Ga er trouwens vanuit dat Domien wel kan lachen om het fragment, want het was gewoon hartstikke lachen radio.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:29 schreef -Hans- het volgende:
ja, goed bezig die Domien. Vorige week ging het toch iets minder soepel.
Das het leuke ook aan dit programma, dat het zo lekker chaotisch is. Vind ik ook een beetje terug bij de Coen en Sander Show, maar in iets mindere mate.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ga er trouwens vanuit dat Domien wel kan lachen om het fragment, want het was gewoon hartstikke lachen radio.
Nee, ik ookquote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:34 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
IK bedoelde eigenlijk een fokker maar dat is DRose dus..![]()
Precies, dit ging allemaal zo spontaan dat het gewoon hartstikke leuk was om te horen. Dat geldt inderdaad ook wel voor de Coen en Sander show, maar ik moet eerlijk zeggen dat zij beter tot hun recht komen als ze later in de avond zijn te horen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:36 schreef Otpor het volgende:
[..]
Das het leuke ook aan dit programma, dat het zo lekker chaotisch is. Vind ik ook een beetje terug bij de Coen en Sander Show, maar in iets mindere mate.
Ik weet alleen nog dat het een vrouw was..maarja is ook niet zo heel belangrijk , vroeg het me alleen ff af.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nee, ik ook
Ekdom deed Vanilla Ice
Ik zei toen dat ik die ook nog van buiten kende
Toen zei iemand dat ie nog erger was en Snow nog kende
waarna ik zei dat ik die ook nog wel kende
wie geeft er les?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:37 schreef Seraphina het volgende:
Leren Fok!ken!!!
Vrouwen? Hier?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:38 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik weet alleen nog dat het een vrouw was..maarja is ook niet zo heel belangrijk , vroeg het me alleen ff af.
Idd, ik vond ze voordat ze om 16:00u begonnen ook veel leuker in de avond, vrijdag's was dan ook vaak al heel leuk.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Precies, dit ging allemaal zo spontaan dat het gewoon hartstikke leuk was om te horen. Dat geldt inderdaad ook wel voor de Coen en Sander show, maar ik moet eerlijk zeggen dat zij beter tot hun recht komen als ze later in de avond zijn te horen.
Dat was iemand die de plaat aanvroeg, maar dat was niet iemand van Fok ofzo.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:38 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik weet alleen nog dat het een vrouw was..maarja is ook niet zo heel belangrijk , vroeg het me alleen ff af.
Mannenquote:
Sluit ik mij graag bij aan.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:39 schreef Otpor het volgende:
[..]
Idd, ik vond ze voordat ze om 16:00u begonnen ook veel leuker in de avond, vrijdag's was dan ook vaak al heel leuk.
wel toch..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat was iemand die de plaat aanvroeg, maar dat was niet iemand van Fok ofzo.
It was me!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:38 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Hij zit te rennen?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:41 schreef B.A.Trix het volgende:
Domien zit maar heen en weer te rennen.![]()
Je hebt helemaal gelijk!quote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:42 schreef Cee het volgende:
[..]
It was me!
Infoooormer you no say daddy me Snow me I go blaaaaame a lickie boom boom down!![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:42 schreef Cee het volgende:
[..]
It was me!
Infoooormer you no say daddy me Snow me I go blaaaaame a lickie boom boom down!![]()
wij doen niet aan meets, wij zijn normale mensenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:43 schreef DaMook het volgende:
Wanneer is de fok 3fm meetTopics gaan nog steeds lekker
Het is m'n ringtone.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ga er trouwens vanuit dat Domien wel kan lachen om het fragment, want het was gewoon hartstikke lachen radio.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wij doen niet aan meets, wij zijn normale mensen serious people
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:48 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Haha, dit is goed! Bozenegermuziek door een gitaarenpianospelendeblankezanger.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:48 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Haha, dit is goed! Bozenegermuziek door een gitaarspelendeblankezanger.
Dit is hilarisch, en het is eigenlijk nog een hardstikke mooi nummer. Lijkt die Weird Al Janckovits wel. Echt geweldig dit!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:48 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Haha, dit is goed! Bozenegermuziek door een gitaarspelendeblankezanger.
Ik vind het vandaag nogal tegenvaller eigenlijk..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:50 schreef Otpor het volgende:
[..]
Dit is hilarisch, en het is eigenlijk nog een hardstikke mooi nummer. Lijkt die Weird Al Janckovits wel. Echt geweldig dit!![]()
Ieder zijn ding tochquote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:53 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik vind het vandaag nogal tegenvaller eigenlijk..![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:54 schreef D.Rose het volgende:
Mocht ik het t-shirt winnen dan zal ik het braaf hier showen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |