.
Ik vraag me echt af of de heren Dj's dit echt een goed nummer vinden of dit moeten zeggen..
Dat was ook echt een baggerprogramma ja!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ach, het is in ieder geval al wel een stuk beter dan Spam met Egbert-Jan Weber. Zie het positief.
Sjezus, inderdaad ja, dat was een erg programma. Met dat torentje van Bente en die irritante stemmetjes die ze deed. Eddy draait dan zo af en toe nog wel eens muziek, maar Spam deed z'n naam eer aan. Constant oninteressant, dom geneuzel en geleuter en als de knop voor het draaien van een plaat weer werd gevonden, was het een nummer dat je iedere dag al 3871 keer hoorde.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Misschien heeft Di-rect wel gezegd: Hier heb je een berg kaarten, die mogen jullie allemaal weggeven en doe d'r ook nog maar een paar meets en greets bij, maar mogen wij dan volgende week megahit zijn?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vraag me steeds af of dit nou een megahit wordt zodat 3FM kan roepen dat je op 3FM zogenaamd als eerste Di-rect kon horen of dat die plaat echt goed wordt gevonden. Je hoopt op 't eerste zodat ik niet aan de smaak van de diverse 3FM-dj's moet gaan twijfelen ...
en zondagmiddag ook nietquote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:55 schreef MissyMirjaM het volgende:
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:55 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik vind het ook een enorm goed programmaquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:50 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik vind het echt het beste 3FM programma, zit erg goed in elkaar orginele items en geen domme hele flauwe grappen.
Ik vraag me af of je wel hetzelfde programma hebt gehoordquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:50 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik vind het echt het beste 3FM programma, zit erg goed in elkaar orginele items en geen domme hele flauwe grappen.
ik moet zeggen dat ik het programma steeds beter trekquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:46 schreef Knut het volgende:
Zoey maakt orginele radio. En ik vind het zelf erg verfrissend. Fijn om naar te luisteren
Persoonlijk vind ik het ook wel te doen hoor, alleen ben ik niet zo gecharmeerd van de dame die er ook zit. Je weet wel... Maar goed, de show is best te doen, zeker als je het gaat vergelijken met SPAM! (de Leeuw wordt wakker was ook echt slecht, maar die show zat in de ochtend.). Overigens was SPAM! in het begin wel te doen maar het niveau werd steeds minder en minder. Ik heb mij altijd mateloos geïrriteerd aan al die klote jingles van Egbert JW, en dat ook vaak meerdere malen dwars door een plaat heen. Hij (Egbert JW) deed maar wat en wat hij deed was gewoon bar slecht.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat ik het programma steeds beter trek
ja. ik heb al eens eerder gezegd dat zij niet erg bevordelijk is voor mijn voortplantingsdrangquote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
alleen ben ik niet zo gecharmeerd van de dame die er ook zit. Je weet wel...
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja. ik heb al eens eerder gezegd dat zij niet erg bevordelijk is voor mijn voortplantingsdrang
Nu pas? Ik vind Di-rect veel beter dan Justin Timberlakequote:Op zondag 21 januari 2007 12:35 schreef Jerommeke.nl het volgende:
De reputatie van de megahit wordt onder de huidige zenderdirectie gewoon compleet vergald...
hehe.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja. ik heb al eens eerder gezegd dat zij niet erg bevordelijk is voor mijn voortplantingsdrang
quote:Op zondag 21 januari 2007 13:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
hehe.![]()
Op de website van Michiel Veenstra staat een nieuwe creatie van dennisscho, de Michiel Veenstra trein!![]()
Aldus het nieuwsartikel op Radiofreak. Het idee vind ik niet eens zo gek.quote:"Misschien dat 3FM nog iemand zoekt, zo van twee tot vier uur ’s nachts, een ervaren dj, die een jonge collega begeleidt?"
Is een podcast vanquote:Op zondag 21 januari 2007 14:04 schreef TheVulture het volgende:
Heb ik nog wat hilarisch gemist, bijvoorbeeld Ekstra Weekend... heb de afgelopen dagen weinig 3FM geluisterd....
quote:[http://www.ckcf.com.cn/ 网站优化]专家运用[http://www.seo360.cn 网站优化] 技术进行 [http://www.seo360.cn 搜索引擎优化] 及[http://www.seo360.cn/catalog.asp?tags=Google%E4%BC%98%E5%8C%96 Google优化] [http://www.seo360.cn/catalog.asp?cate=1 百度优化] , 提高 , [http://www.seo360.cn/post/Gtuiguang.html Google推广][http://www.seo360.cn/post/Gpaiming.html Google左侧排名] ! 并提供 [http://www.seo360.cn/catalog.asp?cate=4 SEO培训][http://www.dhzw.org/ 大杭州] 是专业从事[http://www.dhzw.org/ 网页制作] 和[http://www.dhzw.org/product.html 网站设计] 的 [http://www.dhzw.org/product.html 网络公司] ,提供企业 [http://www.dhzw.org/cases.asp 杭州网页制作] 服务,专业型外贸公司 [http://www.dhzw.org/serve.html 网站建设] 服务, [http://www.dhzw.org/about.html 网页设计] [http://www.dhzw.org/news.asp 网页制作] ,[http://www.dhzw.org/serve.html 网站制作] 服务等.
[http://hi.baidu.com/youhuaa/blog google优化] [http://blog.sina.com.cn/u/4bc04045010006z2 google左侧排名] [http://hi.baidu.com/youhuaa/blog google排名]
[http://hi.baidu.com/seo315 百度优化]
[http://www.hangzhoucom.com 杭州企业] 展示产品有:[http://www.chinamaojin.com 毛巾] [http://www.chinamaojin.com 毛巾厂] [http://www.chinamaojin.com 压缩毛巾] [http://www.cnbattery.com.cn 太阳能电池] [http://www.cnbattery.com.cn 充电电池] [http://www.cnbattery.com.cn 手机电池] [http://www.cnbxg.cn 不锈钢] [http://www.cnbxg.cn 不锈钢管] [http://www.cnbxg.cn 不锈钢管制品] [http://www.chinaerji.com 耳机] [http://www.chinaerji.com 蓝牙耳机] [http://www.chinaerji.com 无线耳机] [http://www.ganzaoshebei.net 干燥设备] [http://www.ganzaoshebei.net 干燥设备厂] [http://www.ganzaoshebei.net 木材干燥设备] [http://www.jiaoshoujia.net 脚手架] [http://www.jiaoshoujia.net 脚手架租赁] [http://www.jiaoshoujia.net 快装脚手架] [http://shop34115955.taobao.com/ 西湖龙井] [http://shop34115955.taobao.com/ 云南普洱茶] [http://shop34115955.taobao.com/ 景德镇陶瓷] 等
做[http://www.clhq.com.cn 杭州婚庆] 的[http://www.clhq.com.cn 杭州婚庆公司] 提供[http://www.clhq.com.cn 杭州婚庆用车] [http://www.clhq.com.cn 杭州商务庆典] [http://www.clhq.com.cn 杭州婚庆摄像] [http://www.clhq.com.cn/hqbd.asp 杭州婚庆策划] 吗?
[http://www.toto18.com 彩票合买网] 致力[http://www.toto18.com/zjol 彩票合买] ,[http://www.toto18.com/zjol 足彩合买] 等[http://www.toto18.com/zjol 网上买彩票] 服务。
[http://www.dcxc.obm.cn 冬虫夏草] [http://jielengjiao.blog.phoenixtv.com/user3/jielengjiao/archives/2006/452836.html 结冷胶] [http://www.ra.org.cn 类风湿] [http://www.ra.org.cn/news/newdrug/2006-11-16/11165448CKHGK4CCG80502E.html 益赛普]
[http://hi.baidu.com/lengganji 冷干机] [http://www.hlhhsb.com/navi-6.htm 搅拌机] [http://www.hlhhsb.com/navi-3.htm 混合机] [http://www.hlhhsb.com/p4.htm 乳化机] [http://www.hlhhsb.com/p14.htm 分散机] [http://www.hlhhsb.com/navi-1.htm 搅拌器] [http://pcry.cn.35so.cn PCR仪] [http://www.zdhuatai.com/ LED]
湖北[http://www.cltruck.com/ 程力] [http://www.dfclw.com/ 专用汽车] 厂生产销售:
[http://www.dfclw.com/cn/cp1.html 洒水车] [http://www.dfclw.com/cn/cp7.html 吸粪车] [http://www.dfclw.com/cn/cp3.html 垃圾车] [http://www.dfclw.com/cn/cp21.html 压缩式垃圾车] [http://www.dfclw.com/cn/cp2.html 油罐车] [http://www.dfclw.com/cn/cp8.html 吸污车] [http://www.dfclw.com/cn/cp11.html 高空作业车] [http://www.dfclw.com/cn/cp10.html 随车吊] [http://www.dfclw.com/cn/cp6.html 自卸车] [http://www.dfclw.com/cn/cp9.html 教练车] [http://www.dfclw.com/cn/cp4.html 厢式车] [http://www.dfclw.com/cn/cp15.html 专用车配件] [http://www.dfclw.com/cn/cp17.html 消防车] [http://www.dfclw.com/cn/cp18.html 半挂车] [http://www.dfclw.com/cn/cp5.html 冷藏车] [http://www.dfclw.com/cn/cp16.html 运水车] [http://www.dfclw.com/cn/cp19.html 牵引头] [http://www.dfclw.com/cn/cp22.html 清障车] [http://www.cltruck.com/cn/cp1.html 洒水车] [http://www.cltruck.com/cn/cp7.html 吸粪车] [http://www.cltruck.com/cn/cp3.html 垃圾车] [http://www.cltruck.com/cn/cp8.html 吸污车] [http://www.cltruck.com/cn/cp2.html 油罐车] [http://www.cltruck.com/cn/cp11.html 高空作业车] [http://www.cltruck.com/cn/cp10.html 随车吊] [http://www.cltruck.com/cn/cp6.html 自卸车] [http://www.cltruck.com/cn/cp9.html 教练车] [http://www.cltruck.com/cn/cp18.html 半挂车] [http://www.cltruck.com/cn/cp17.html 消防车][http://www.cltruck.com/cn/cp15.html 专用车配件] [http://www.cltruck.com/cn/cp4.html 厢式货车] [http://www.cltruck.com/cn/cp5.html 冷藏车] [http://www.cltruck.com/cn/cp16.html 运水车] [http://www.cltruck.com/cn/cp19.html 牵引车] [http://www.cltruck.com/cn/cp12.html 散装水泥车] [http://www.cltruck.com/cn/cp13.html 液体车] [http://www.cltruck.com/cn/cp14.html 水泥搅拌车] [http://www.cltruck.com/cn/cp22.html 清障车] 等车辆,欢迎选购!
wtfquote:Op zondag 21 januari 2007 14:46 schreef IedeK. het volgende:
De OP in de Wiki is een beetje verneukt.
Allemaal linkjes naar weet ik veel wat voor sites.
Ik ga het wel even aanpassen. (misschien de OP ook even optimaliseren.)
[..]
![]()
quote:Vorige topics:
-------------------------------------------------------------
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
------------------------------------------------------------
[3FM #21] Michiel kan ein-de-lijk pissen
[3FM #22]Dramaandag, de week goed beginnen MetMichiel!
[3FM #23] Nu met scheve webcam
[3fm #24]Zolang de webcam zwart is...
[3FM #25] Met Annemmmmmieke!
ehhh, tja, jij vond dat juist dat ingekort moest worden?quote:Op zondag 21 januari 2007 15:10 schreef IedeK. het volgende:
Tja iedereen kan het eigenlijk aanpassen, dus waarschijnlijk wel.
Maar ik heb het al veranderd.
En dat lijstje met vorige topics ingekort.
[..]
Ik persoonlijk vond het niet echt storend zoals het was, ik vind mee dat plaatje van die muur overbodig, of een linkje in 3FM in Suriname of wat het ook mag zijnquote:Op zondag 21 januari 2007 15:16 schreef IedeK. het volgende:
Het kan natuurlijk altijd weer teruggedraaid worden.![]()
Roep maar.
Welk nummer?quote:
Born to run!quote:Op maandag 22 januari 2007 11:04 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
[..]
Welk nummer?
Ik kan weer niet luisteren de hele dag, vanmorgen wel giel zoals elke morgen.
Die plaat van Jerry Lee Lewis zojuist hielp wel moet ik zeggen!quote:Op maandag 22 januari 2007 11:44 schreef Ekdom het volgende:
zijn jullie al een beetje aan het ontwaken op deze dramaandag?
Nummer heet Rock 'N Roll, is z'n nieuwstequote:Op maandag 22 januari 2007 11:45 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
Godver, wat draaien ze goede muziek
Welke van jerry lee?![]()
dit is het enige nummer dat ik gehoord heb, klinkt leuk iddquote:Op maandag 22 januari 2007 11:48 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
Zijn nieuwste plaat is wel lachen met al die grootheden erop
Dat zou ik op zich ook niet eens zo erg vinden. Ik wordt helemaal gek van het weer zo langzamerhand, door het snelle wisselen van seizoenen heb ik het gevoel dat ik reeds in 2012 zit...quote:Op maandag 22 januari 2007 12:02 schreef Againzender het volgende:
Claudia wilt sneeuw geloof ik?
ik ben weer helemaal tot rust gekomenquote:
Maar Claudia zendt niet uit in het weekeindequote:Op maandag 22 januari 2007 13:27 schreef Zuignapje het volgende:
wat een baggerplaat ook van Direct
dat bericht van die muziekcondooms was dit weekend ook al op 538 bij weekend rick
Niet lullen, maar vullenquote:Op maandag 22 januari 2007 13:33 schreef Againzender het volgende:
Ach, het gaat in ieder geval over neuken
ook ik luisterquote:Op maandag 22 januari 2007 16:15 schreef rubbereend het volgende:
Coen en Sander showdus ik ben ook weer van de partij
geen Astrid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |