Ga er trouwens vanuit dat Domien wel kan lachen om het fragment, want het was gewoon hartstikke lachen radio.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:29 schreef -Hans- het volgende:
ja, goed bezig die Domien. Vorige week ging het toch iets minder soepel.
Das het leuke ook aan dit programma, dat het zo lekker chaotisch is. Vind ik ook een beetje terug bij de Coen en Sander Show, maar in iets mindere mate.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ga er trouwens vanuit dat Domien wel kan lachen om het fragment, want het was gewoon hartstikke lachen radio.
Nee, ik ookquote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:34 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
IK bedoelde eigenlijk een fokker maar dat is DRose dus..![]()
Precies, dit ging allemaal zo spontaan dat het gewoon hartstikke leuk was om te horen. Dat geldt inderdaad ook wel voor de Coen en Sander show, maar ik moet eerlijk zeggen dat zij beter tot hun recht komen als ze later in de avond zijn te horen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:36 schreef Otpor het volgende:
[..]
Das het leuke ook aan dit programma, dat het zo lekker chaotisch is. Vind ik ook een beetje terug bij de Coen en Sander Show, maar in iets mindere mate.
Ik weet alleen nog dat het een vrouw was..maarja is ook niet zo heel belangrijk , vroeg het me alleen ff af.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nee, ik ook
Ekdom deed Vanilla Ice
Ik zei toen dat ik die ook nog van buiten kende
Toen zei iemand dat ie nog erger was en Snow nog kende
waarna ik zei dat ik die ook nog wel kende
wie geeft er les?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:37 schreef Seraphina het volgende:
Leren Fok!ken!!!
Vrouwen? Hier?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:38 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik weet alleen nog dat het een vrouw was..maarja is ook niet zo heel belangrijk , vroeg het me alleen ff af.
Idd, ik vond ze voordat ze om 16:00u begonnen ook veel leuker in de avond, vrijdag's was dan ook vaak al heel leuk.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Precies, dit ging allemaal zo spontaan dat het gewoon hartstikke leuk was om te horen. Dat geldt inderdaad ook wel voor de Coen en Sander show, maar ik moet eerlijk zeggen dat zij beter tot hun recht komen als ze later in de avond zijn te horen.
Dat was iemand die de plaat aanvroeg, maar dat was niet iemand van Fok ofzo.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:38 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik weet alleen nog dat het een vrouw was..maarja is ook niet zo heel belangrijk , vroeg het me alleen ff af.
Mannenquote:
Sluit ik mij graag bij aan.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:39 schreef Otpor het volgende:
[..]
Idd, ik vond ze voordat ze om 16:00u begonnen ook veel leuker in de avond, vrijdag's was dan ook vaak al heel leuk.
wel toch..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat was iemand die de plaat aanvroeg, maar dat was niet iemand van Fok ofzo.
It was me!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:38 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Hij zit te rennen?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:41 schreef B.A.Trix het volgende:
Domien zit maar heen en weer te rennen.![]()
Je hebt helemaal gelijk!quote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:42 schreef Cee het volgende:
[..]
It was me!
Infoooormer you no say daddy me Snow me I go blaaaaame a lickie boom boom down!![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:42 schreef Cee het volgende:
[..]
It was me!
Infoooormer you no say daddy me Snow me I go blaaaaame a lickie boom boom down!![]()
wij doen niet aan meets, wij zijn normale mensenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:43 schreef DaMook het volgende:
Wanneer is de fok 3fm meetTopics gaan nog steeds lekker
Het is m'n ringtone.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ga er trouwens vanuit dat Domien wel kan lachen om het fragment, want het was gewoon hartstikke lachen radio.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wij doen niet aan meets, wij zijn normale mensen serious people
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:48 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Haha, dit is goed! Bozenegermuziek door een gitaarenpianospelendeblankezanger.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:48 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Haha, dit is goed! Bozenegermuziek door een gitaarspelendeblankezanger.
Dit is hilarisch, en het is eigenlijk nog een hardstikke mooi nummer. Lijkt die Weird Al Janckovits wel. Echt geweldig dit!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:48 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Haha, dit is goed! Bozenegermuziek door een gitaarspelendeblankezanger.
Ik vind het vandaag nogal tegenvaller eigenlijk..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:50 schreef Otpor het volgende:
[..]
Dit is hilarisch, en het is eigenlijk nog een hardstikke mooi nummer. Lijkt die Weird Al Janckovits wel. Echt geweldig dit!![]()
Ieder zijn ding tochquote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:53 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik vind het vandaag nogal tegenvaller eigenlijk..![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:54 schreef D.Rose het volgende:
Mocht ik het t-shirt winnen dan zal ik het braaf hier showen
nietquote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:55 schreef ChatGirl het volgende:
En binnen nu en hoeveel topics verwacht je het shirt binnen te hebben
ik!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:58 schreef B.A.Trix het volgende:
wie is er om 1 uur weer van de partij????
Dan ben ik waarschijnlijk al omgevallenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:58 schreef B.A.Trix het volgende:
Truste Seraphina!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:01 schreef Seraphina het volgende:
Helaas! Ik ga weer van de computer af en ga vannacht lekker slapen! Veel plezier voor de mensen die wel opblijven!
Volgens de site wel ja..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:59 schreef Cee het volgende:
Volgens mij van 1-4 Giel, van 4-6 Gerard?
Volgens mij zetten Domien hem in de positie-die-al-de-hele-week-onscherp-isquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:02 schreef biggetje het volgende:
de webcam!!!! Wat is er gebeurd!
Net alsof jullie het niet leuk zouden vinden om een keer in de studio te zitten tijdens ekstra weekendquote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wij doen niet aan meets, wij zijn normale mensen
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:02 schreef biggetje het volgende:
de webcam!!!! Wat is er gebeurd!
Ik zou best een keer willen komen kijken ja, maar niet met een hele groepquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Net alsof jullie het niet leuk zouden vinden om een keer in de studio te zitten tijdens ekstra weekend.
Als ik niet uit ga ik mischienquote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:58 schreef B.A.Trix het volgende:
Domien, zet hem weer eens lief terug in de andere positie?quote:
Mwah de groep in dit topic is 5 man ofzo (plus ikquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik zou best een keer willen komen kijken ja, maar niet met een hele groep
Show is over, guys!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:05 schreef biggetje het volgende:
[..]
Domien, zet hem weer eens lief terug in de andere positie?![]()
Nog geeneens met de vaste clan hier?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
lijkt mij inderdaad leuk om eens een keer in de studio te zijn bij een programma, liefst bij Gerard of Michielquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
De groep hier is groter (niet iedereen is aanwezig) en jou tel ik natuurlijk niet meequote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mwah de groep in dit topic is 5 man ofzo (plus ik) valt toch nog wel te overzien
.
nee, niet eensquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:06 schreef biggetje het volgende:
[..]
Nog geeneens met de vaste clan hier?![]()
![]()
Gelukkigquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
De groep hier is groter (niet iedereen is aanwezig) en jou tel ik natuurlijk niet mee
De studio is groot genoegquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee, niet eens
Die mensen moeten ook kunnen werken
En ik ga vanuit interesse, sommige lijken net 'fans'
Giel in de ochtend trek ik ook steeds minder, maar 's nachts is hij gelukkig een stuk beterquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:06 schreef Cee het volgende:
Nah, kdenk niet dat ik er vannacht bij ben, mijn Giel-tolerantie-level begint weer op een dieptepunt te raken dus daar blijf ik niet voor op. Dat zou betekenen dat ik voor Gerard vroeg wakker moet worden en dat is het m'n zaterdagochtend niet waard.
Touw nodig?quote:Damn, ik word helemaal agressief van de muziek op 3fm nu! Ik zit bijna te hopen op Di-Rect.
Er moet ook gewerkt wordenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:13 schreef DaMook het volgende:
De studio is groot genoeg. En fans of uit interesse maakt toch niet uit
Ik ben ook vooral geinteresserd hoe het er in de studio aan toe gaat, maar fans gaan er ook uit interesse heen
.
Dat doen ze toch welquote:
Ik zou graag zeggen dat je naar mijn online radio moet schakelen, maar ik krijg hem nog niet onlinequote:
Dan toch maar KXquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zou graag zeggen dat je naar mijn online radio moet schakelen, maar ik krijg hem nog niet online.
Mischien zodra ik hem online heb over een (hele) tijdquote:
Laat maar weten als het zover is, dan zullen we het eens aan een grondige keuring onderwerpenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mischien zodra ik hem online heb over een (hele) tijd. Bij mij zal het iig niet veel geouwehoer zijn
vooral requests en mijn eigen muziek (als iemand daarvan houd iig
) .
Zolang jullie genoeg plaatjes aan gaan vragen dan komt het wel goedquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Laat maar weten als het zover is, dan zullen we het eens aan een grondige keuring onderwerpen
Da's een mooie testquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zolang jullie genoeg plaatjes aan gaan vragen dan komt het wel goed(mits ik ze ook heb
) . Anders denk ik dat het snel fout gaat
.
En ik waarschijnlijk heel slecht in de aangevraagde plaatjes ook daadwerkelijk te draaienquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Da's een mooie test
Ik ben heel goed in plaatjes aanvragen
De Freak11 van vorige week staat op z'n hyves-blog (http://gerard41.hyves.nl/). Hij had wat technische problemen vorige week.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:17 schreef Toad het volgende:
Giel is geweigerd bij de coffeeshop.En er zijn er maar drie van in Almere, er zijn evenveel coffeeshops in Middelburg.
Trouwens, Ekdom mag de freak 11 'ns updaten op zijn site. Deze is van een week of 2, 3 terug. Misschien nog wel van 2006.
Malle pietje en de bimbo's is ook fouterdefout zeg.![]()
Dankje!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De Freak11 van vorige week staat op z'n hyves-blog (http://gerard41.hyves.nl/). Hij had wat technische problemen vorige week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |