quote:
Ik nog 5quote:Op maandag 15 januari 2007 10:30 schreef Theamerican het volgende:
mensen nog 10 werkdagen en dan gaan we zingen springen fluiten gek doen jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ik moet ook nog ong. 6 maanden...tot eind juni.quote:Op maandag 15 januari 2007 10:35 schreef Norro-tje het volgende:
en ik moet nog 6 maand das nog bijna 160 dagen
Op maandag je laatste dag? Apartquote:Op maandag 15 januari 2007 10:34 schreef Kn3tt3r4 het volgende:
allerlaatste stage dag vandaag..
Er is al een hele dyslectie discussie geweest. Ik geloof een deel geleden ergens. In ieder geval, ik heb er ook last vanquote:Op maandag 15 januari 2007 10:17 schreef FJD het volgende:
Ik maak zelf ook genoeg van dat soort fouten maar deze was te makkelijk om te laten schieten
Hehe probleem met lootjes/loodjes is dat je spellcheck ze niet ziet. Dan heb ik er zelf ook niet zo'n probleem mee. Sommige mensen maken er een sport van om zo min mogelijk spell checks te gebruiken terwijl ze weten dat ze veel spelfouten maken. Dat terwijl er tegenwoordig zelfs in Firefox een Nederlandse spell check zitquote:Op maandag 15 januari 2007 10:53 schreef Goover het volgende:
Er is al een hele dyslectie discussie geweest. Ik geloof een deel geleden ergens. In ieder geval, ik heb er ook last van
Ik heb 1 dag extra vrij genomen in de kerstvakantie. Dan was ik 2 weken vrij. Ik moet een aantal presentaties geven en die zijn op maandag ingepland, dus kwam het zo het beste uitquote:Op maandag 15 januari 2007 10:51 schreef Goover het volgende:
[..]
Op maandag je laatste dag? Apart
Vrijdag is mijn laatste dag hierAls alles goed gaat en af is, dan is vrijdag misschien zelfs maar een half dagje
Ik moet er nog 5.quote:Op maandag 15 januari 2007 10:43 schreef francis997 het volgende:
[..]
ik moet ook nog ong. 6 maanden...tot eind juni.
en ben nu bezig met reflectieverslagen...![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 10:56 schreef tonks het volgende:
Ik heb een spellcheck in msn messenger
Dure spellcheck zegquote:
quote:Op maandag 15 januari 2007 11:54 schreef tonks het volgende:
spruitjessssssssssssssssss
Heb ik allebei al geprobeerd.. Het lijkt wel of ie geen signaal meer krijgt van beide acties.quote:Op maandag 15 januari 2007 12:36 schreef Goover het volgende:
Probeer het eens zonder de accu er in, met netstroom kabel er aan... Of andersom, alleen je accu. Het klinkt iig als een power probleem.
Het eten was trouwens primaFoto komt vanavond weer
welquote:Op maandag 15 januari 2007 12:40 schreef Norro-tje het volgende:
printer niet aangesloten
papier op
printer stuk
verkeerde printer ingetseld
je mag niet printen
microsoft is weer aan het pesten
Radicale beslissing zeg!quote:Op maandag 15 januari 2007 12:46 schreef Stranger het volgende:
[..]
Heb ik allebei al geprobeerd.. Het lijkt wel of ie geen signaal meer krijgt van beide acties.
Ik ga dalijk gewoon een nieuwe laptop kopen.. Ik moet er eentje hebben en deze was toch twee jaar oud intussen.
denk hetquote:Op maandag 15 januari 2007 13:36 schreef Norro-tje het volgende:
op naar de 3000 danmaar he
Bij mij hetzelfde, en dan krijg ik echt weer de rot klusjes, het testen van de pc's die fouten geven en reparen of aanmelden voor reparatie, of het installeren van pc's. Of het stickeren van monitors ofzo...quote:Op maandag 15 januari 2007 14:44 schreef NrSiX het volgende:
godver begin er nu toch wel zat van te worden.. heb het kneiterdruk (ja daarom post ik ook) en komen ze weer aan, wil je dit doen wil je dat doen.. 2 van de 3 collega's doet geen flikker.. omfgnog 2 weken en dan.. salut! ciao! opbokken! optyfen! opzouten! nait weerkomn!
zo kga nu weer wat doen(hoi tonks!)
Ik post net vandaag in het Travian topic op FOK.. Welke server zit je?quote:Op maandag 15 januari 2007 13:51 schreef Norro-tje het volgende:
ik pas 376 nu dus 377 en dat wordt nog wel meer mishcien wel 400 eind van deze dag,
voor de mensne die echt vervelen op stage
http://www.travian.nl
best aardig om te doen doe hetzelf ook, kost maar een half uurtje per dag ofzo
Dan is dit topic al weer volquote:Op maandag 15 januari 2007 15:16 schreef Katana het volgende:
Alvast een TVP, volgende week begint mijn stage
hehe gaat dat zo snelquote:
Het heeft zn momentenquote:Op maandag 15 januari 2007 15:32 schreef Katana het volgende:
[..]
hehe gaat dat zo snel
Dan kom ik volgende week wel terug
Zolang er andere projecten zijn die voorrang hebben en die je niet klaar krijgt door dat extra werk moet je inderdaad nee zeggen. Prioriteiten en grenzen stellen. Overal ja op zeggen resulteert in een zooi werk dat je niet af krijgt of niet op tjd en dat levert nog meer gezeik op.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:35 schreef NrSiX het volgende:
omfg..moet je dan gaan weigeren, nee dat doet je goed 2 week voor je stage, als stage afgelopen is dan ga ik wel los over de gang van zaken (als ik mijn voldoende te pakken heb)
arg.. back 2 work
quote:Op maandag 15 januari 2007 16:04 schreef Kn3tt3r4 het volgende:
net beoordeling van bedrijf gehad
moest 12 punten beoordelen met slecht-matig-voldoende-goed-uitstekend
2 uitstekends
10 geods
eindbeoordeling goed
nu nog even wachten op docentbegeleider beoordeling
Gefeliciteerdquote:Op maandag 15 januari 2007 16:04 schreef Kn3tt3r4 het volgende:
net beoordeling van bedrijf gehad
moest 12 punten beoordelen met slecht-matig-voldoende-goed-uitstekend
2 uitstekends
10 geods
eindbeoordeling goed
nu nog even wachten op docentbegeleider beoordeling
Mag ook een helpfunctie maken + handleidingquote:Op maandag 15 januari 2007 17:02 schreef littledevilSC het volgende:
Nou, nog een stage 'slachtoffer' hier. Al wel 6 weken! Ik vermaak me gedurende de dag met mailen, Fok!, documentjes tikken (moet een helpfunctie maken voor een programma). Klinkt vast en zeker herkenbaar.
Altijd fijn om lotgenoten tegen te komen ;-)
Jippie, joehoe!!quote:Op maandag 15 januari 2007 21:13 schreef SvenM het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
FELICITEER MIJ HIER MET MIJN 2000ste post!
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 21:13 schreef SvenM het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
FELICITEER MIJ HIER MET MIJN 2000ste post!
![]()
![]()
![]()
![]()
Jawel, mits je maar op elke website kanquote:
quote:Op maandag 15 januari 2007 19:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Mag ook een helpfunctie maken + handleiding![]()
Ik ben nu in de 10de week.. moet nog een weekje of 15-16..quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:21 schreef littledevilSC het volgende:
[..]
Echte lotgenoten dus! En? Hoeveel weken moet jij nog stage lopen? Ik zit hier nog een week of 8.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:54 schreef tonks het volgende:
Ik heb besloten dat ik stop met de opleiding maar ik blijf nog wel op school dus stage doe ik voor niks.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ben nu in de 10de week.. moet nog een weekje of 15-16...
Haha, ik ken hetquote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:40 schreef littledevilSC het volgende:
[..]
Zoveel weken nog! Jow, echt zwaar aan de bak dus. Oftewel iedere dag vroeg opstaan en lange dagen maken? Ik zit hier iedere dag 8,5 uur, incl 30 min pauze. Dat is in principe niet zo vermoeiend, echter plus reistijd en gekeken naar werkelijke benodigde inzet... valt het toch iedere keer weer een beetje tegen.
![]()
Wat doe jij eigenlijk, met nog 15-16 weken voor de boeg, door de dag heen? Ook tussentijdse deadlines?
Er is een lichtpuntje aan het einde van de tunnel, mijn begeleider is ff druk met wat anders. Dus ik zit weer te documenteren / Fok!-en.quote:
Mwah kappen is een groot woord, ik maak dit jaar wel af.. maar of ik het nou haal of niet.. ik ga naar het HBOquote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:41 schreef HansU het volgende:
goedemorgen allemaal, ik meld me hier ook even.
Was net druk bezig met verslag legging, blijk de helft hier opeens zo'n beetje met zijn opleiding te gaan kappen!
dat is ook een optie ja. Mocht je alleen het hbo niet halen, heb je geen mbo diploma om op terug te vallen. Doe je best dusquote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:44 schreef wickedweirdo het volgende:
[..]
Mwah kappen is een groot woord, ik maak dit jaar wel af.. maar of ik het nou haal of niet.. ik ga naar het HBO
Goed idee!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Haha, ik ken het
Gelukkig heb ik geen tussentijdse deadlines. Ik ben al lekker ver op weg. In plaats van een dikke handleiding schrijven die niemand toch leest, heb ik een flash-filmpjes gemaakt van de mogelijkheden. Mijn stagebegeleiders vond dat een beter idee dan een dikke handleiding plaatsen op de website.
Aangezien ze van plan waren een support medewerker aan te nemen, kwam ik op het idee om een aantal support taken van hun over te nemen. Als ik niks te doen heb, zit ik te mailen met klasgenoten en op Fok!
ik ben een jaar blijven zitten op de basisschool, ik was te speels..quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:01 schreef SvenM het volgende:
Ik ben net 19, en ben al bijna klaar.. damn wat ben ik goed
Hehe, waar ben je klaar mee?? MBO of HBO?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:01 schreef SvenM het volgende:
Ik ben net 19, en ben al bijna klaar.. damn wat ben ik goed
haha, te speels. Dat was precies dezelfde reden dat ik ook een extra jaar over de basisschool heb gedaan. Ik was het al weer bijna vergeten.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:04 schreef wickedweirdo het volgende:
[..]
ik ben een jaar blijven zitten op de basisschool, ik was te speels..Heb verder geen "vertraging" gehad met studies
Door die reden heb ik op de middelbare school in de 1e of 2e klas (6 of 7 jaar geleden ofzo) een geweldige bijnaam gekregen.. En ik word nog steeds zo genoemd .. ik ben er wel aan gewend, vind 't wel cool opzich maar m'n ma heeft er 'n hekel aanquote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:08 schreef HansU het volgende:
[..]
haha, te speels. Dat was precies dezelfde reden dat ik ook een extra jaar over de basisschool heb gedaan. Ik was het al weer bijna vergeten.
Hier nog eenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:08 schreef HansU het volgende:
[..]
haha, te speels. Dat was precies dezelfde reden dat ik ook een extra jaar over de basisschool heb gedaan. Ik was het al weer bijna vergeten.
