Ik vraag me steeds af of dit nou een megahit wordt zodat 3FM kan roepen dat je op 3FM zogenaamd als eerste Di-rect kon horen of dat die plaat echt goed wordt gevonden. Je hoopt op 't eerste zodat ik niet aan de smaak van de diverse 3FM-dj's moet gaan twijfelen ...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:17 schreef SlideAway het volgende:
De meesten zullen het slechte nieuws al wel gehoord hebben maar het is toch godverdomme niet te geloven dat die kutplaat van Di-rect megahit is geworden. Twee weken geleden dat Maria Mayna (ofzo) drama, maar dit is nog wel een tandje erger. Normaal maken die gasten alleen nep-rock muziek voor bakvisjes, maar nu gaan ze ook nog 'gevoelige' nummers maken. En 3fm helpt daar aan mee, zwaar waardeloos.
Ik vraag me echt af of de heren Dj's dit echt een goed nummer vinden of dit moeten zeggen..
Dat was ook echt een baggerprogramma ja!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ach, het is in ieder geval al wel een stuk beter dan Spam met Egbert-Jan Weber. Zie het positief.
Sjezus, inderdaad ja, dat was een erg programma. Met dat torentje van Bente en die irritante stemmetjes die ze deed. Eddy draait dan zo af en toe nog wel eens muziek, maar Spam deed z'n naam eer aan. Constant oninteressant, dom geneuzel en geleuter en als de knop voor het draaien van een plaat weer werd gevonden, was het een nummer dat je iedere dag al 3871 keer hoorde.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ach, het is in ieder geval al wel een stuk beter dan Spam met Egbert-Jan Weber. Zie het positief.
Misschien heeft Di-rect wel gezegd: Hier heb je een berg kaarten, die mogen jullie allemaal weggeven en doe d'r ook nog maar een paar meets en greets bij, maar mogen wij dan volgende week megahit zijn?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vraag me steeds af of dit nou een megahit wordt zodat 3FM kan roepen dat je op 3FM zogenaamd als eerste Di-rect kon horen of dat die plaat echt goed wordt gevonden. Je hoopt op 't eerste zodat ik niet aan de smaak van de diverse 3FM-dj's moet gaan twijfelen ...
en zondagmiddag ook nietquote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:55 schreef MissyMirjaM het volgende:
eddy zoey maakt echt zo een vreselijk kutprogramma
ik vraag me af hoeveel mensen dat wel leuk vinden?
zaterdagmiddag heb ik nooit 3fm aan, vanwege eddy en z'n takketrompet
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:55 schreef MissyMirjaM het volgende:
eddy zoey maakt echt zo een vreselijk kutprogramma
ik vraag me af hoeveel mensen dat wel leuk vinden?
zaterdagmiddag heb ik nooit 3fm aan, vanwege eddy en z'n takketrompet
ik vind het ook een enorm goed programmaquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:50 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik vind het echt het beste 3FM programma, zit erg goed in elkaar orginele items en geen domme hele flauwe grappen.
Ik vraag me af of je wel hetzelfde programma hebt gehoordquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:50 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik vind het echt het beste 3FM programma, zit erg goed in elkaar orginele items en geen domme hele flauwe grappen.
ik moet zeggen dat ik het programma steeds beter trekquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:46 schreef Knut het volgende:
Zoey maakt orginele radio. En ik vind het zelf erg verfrissend. Fijn om naar te luisteren
Persoonlijk vind ik het ook wel te doen hoor, alleen ben ik niet zo gecharmeerd van de dame die er ook zit. Je weet wel... Maar goed, de show is best te doen, zeker als je het gaat vergelijken met SPAM! (de Leeuw wordt wakker was ook echt slecht, maar die show zat in de ochtend.). Overigens was SPAM! in het begin wel te doen maar het niveau werd steeds minder en minder. Ik heb mij altijd mateloos geïrriteerd aan al die klote jingles van Egbert JW, en dat ook vaak meerdere malen dwars door een plaat heen. Hij (Egbert JW) deed maar wat en wat hij deed was gewoon bar slecht.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat ik het programma steeds beter trek
ja. ik heb al eens eerder gezegd dat zij niet erg bevordelijk is voor mijn voortplantingsdrangquote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
alleen ben ik niet zo gecharmeerd van de dame die er ook zit. Je weet wel...
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja. ik heb al eens eerder gezegd dat zij niet erg bevordelijk is voor mijn voortplantingsdrang
Nu pas? Ik vind Di-rect veel beter dan Justin Timberlakequote:Op zondag 21 januari 2007 12:35 schreef Jerommeke.nl het volgende:
De reputatie van de megahit wordt onder de huidige zenderdirectie gewoon compleet vergald...
hehe.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja. ik heb al eens eerder gezegd dat zij niet erg bevordelijk is voor mijn voortplantingsdrang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |