Ik post net vandaag in het Travian topic op FOK.. Welke server zit je?quote:Op maandag 15 januari 2007 13:51 schreef Norro-tje het volgende:
ik pas 376 nu dus 377 en dat wordt nog wel meer mishcien wel 400 eind van deze dag,
voor de mensne die echt vervelen op stage
http://www.travian.nl
best aardig om te doen doe hetzelf ook, kost maar een half uurtje per dag ofzo
Dan is dit topic al weer volquote:Op maandag 15 januari 2007 15:16 schreef Katana het volgende:
Alvast een TVP, volgende week begint mijn stage
hehe gaat dat zo snelquote:
Het heeft zn momentenquote:Op maandag 15 januari 2007 15:32 schreef Katana het volgende:
[..]
hehe gaat dat zo snel
Dan kom ik volgende week wel terug
Zolang er andere projecten zijn die voorrang hebben en die je niet klaar krijgt door dat extra werk moet je inderdaad nee zeggen. Prioriteiten en grenzen stellen. Overal ja op zeggen resulteert in een zooi werk dat je niet af krijgt of niet op tjd en dat levert nog meer gezeik op.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:35 schreef NrSiX het volgende:
omfg..moet je dan gaan weigeren, nee dat doet je goed 2 week voor je stage, als stage afgelopen is dan ga ik wel los over de gang van zaken (als ik mijn voldoende te pakken heb)
arg.. back 2 work
quote:Op maandag 15 januari 2007 16:04 schreef Kn3tt3r4 het volgende:
net beoordeling van bedrijf gehad
moest 12 punten beoordelen met slecht-matig-voldoende-goed-uitstekend
2 uitstekends
10 geods
eindbeoordeling goed
nu nog even wachten op docentbegeleider beoordeling
Gefeliciteerdquote:Op maandag 15 januari 2007 16:04 schreef Kn3tt3r4 het volgende:
net beoordeling van bedrijf gehad
moest 12 punten beoordelen met slecht-matig-voldoende-goed-uitstekend
2 uitstekends
10 geods
eindbeoordeling goed
nu nog even wachten op docentbegeleider beoordeling
Mag ook een helpfunctie maken + handleidingquote:Op maandag 15 januari 2007 17:02 schreef littledevilSC het volgende:
Nou, nog een stage 'slachtoffer' hier. Al wel 6 weken! Ik vermaak me gedurende de dag met mailen, Fok!, documentjes tikken (moet een helpfunctie maken voor een programma). Klinkt vast en zeker herkenbaar.
Altijd fijn om lotgenoten tegen te komen ;-)
Jippie, joehoe!!quote:Op maandag 15 januari 2007 21:13 schreef SvenM het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
FELICITEER MIJ HIER MET MIJN 2000ste post!
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 21:13 schreef SvenM het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
FELICITEER MIJ HIER MET MIJN 2000ste post!
![]()
![]()
![]()
![]()
Jawel, mits je maar op elke website kanquote:
quote:Op maandag 15 januari 2007 19:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Mag ook een helpfunctie maken + handleiding![]()
Ik ben nu in de 10de week.. moet nog een weekje of 15-16..quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:21 schreef littledevilSC het volgende:
[..]
Echte lotgenoten dus! En? Hoeveel weken moet jij nog stage lopen? Ik zit hier nog een week of 8.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:54 schreef tonks het volgende:
Ik heb besloten dat ik stop met de opleiding maar ik blijf nog wel op school dus stage doe ik voor niks.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ben nu in de 10de week.. moet nog een weekje of 15-16...
Haha, ik ken hetquote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:40 schreef littledevilSC het volgende:
[..]
Zoveel weken nog! Jow, echt zwaar aan de bak dus. Oftewel iedere dag vroeg opstaan en lange dagen maken? Ik zit hier iedere dag 8,5 uur, incl 30 min pauze. Dat is in principe niet zo vermoeiend, echter plus reistijd en gekeken naar werkelijke benodigde inzet... valt het toch iedere keer weer een beetje tegen.
![]()
Wat doe jij eigenlijk, met nog 15-16 weken voor de boeg, door de dag heen? Ook tussentijdse deadlines?
Er is een lichtpuntje aan het einde van de tunnel, mijn begeleider is ff druk met wat anders. Dus ik zit weer te documenteren / Fok!-en.quote:
Mwah kappen is een groot woord, ik maak dit jaar wel af.. maar of ik het nou haal of niet.. ik ga naar het HBOquote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:41 schreef HansU het volgende:
goedemorgen allemaal, ik meld me hier ook even.
Was net druk bezig met verslag legging, blijk de helft hier opeens zo'n beetje met zijn opleiding te gaan kappen!
dat is ook een optie ja. Mocht je alleen het hbo niet halen, heb je geen mbo diploma om op terug te vallen. Doe je best dusquote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:44 schreef wickedweirdo het volgende:
[..]
Mwah kappen is een groot woord, ik maak dit jaar wel af.. maar of ik het nou haal of niet.. ik ga naar het HBO
Goed idee!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Haha, ik ken het
Gelukkig heb ik geen tussentijdse deadlines. Ik ben al lekker ver op weg. In plaats van een dikke handleiding schrijven die niemand toch leest, heb ik een flash-filmpjes gemaakt van de mogelijkheden. Mijn stagebegeleiders vond dat een beter idee dan een dikke handleiding plaatsen op de website.
Aangezien ze van plan waren een support medewerker aan te nemen, kwam ik op het idee om een aantal support taken van hun over te nemen. Als ik niks te doen heb, zit ik te mailen met klasgenoten en op Fok!
ik ben een jaar blijven zitten op de basisschool, ik was te speels..quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:01 schreef SvenM het volgende:
Ik ben net 19, en ben al bijna klaar.. damn wat ben ik goed
Hehe, waar ben je klaar mee?? MBO of HBO?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:01 schreef SvenM het volgende:
Ik ben net 19, en ben al bijna klaar.. damn wat ben ik goed
haha, te speels. Dat was precies dezelfde reden dat ik ook een extra jaar over de basisschool heb gedaan. Ik was het al weer bijna vergeten.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:04 schreef wickedweirdo het volgende:
[..]
ik ben een jaar blijven zitten op de basisschool, ik was te speels..Heb verder geen "vertraging" gehad met studies
Door die reden heb ik op de middelbare school in de 1e of 2e klas (6 of 7 jaar geleden ofzo) een geweldige bijnaam gekregen.. En ik word nog steeds zo genoemd .. ik ben er wel aan gewend, vind 't wel cool opzich maar m'n ma heeft er 'n hekel aanquote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:08 schreef HansU het volgende:
[..]
haha, te speels. Dat was precies dezelfde reden dat ik ook een extra jaar over de basisschool heb gedaan. Ik was het al weer bijna vergeten.
Hier nog eenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:08 schreef HansU het volgende:
[..]
haha, te speels. Dat was precies dezelfde reden dat ik ook een extra jaar over de basisschool heb gedaan. Ik was het al weer bijna vergeten.
Voel me alleen een beetje breezer met die ingebouwde webcamquote:Volledige specificaties:
* Merk processor : Intel
* Type processor : Core 2 Duo T5500
* Kloksnelheid : 1,66 GHz
* Cachegeheugen : 2048 KB
* Bustechnologie : 667 MHz
* Intern geheugen : 2048 MB
* Harde schijf : 200 GB
* CD/DVD (RW) : double layer DVD
* Diskettestation : nee
* Grafische kaart : nNidia GeForce Go 7600 PCI Express
* Grafisch geheugen : 512 MB
* Shared videogeheugen : nee