Voel me alleen een beetje breezer met die ingebouwde webcamquote:Volledige specificaties:
* Merk processor : Intel
* Type processor : Core 2 Duo T5500
* Kloksnelheid : 1,66 GHz
* Cachegeheugen : 2048 KB
* Bustechnologie : 667 MHz
* Intern geheugen : 2048 MB
* Harde schijf : 200 GB
* CD/DVD (RW) : double layer DVD
* Diskettestation : nee
* Grafische kaart : nNidia GeForce Go 7600 PCI Express
* Grafisch geheugen : 512 MB
* Shared videogeheugen : nee
* Modem : 56k6 V.92
* IEEE 1394 : ja
* Netwerkkaart : ja
* Parallelpoort : nee
* Seriële poorten : nee
* USB-poorten : 4x USB 2.0
* TV-out : ja
* Touchpad : ja
* Accu : Li-ion
* PCMCIA : ExpressCard/54
* Schermformaat : 17 inch
* Widescreen scherm : ja
* Besturingssysteem : Win XP MediaCenter
* IRDA : nee
* WiFi : 802.11g
* Garantie : pick-up & return
* Garantieduur : 24 maanden
* Bluetooth : nee
* Ingebouwde webcam : ja
* Nummeriek toetsenbord : ja
* Geheugenkaartlezer : ja
Whehe, ik stond daar ook bij de dixons met een gamecard in de rij.. Leg ik dat ding op de counter en ik zo van 'oh ja, doe mij die laptop daar er ook maar bij'.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:25 schreef SvenM het volgende:
Omg, daar kan je wel leuk mee TBCEN denk ik
1496, 4 euro onder mijn budgetquote:
leuk ding hoor die laptop. Stikkertje over die webcam plakken, anders kan er misschien iemand meekijken terwijl je heftig bezeg bent met....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:20 schreef Stranger het volgende:
Eindelijk een redelijk productieve dag.. En wat is mijn nieuwe laptop toch mooi
Dalijk als ik thuis kom ligt hopelijk TBC in the bus dat ik tenminste vanavond me goed kan ergeren over hoe lang het installeren wel niet duurt en rond één uur na het downloaden van alle patches eindelijk weer kan wowen
Heb deze laptop gekocht, en niet teveel afzeiken want ben er erg blij mee
[..]
Voel me alleen een beetje breezer met die ingebouwde webcam
Ja dat zijn altijd strakke actiesquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:27 schreef Stranger het volgende:
[..]
Whehe, ik stond daar ook bij de dixons met een gamecard in de rij.. Leg ik dat ding op de counter en ik zo van 'oh ja, doe mij die laptop daar er ook maar bij'.
[..]
1496, 4 euro onder mijn budget
Media center laat ik er nog even op staan, alle HP shit heb ik er al afgegooid.
Wat ben je onvoorspelbaar tonks.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:30 schreef tonks het volgende:
Wat een miskoop stranger
Da's wel erg veel geld voor een laptop.quote:
Sarcasme, ironie...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:36 schreef HansU het volgende:
onvoorspelbaar![]()
Bedoel je niet voorspelbaar
Scheelt 120,-. 10% tja je moet het het waard vindenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:37 schreef HansU het volgende:
Hoezo de Dixons, geen online shops die goedkoper waren?
Ik gebruik mijn laptop meer dan 12 uur per dag, dus ik wil daar gerust wat geld aan uitgeven, met mijn vorige laptop heb ik meer dan twee jaar gedaan. Verder wil ik even vooruit met deze laptop (ook weer minstens twee jaar). Verder koop ik het liever niet online, omdat ik dan a) moet wachten op bezorgen en b) niet even langs kan gaan als er wat mis is met dat ding. Ik hoef niet per se 50 euro te besparen op iets dat 1500 euro kost.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:37 schreef HansU het volgende:
[..]
Da's wel erg veel geld voor een laptop.
Hoezo de Dixons, geen online shops die goedkoper waren?
gewoon was leukquote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:03 schreef ijsmeis het volgende:
Wat zetten jullie trouwens allemaal in je stageverslag? Kort samengevat?
Ik moet een verslag naast mijn presentatie maken, maar dat hoeft dus niet uitgebreid te zijn, aangezien het meeste toch al verteld wordt in de presentatie.
dat reflecteren op het MBO is net zo kansloos als op het HBO. Al hoef ik gelukkig niet per week/maand/dag op te schrijven wat ik gedaan heb.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:27 schreef NrSiX het volgende:
moet bij ons ook (alleen dan per week) maar ga niet iedere week hetzelfde opschrijven, ben na week 17 gestopt
ik hoef geen stageverslag te makenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:03 schreef ijsmeis het volgende:
Wat zetten jullie trouwens allemaal in je stageverslag? Kort samengevat?
30 pagina's, w00t!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:37 schreef PieterBas het volgende:
Als eindverslag moet ik 30 pagina's reflectie over mijzelf, school en stage schrijven.. oftewel 29 pagina's volkalken met gelul
Ik wil een stageverslag makenquote:
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:40 schreef HansU het volgende:
[..]
30 pagina's, w00t!
Dan betrek je waarschijnlijk onderwerpen als "waarom ik thuis liever naar de wc ga dan op stage" en "sociale contacten opbouwen in de lunchpauze"
Heb ik ook gedaan!!quote:
en wat je moet doen als je kokend hete koffie te snel hebt opgedronken, wat je ervan geleert heb en wat je toekomst acties zijn om te voorkomen dat het nog een keer gebeurd.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]![]()
![]()
ja, en de fileproblematiek op de A20, en welke koffieautomaat betere koffie serveert
Het zijn wortelschijfjes, brocoli en bloemkool in een roomsausje met 2 stukken kip erop. Niet heel vies hoor.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:06 schreef NrSiX het volgende:
nou wat is hetRene =]
damn Goover wat voor ranzig spul light daar onderaan? tomaatjes met brocoli en?
Wat het is? =Dquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:06 schreef NrSiX het volgende:
nou wat is hetRene =]
damn Goover wat voor ranzig spul light daar onderaan? tomaatjes met brocoli en?
Ja ik betaal er voor. ¤ 3,-quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:53 schreef Gelderland het volgende:
@ goover, moet je steeds (elke dag) betalen voor dat etenof kan je elke dag gewoon uit 2 menu's kiezen (gratis)
afgerond 300quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:01 schreef Goover het volgende:
[..]
'Hoeveel euro per maand krijg je?' Is natuurlijk de juiste vraag!
511 per maandquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:03 schreef Gelderland het volgende:
@Goover... aha ok! das wel mooi! valt 3 euro nog wel mee..wat is je stagevergoeding?
Ze kunnen mensen hier moeilijk 100 per maand gaan geven als ze verwachten dat we vanuit het buitenland hier heen komen. Op mijn volgende stage adress in NL zal ik ongeveer 150 p/m krijgen.quote:
hoezo, vertel?quote:Op woensdag 17 januari 2007 08:37 schreef Norro-tje het volgende:
goedemorgen, wordtweer een leuk dagje vandaag
Jij slaapt, loopt stage en speelt WoW. Dat is je leven op het moment zo'n beetje zekerquote:Op woensdag 17 januari 2007 09:52 schreef SvenM het volgende:
Nog maar 7 uur en 8 minuten totdat ik weer WoW kan spelen!
maar wij moeten het bekijken vanuit 1 stagiaire, ik ben de enige ICT-stagiaire dusjaquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:21 schreef miss-scofield het volgende:
Wij gaan aan het einde van het schooljaar met alle stagiaires en begeleiders uit eten als afscheid!
zelf gevuld of nietquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:18 schreef T1andonly het volgende:
Ik heb mijn begeleider een boek gegegeven over Cold Reading en een klein doosje bonbons
zat ik ook aan te denken, maar dat heb ik al gedaan met mijn verjaardag (ja dat hoort op een basisschool hèquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:17 schreef tonks het volgende:
Nee ik wilde misschien gewoon een taart of gebak meenemen ofzo (mits voldoende)
omg :S goedemorgen btw!quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:52 schreef SvenM het volgende:
Nog maar 7 uur en 8 minuten totdat ik weer WoW kan spelen!
Flesje wijn, doosje chocolade, iets vanuit je opleiding. Voor je stagebegeleider vanuit je opleiding zou je iets van het bedrijf kunnen geven.quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:34 schreef PieterBas het volgende:
Ik heb nog wel eentjes op een leuke cadeautje te verzinnen
akkoord. Bloemkool is niet lekker.quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:05 schreef Zosk het volgende:
en Menu 1 denk ik, ik lust geen bloemkool
Die vent van school krijgt niks.. niet gereageerd om e-mails, geen navraag hoe het gaat etc.quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Flesje wijn, doosje chocolade, iets vanuit je opleiding. Voor je stagebegeleider vanuit je opleiding zou je iets van het bedrijf kunnen geven.
awwquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die vent van school krijgt niks.. niet gereageerd om e-mails, geen navraag hoe het gaat etc.![]()
ik geef niets iig. Misschien haal ik eenquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:28 schreef SvenM het volgende:
Ik weet ook niet wat ik die lui hier moet geven hoor.. ik heb eigenlijk meer zoiets van: ze geven mij maar wat
bij mij krijgt ie gast van school ook niks..die gast is van plan om in totaal 2x langs te komen waarvan 1x in het begin was, een gesprek van 5 min. en 1x aan het eind voor t beoordelingsgesprek, ik krijg niet eens duidelijk antwoord op mn vragen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die vent van school krijgt niks.. niet gereageerd om e-mails, geen navraag hoe het gaat etc.![]()
en krigen wij iets voor de morele supportquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:45 schreef Goover het volgende:
Mijn begeleider van school krijt niets, die helpt wel goed, maar wat geven is een beetje overdreven.
De begeleider van het bedrijf hier krijgt een Nederlands bierpakket, daarin heb ik een stuk of 10 Nederlandse biertjes gestopt. Gewoon een aardigheidje.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:46 schreef HansU het volgende:
[..]
en krigen wij iets voor de morele support
quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:22 schreef Zosk het volgende:
ik ga maar eens, dadelijk lessen enzo! tot morgenmiddag![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:58 schreef HansU het volgende:
[..]
yezzzz, daar droomde ik al over vannacht![]()
Daar mag ik straks ook aan beginnen.. dat is het tweede verslagquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:34 schreef Stranger het volgende:
Mijn portfolio in elkaar aan het zetten, is geen pretje.. Competentie dit, competentie-dat.. Reflectie-zus, reflectie-zo.![]()
![]()
![]()
Wil je niet wakker schudden uit je droom, maar is het geen half een nu?quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:34 schreef FJD het volgende:
![]()
Tis tenslotte alweer half tweeNet Chinees gegeten hiero
Veel groenten e.d. maar wel lekker
ik moet je helaas terleur stellen, het is half éénquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:34 schreef FJD het volgende:
![]()
Tis tenslotte alweer half tweeNet Chinees gegeten hiero
Veel groenten e.d. maar wel lekker
en knap saai... vandaag maar weer eens begonnen met mijn handleidingquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:11 schreef NrSiX het volgende:
net ff lekker gegeten.. heb het echt relaxt vandaag.. zometeen even wat videoreviews kijken, wat is stage toch lekker af en toe
ja soms is het zeker saai....ik was voor mn pauze al klaar met de inventarisatie en zit nu rustig te internetten..quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en knap saai... vandaag maar weer eens begonnen met mijn handleiding
best appart hèquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:24 schreef HansU het volgende:
ik probeer al heel de dag iets te gaan doen. Nogal tegenstrijdig met gister, toen heb ik de hele dag keihard zitten werken.
Gefeliciteerd..quote:
Zorgen onder andere voor de reclame van het product en of dienst.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:47 schreef Theamerican het volgende:
weet iemand wat de afdeling marketing inhoudt?
mijn hoofd heeft er geen zin meer in.. en het is zo ontzettend grauw buiten :Squote:Op woensdag 17 januari 2007 15:06 schreef HansU het volgende:
me buik zegt dat het tijd voor Sultana's is en chocolade melk
thnx heb gelezen maarquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zorgen onder andere voor de reclame van het product en of dienst.
Misschien heb je hier iets aan?
ja thnx snap hetquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:17 schreef HansU het volgende:
marketing... to market... een product aan de man/vrouw brengen. Sales dus.
Schoenen aanbiedingen... zodat er meer verkocht worden?
Snap je het nu?
OMGquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:52 schreef NrSiX het volgende:
Ik trek het niet meer vandaag lol, ben net bijna in slaap gevallen![]()
echt erg, schrok in 1 keer met mijn hoofd omhoog (collega heeft niets gezien gelukkig). Nog nooit eerder gehad op stage lol
Net koffie gehad, en het is weer vol te houden
Nee!quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:23 schreef HansU het volgende:
hé , me postgemiddelde is gestegen naar 9!
Bij 10 of hoger ben je officieel Fok! nerd zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |