Het zijn wortelschijfjes, brocoli en bloemkool in een roomsausje met 2 stukken kip erop. Niet heel vies hoor.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:06 schreef NrSiX het volgende:
nou wat is hetRene =]
damn Goover wat voor ranzig spul light daar onderaan? tomaatjes met brocoli en?
Wat het is? =Dquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:06 schreef NrSiX het volgende:
nou wat is hetRene =]
damn Goover wat voor ranzig spul light daar onderaan? tomaatjes met brocoli en?
Ja ik betaal er voor. ¤ 3,-quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:53 schreef Gelderland het volgende:
@ goover, moet je steeds (elke dag) betalen voor dat etenof kan je elke dag gewoon uit 2 menu's kiezen (gratis)
afgerond 300quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:01 schreef Goover het volgende:
[..]
'Hoeveel euro per maand krijg je?' Is natuurlijk de juiste vraag!
511 per maandquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:03 schreef Gelderland het volgende:
@Goover... aha ok! das wel mooi! valt 3 euro nog wel mee..wat is je stagevergoeding?
Ze kunnen mensen hier moeilijk 100 per maand gaan geven als ze verwachten dat we vanuit het buitenland hier heen komen. Op mijn volgende stage adress in NL zal ik ongeveer 150 p/m krijgen.quote:
hoezo, vertel?quote:Op woensdag 17 januari 2007 08:37 schreef Norro-tje het volgende:
goedemorgen, wordtweer een leuk dagje vandaag
Jij slaapt, loopt stage en speelt WoW. Dat is je leven op het moment zo'n beetje zekerquote:Op woensdag 17 januari 2007 09:52 schreef SvenM het volgende:
Nog maar 7 uur en 8 minuten totdat ik weer WoW kan spelen!
maar wij moeten het bekijken vanuit 1 stagiaire, ik ben de enige ICT-stagiaire dusjaquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:21 schreef miss-scofield het volgende:
Wij gaan aan het einde van het schooljaar met alle stagiaires en begeleiders uit eten als afscheid!
zelf gevuld of nietquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:18 schreef T1andonly het volgende:
Ik heb mijn begeleider een boek gegegeven over Cold Reading en een klein doosje bonbons
zat ik ook aan te denken, maar dat heb ik al gedaan met mijn verjaardag (ja dat hoort op een basisschool hèquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:17 schreef tonks het volgende:
Nee ik wilde misschien gewoon een taart of gebak meenemen ofzo (mits voldoende)
omg :S goedemorgen btw!quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:52 schreef SvenM het volgende:
Nog maar 7 uur en 8 minuten totdat ik weer WoW kan spelen!
Flesje wijn, doosje chocolade, iets vanuit je opleiding. Voor je stagebegeleider vanuit je opleiding zou je iets van het bedrijf kunnen geven.quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:34 schreef PieterBas het volgende:
Ik heb nog wel eentjes op een leuke cadeautje te verzinnen
akkoord. Bloemkool is niet lekker.quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:05 schreef Zosk het volgende:
en Menu 1 denk ik, ik lust geen bloemkool
Die vent van school krijgt niks.. niet gereageerd om e-mails, geen navraag hoe het gaat etc.quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Flesje wijn, doosje chocolade, iets vanuit je opleiding. Voor je stagebegeleider vanuit je opleiding zou je iets van het bedrijf kunnen geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |