welquote:Op maandag 15 januari 2007 12:40 schreef Norro-tje het volgende:
printer niet aangesloten
papier op
printer stuk
verkeerde printer ingetseld
je mag niet printen
microsoft is weer aan het pesten
Radicale beslissing zeg!quote:Op maandag 15 januari 2007 12:46 schreef Stranger het volgende:
[..]
Heb ik allebei al geprobeerd.. Het lijkt wel of ie geen signaal meer krijgt van beide acties.
Ik ga dalijk gewoon een nieuwe laptop kopen.. Ik moet er eentje hebben en deze was toch twee jaar oud intussen.
denk hetquote:Op maandag 15 januari 2007 13:36 schreef Norro-tje het volgende:
op naar de 3000 danmaar he
Bij mij hetzelfde, en dan krijg ik echt weer de rot klusjes, het testen van de pc's die fouten geven en reparen of aanmelden voor reparatie, of het installeren van pc's. Of het stickeren van monitors ofzo...quote:Op maandag 15 januari 2007 14:44 schreef NrSiX het volgende:
godver begin er nu toch wel zat van te worden.. heb het kneiterdruk (ja daarom post ik ook) en komen ze weer aan, wil je dit doen wil je dat doen.. 2 van de 3 collega's doet geen flikker.. omfgnog 2 weken en dan.. salut! ciao! opbokken! optyfen! opzouten! nait weerkomn!
zo kga nu weer wat doen(hoi tonks!)
Ik post net vandaag in het Travian topic op FOK.. Welke server zit je?quote:Op maandag 15 januari 2007 13:51 schreef Norro-tje het volgende:
ik pas 376 nu dus 377 en dat wordt nog wel meer mishcien wel 400 eind van deze dag,
voor de mensne die echt vervelen op stage
http://www.travian.nl
best aardig om te doen doe hetzelf ook, kost maar een half uurtje per dag ofzo
Dan is dit topic al weer volquote:Op maandag 15 januari 2007 15:16 schreef Katana het volgende:
Alvast een TVP, volgende week begint mijn stage
hehe gaat dat zo snelquote:
Het heeft zn momentenquote:Op maandag 15 januari 2007 15:32 schreef Katana het volgende:
[..]
hehe gaat dat zo snel
Dan kom ik volgende week wel terug
Zolang er andere projecten zijn die voorrang hebben en die je niet klaar krijgt door dat extra werk moet je inderdaad nee zeggen. Prioriteiten en grenzen stellen. Overal ja op zeggen resulteert in een zooi werk dat je niet af krijgt of niet op tjd en dat levert nog meer gezeik op.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:35 schreef NrSiX het volgende:
omfg..moet je dan gaan weigeren, nee dat doet je goed 2 week voor je stage, als stage afgelopen is dan ga ik wel los over de gang van zaken (als ik mijn voldoende te pakken heb)
arg.. back 2 work
quote:Op maandag 15 januari 2007 16:04 schreef Kn3tt3r4 het volgende:
net beoordeling van bedrijf gehad
moest 12 punten beoordelen met slecht-matig-voldoende-goed-uitstekend
2 uitstekends
10 geods
eindbeoordeling goed
nu nog even wachten op docentbegeleider beoordeling
Gefeliciteerdquote:Op maandag 15 januari 2007 16:04 schreef Kn3tt3r4 het volgende:
net beoordeling van bedrijf gehad
moest 12 punten beoordelen met slecht-matig-voldoende-goed-uitstekend
2 uitstekends
10 geods
eindbeoordeling goed
nu nog even wachten op docentbegeleider beoordeling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |