Born to run!quote:Op maandag 22 januari 2007 11:04 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
[..]
Welk nummer?
Ik kan weer niet luisteren de hele dag, vanmorgen wel giel zoals elke morgen.

Die plaat van Jerry Lee Lewis zojuist hielp wel moet ik zeggen!quote:Op maandag 22 januari 2007 11:44 schreef Ekdom het volgende:
zijn jullie al een beetje aan het ontwaken op deze dramaandag?

Nummer heet Rock 'N Roll, is z'n nieuwstequote:Op maandag 22 januari 2007 11:45 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
Godver, wat draaien ze goede muziek
Welke van jerry lee?![]()

dit is het enige nummer dat ik gehoord heb, klinkt leuk iddquote:Op maandag 22 januari 2007 11:48 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
Zijn nieuwste plaat is wel lachen met al die grootheden erop

Dat zou ik op zich ook niet eens zo erg vinden. Ik wordt helemaal gek van het weer zo langzamerhand, door het snelle wisselen van seizoenen heb ik het gevoel dat ik reeds in 2012 zit...quote:Op maandag 22 januari 2007 12:02 schreef Againzender het volgende:
Claudia wilt sneeuw geloof ik?

ik ben weer helemaal tot rust gekomenquote:

Maar Claudia zendt niet uit in het weekeindequote:Op maandag 22 januari 2007 13:27 schreef Zuignapje het volgende:
wat een baggerplaat ook van Direct
dat bericht van die muziekcondooms was dit weekend ook al op 538 bij weekend rick

Niet lullen, maar vullenquote:Op maandag 22 januari 2007 13:33 schreef Againzender het volgende:
Ach, het gaat in ieder geval over neuken

ook ik luisterquote:Op maandag 22 januari 2007 16:15 schreef rubbereend het volgende:
Coen en Sander showdus ik ben ook weer van de partij
geen Astrid

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |