Whehe, ik stond daar ook bij de dixons met een gamecard in de rij.. Leg ik dat ding op de counter en ik zo van 'oh ja, doe mij die laptop daar er ook maar bij'.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:25 schreef SvenM het volgende:
Omg, daar kan je wel leuk mee TBCEN denk ik
1496, 4 euro onder mijn budgetquote:
leuk ding hoor die laptop. Stikkertje over die webcam plakken, anders kan er misschien iemand meekijken terwijl je heftig bezeg bent met....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:20 schreef Stranger het volgende:
Eindelijk een redelijk productieve dag.. En wat is mijn nieuwe laptop toch mooi
Dalijk als ik thuis kom ligt hopelijk TBC in the bus dat ik tenminste vanavond me goed kan ergeren over hoe lang het installeren wel niet duurt en rond één uur na het downloaden van alle patches eindelijk weer kan wowen
Heb deze laptop gekocht, en niet teveel afzeiken want ben er erg blij mee
[..]
Voel me alleen een beetje breezer met die ingebouwde webcam
Ja dat zijn altijd strakke actiesquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:27 schreef Stranger het volgende:
[..]
Whehe, ik stond daar ook bij de dixons met een gamecard in de rij.. Leg ik dat ding op de counter en ik zo van 'oh ja, doe mij die laptop daar er ook maar bij'.
[..]
1496, 4 euro onder mijn budget
Media center laat ik er nog even op staan, alle HP shit heb ik er al afgegooid.
Wat ben je onvoorspelbaar tonks.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:30 schreef tonks het volgende:
Wat een miskoop stranger
Da's wel erg veel geld voor een laptop.quote:
Sarcasme, ironie...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:36 schreef HansU het volgende:
onvoorspelbaar![]()
Bedoel je niet voorspelbaar
Scheelt 120,-. 10% tja je moet het het waard vindenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:37 schreef HansU het volgende:
Hoezo de Dixons, geen online shops die goedkoper waren?
Ik gebruik mijn laptop meer dan 12 uur per dag, dus ik wil daar gerust wat geld aan uitgeven, met mijn vorige laptop heb ik meer dan twee jaar gedaan. Verder wil ik even vooruit met deze laptop (ook weer minstens twee jaar). Verder koop ik het liever niet online, omdat ik dan a) moet wachten op bezorgen en b) niet even langs kan gaan als er wat mis is met dat ding. Ik hoef niet per se 50 euro te besparen op iets dat 1500 euro kost.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:37 schreef HansU het volgende:
[..]
Da's wel erg veel geld voor een laptop.
Hoezo de Dixons, geen online shops die goedkoper waren?
gewoon was leukquote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:03 schreef ijsmeis het volgende:
Wat zetten jullie trouwens allemaal in je stageverslag? Kort samengevat?
Ik moet een verslag naast mijn presentatie maken, maar dat hoeft dus niet uitgebreid te zijn, aangezien het meeste toch al verteld wordt in de presentatie.
dat reflecteren op het MBO is net zo kansloos als op het HBO. Al hoef ik gelukkig niet per week/maand/dag op te schrijven wat ik gedaan heb.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:27 schreef NrSiX het volgende:
moet bij ons ook (alleen dan per week) maar ga niet iedere week hetzelfde opschrijven, ben na week 17 gestopt
ik hoef geen stageverslag te makenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:03 schreef ijsmeis het volgende:
Wat zetten jullie trouwens allemaal in je stageverslag? Kort samengevat?
30 pagina's, w00t!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:37 schreef PieterBas het volgende:
Als eindverslag moet ik 30 pagina's reflectie over mijzelf, school en stage schrijven.. oftewel 29 pagina's volkalken met gelul
Ik wil een stageverslag makenquote:
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:40 schreef HansU het volgende:
[..]
30 pagina's, w00t!
Dan betrek je waarschijnlijk onderwerpen als "waarom ik thuis liever naar de wc ga dan op stage" en "sociale contacten opbouwen in de lunchpauze"
Heb ik ook gedaan!!quote:
en wat je moet doen als je kokend hete koffie te snel hebt opgedronken, wat je ervan geleert heb en wat je toekomst acties zijn om te voorkomen dat het nog een keer gebeurd.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]![]()
![]()
ja, en de fileproblematiek op de A20, en welke koffieautomaat betere koffie serveert
Het zijn wortelschijfjes, brocoli en bloemkool in een roomsausje met 2 stukken kip erop. Niet heel vies hoor.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:06 schreef NrSiX het volgende:
nou wat is hetRene =]
damn Goover wat voor ranzig spul light daar onderaan? tomaatjes met brocoli en?
Wat het is? =Dquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:06 schreef NrSiX het volgende:
nou wat is hetRene =]
damn Goover wat voor ranzig spul light daar onderaan? tomaatjes met brocoli en?
Ja ik betaal er voor. ¤ 3,-quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:53 schreef Gelderland het volgende:
@ goover, moet je steeds (elke dag) betalen voor dat etenof kan je elke dag gewoon uit 2 menu's kiezen (gratis)
afgerond 300quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:01 schreef Goover het volgende:
[..]
'Hoeveel euro per maand krijg je?' Is natuurlijk de juiste vraag!
511 per maandquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:03 schreef Gelderland het volgende:
@Goover... aha ok! das wel mooi! valt 3 euro nog wel mee..wat is je stagevergoeding?
Ze kunnen mensen hier moeilijk 100 per maand gaan geven als ze verwachten dat we vanuit het buitenland hier heen komen. Op mijn volgende stage adress in NL zal ik ongeveer 150 p/m krijgen.quote:
hoezo, vertel?quote:Op woensdag 17 januari 2007 08:37 schreef Norro-tje het volgende:
goedemorgen, wordtweer een leuk dagje vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |