Hopelijk voor'ie affikt!quote:Op zondag 14 januari 2007 18:51 schreef bassieVL het volgende:
Is al bekend wanneer de 3 Gezusters open gaat?
Ik vrees van welquote:Op zondag 14 januari 2007 19:24 schreef Frazz het volgende:
Blijft het hier zo rustig?
Maakte gij effe een betere dan!quote:Op zondag 14 januari 2007 19:15 schreef veldmuis het volgende:
Gatverdamme wat een lelijke JPEG compressieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Straks of morgen ofzo wel even doen. Echt geen zin in nu, kan geen photoshop meer zienquote:
Lekker, jij betaald?quote:Op zondag 14 januari 2007 19:56 schreef Kuukske het volgende:
Bier?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kuukske zegt: uhm. 1tje dan.quote:
zitten jullie ook nog eens ergens anders dan bij elkaar?quote:Op zondag 14 januari 2007 20:40 schreef JDude het volgende:
Kuukske: (te lui om in te loggen) ja NAC heeft gewonnen heh?!! Gefeliciteerdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ze kunnen et wel..... (tegen Willem II)
als jij aan het rondrijden bent zeker?quote:Op zondag 14 januari 2007 20:53 schreef JDude het volgende:
Soms!
Hier d'r mee!quote:Op zondag 14 januari 2007 21:31 schreef veldmuis het volgende:
Ik heb bier!
GMTA.quote:Op zondag 14 januari 2007 22:55 schreef Kuukske het volgende:
En Aukje en Marieke van Ginneken.
OEH JA! Hoe kon ik hem vergeten.quote:Op zondag 14 januari 2007 22:55 schreef JDude het volgende:
Guido Weijers!
Veldmuis, koest!quote:Op zondag 14 januari 2007 23:41 schreef veldmuis het volgende:
NAC si teh n00b!
Jij bent dit dus écht niet?quote:Op zondag 14 januari 2007 23:41 schreef veldmuis het volgende:
NAC si teh n00b!
Nee!quote:
Ik werk bij karweiquote:Op zondag 14 januari 2007 23:23 schreef veldmuis het volgende:
Ow, bij de karwei!
Ja vooral als je gaat wegwaaien aan het strand... dan vliegt het welquote:Op maandag 15 januari 2007 09:12 schreef Kuukske het volgende:
Hmm nog een laatste dag weekend. Wat vliegt zo'n weekend toch om heh. Heel naar.
Ik zou je hierbij willen adviseren om een persoonlijk gesprek in te plannen ipv een email te sturenquote:Op maandag 15 januari 2007 09:33 schreef Dalamar het volgende:
Haha, ooit nog eens in de bieb gewerkt met de/ een broer van Ruud. Lache gast was dat zeg. Stond af en toe een beetje met z'n zatte hoofd heen en weer te schudden in de Spock op zaterdag.
Ja, dan hebben we het wel over 10+ jaar geleden.
En weer bij m'n kut-werkgever. Zit even een hele nare email richting manager te typen, ik durf alleen nog niet op Send te klikkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Joahquote:Op maandag 15 januari 2007 09:34 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja vooral als je gaat wegwaaien aan het strand... dan vliegt het welom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja meestal op zaterdag maar dan pas sinds september dit jaar.quote:Op maandag 15 januari 2007 01:26 schreef JDude het volgende:
Ook wel eens op zaterdag? Ik heb daar een jaar ofzo op zaterdag de post gebracht!
neenquote:Op maandag 15 januari 2007 12:22 schreef Kuukske het volgende:
Welkom terugom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou hup, iedereen moet wel even iets nuttigs bijdragen voor de nuttige OP vanaf deel 18om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja over Ettenleur valt niet veel te zeggen, dus jij hebt vrijstelling ofzoquote:Op maandag 15 januari 2007 12:51 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
neenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
'quote:Op maandag 15 januari 2007 12:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja over Ettenleur valt niet veel te zeggen, dus jij hebt vrijstelling ofzoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
veldmuis?quote:Op maandag 15 januari 2007 16:14 schreef Kuukske het volgende:
Foto's?
foto's?quote:
En brand.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:13 schreef veldmuis het volgende:
Daar pak ik m'n cam niet voor hoor! Minimaal bloed, halfdoden, ambulances enzo!
jij doet er alles aan om maar niet naar buiten te stappen met je camquote:Op maandag 15 januari 2007 17:47 schreef veldmuis het volgende:
Juist! Denk ik!
Wanneer?quote:Op maandag 15 januari 2007 18:02 schreef Kuukske het volgende:
Bier!
Vrijdagavond, half 9 bij de Vulling?quote:Op maandag 15 januari 2007 18:12 schreef JDude het volgende:
[..]
Wanneer?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
I do not foresee that to be a problem!quote:Op maandag 15 januari 2007 18:19 schreef Kuukske het volgende:
Vrijdagavond, half 9 bij de Vulling?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Of een willekeurig iets wat bier schenkt.
Mooi. Veldmuis ?? Frazz?quote:Op maandag 15 januari 2007 18:23 schreef JDude het volgende:
[..]
I do not foresee that to be a problem!
waarschijnlijk wel, "le wrak" is niet zo snelquote:Op maandag 15 januari 2007 18:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mooi. Veldmuis ?? Frazz?
Rizzo komt later?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en besides, dan kom ik met "le trein"quote:Op maandag 15 januari 2007 18:42 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel, "le wrak" is niet zo snel
wij plannen geen meet, we plannen bierquote:Op maandag 15 januari 2007 18:58 schreef Kuukske het volgende:
Pas op hoor jongens, jullie plannen bijna een meetingom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh, je bedoelt de vrouw naar wie iedereen zit te kijken kwijlen tijdens een bespreking omdat ze zo lekker notuleert?quote:
Ja. Hoewel ik meer omgeven ben door studentenquote:Op maandag 15 januari 2007 21:01 schreef webspider het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt de vrouw naar wie iedereen zit te kijken kwijlen tijdens een bespreking omdat ze zo lekker notuleert?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kwijlen die meer of minder?quote:Op maandag 15 januari 2007 21:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja. Hoewel ik meer omgeven ben door studentenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ligt aan de kledingkeuze.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:09 schreef webspider het volgende:
[..]
Kwijlen die meer of minder?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
Voorbeelden willen we zienquote:
Ik schets, is dat ook goed?quote:Op maandag 15 januari 2007 21:33 schreef webspider het volgende:
[..]
Voorbeelden willen we zienom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 15 januari 2007 21:37 schreef Kuukske het volgende:
Ik schets, is dat ook goed?
Laarzen met een hak van 10cm. ( doet et altijd goed bij mannen!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Rokje tot net boven de knie (heel kjoet van de H&M!)
Leuk truitje d'r op en haar beetje leuk enzo en finito.
Zondag-over-twee-week!quote:En nee daar worden geen foto's van gemaakt. Misschien dat JD een x een toelichting wil geven zodra ie dat moment ooit heeft meegemaaktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Klinkt als een hele prettige afleidingquote:Op maandag 15 januari 2007 21:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Laarzen met een hak van 10cm. ( doet et altijd goed bij mannen!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Rokje tot net boven de knie (heel kjoet van de H&M!)
Leuk truitje d'r op en haar beetje leuk enzo en finito.
Waar werk je ook alweer? Misschien is dat bedrijf/instelling wel klant van mn baas.quote:En nee daar worden geen foto's van gemaakt. Misschien dat JD een x een toelichting wil geven zodra ie dat moment ooit heeft meegemaaktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Avans Hogeschoolquote:Op maandag 15 januari 2007 21:40 schreef webspider het volgende:
[..]
Klinkt als een hele prettige afleidingom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
Waar werk je ook alweer? Misschien is dat bedrijf/instelling wel klant van mn baas.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bah, die zijn geen klantquote:Op maandag 15 januari 2007 21:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Avans Hogeschoolom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik weet zeker dat er meer meisjes zijn zoals ik die ergens zitten te typen. Hoewel ik vandaag heb vernomen dat een zekere vervanging van mij, bij een ex werkgever, toch een stuk minder in de smaak valtquote:Op maandag 15 januari 2007 21:44 schreef webspider het volgende:
[..]
Bah, die zijn geen klantom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
He jij leeft ook nog. Good to know.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:45 schreef Frazz het volgende:
Avansom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Half 9 kan ik weer eens nietquote:Op maandag 15 januari 2007 21:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat er meer meisjes zijn zoals ik die ergens zitten te typen. Hoewel ik vandaag heb vernomen dat een zekere vervanging van mij, bij een ex werkgever, toch een stuk minder in de smaak valtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zo. Tot zover het onderwerp Kuukske. Voor meer info, zie meeting as. vrijdagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik leef niet, of nauwelijksquote:Op maandag 15 januari 2007 21:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
He jij leeft ook nog. Good to know.
Om half tien is er nog wel wat bier over!quote:Op maandag 15 januari 2007 21:48 schreef Frazz het volgende:
Half 9 kan ik weer eens nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
heb je dan nog een kater van de avond ervoor?quote:Op maandag 15 januari 2007 21:48 schreef Frazz het volgende:
[..]
Half 9 kan ik weer eens nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee dan ben ik nog aant werkquote:Op maandag 15 januari 2007 21:49 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
heb je dan nog een kater van de avond ervoor?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Telt ook als kater.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:50 schreef Frazz het volgende:
[..]
Nee dan ben ik nog aant werkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En hoe herken ik jullie?quote:Op maandag 15 januari 2007 21:49 schreef JDude het volgende:
[..]
Om half tien is er nog wel wat bier over!
aan het aantal lege glazenquote:
quote:Op maandag 15 januari 2007 21:55 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
aan het aantal lege glazenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 15 januari 2007 21:55 schreef Kuukske het volgende:
de lange ouwe
quote:Op maandag 15 januari 2007 21:55 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
aan het aantal lege glazenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 15 januari 2007 22:00 schreef JDude het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 15 januari 2007 22:00 schreef Kuukske het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
schoonmaakspul halenquote:Op maandag 15 januari 2007 22:12 schreef JDude het volgende:
We hebben ze weggejaagdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Euj! Mijn tuin is er nog steeds waarin hendig sjiek geOMFGBBQt kan worden!quote:Op maandag 15 januari 2007 22:23 schreef Kuukske het volgende:
Nu is het een waardeloze wijk geworden voor dit topic. Lekker dan.
Oh, ik kom ook?quote:Op maandag 15 januari 2007 21:59 schreef JDude het volgende:
We zetten de fiets van veldmuis wel in de kroeg!
[afbeelding]
Ja!quote:
Als je nou een lekker wijf was!quote:Op maandag 15 januari 2007 22:32 schreef webspider het volgende:
Bier in Bredaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb nooit vervoer terug naar huisom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zal 'm sturen!quote:
je bent ook een n00bquote:Op maandag 15 januari 2007 22:46 schreef veldmuis het volgende:
ich bin gepwnd wie unne n00bom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben zoeen toffe oldbie!quote:Op maandag 15 januari 2007 22:54 schreef JDude het volgende:
Ik heb het hoogste user-ID van deze pagina! WTF BBQ!
Nee hoor, niets hoeft alles mag!quote:Op maandag 15 januari 2007 22:55 schreef Frazz het volgende:
Nu ben ik verplicht zeker om te komen?
Duh!quote:Op maandag 15 januari 2007 23:23 schreef _Supreme het volgende:
dat makkelijk geld verdienen! is toch onzin he veldmuis?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gauw! Pluk er ook 1 van de straat!quote:Op maandag 15 januari 2007 23:26 schreef _Supreme het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.waah, ik zit in een studentenhuis met 2 meisjes en 2 jongens, en iedereen heeft bezoek van zijn/haar vriendin/vriend! en ik zit achter mijn pc! OEI!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
No such luckquote:Op maandag 15 januari 2007 22:34 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Als je nou een lekker wijf was!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben zoeen twijfelgevalquote:
Welkom terug alvast!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:54 schreef timmeeeh het volgende:
MorgenVanmiddag ben ik er weer, mensen.
Ja, het gaat echt gebeuren.
Ik sta op het punt om te vertrekken.
Vliegend en wel.
En daarna met de auto.
Naar ons mooiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.BredaJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het leven is kut als je 1m65 bent als man...quote:Op maandag 15 januari 2007 21:55 schreef Kuukske het volgende:
Heel makkelijk, JDude is 1m96 en ik ben 1m67. De lange ouwe en de jonge kleineom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Edit: oh en ik ben blondom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gelukkig ben ik geen man!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:17 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Het leven is kut als je 1m65 bent als man...
En goeiemorgen weer iedereen. Wat een schijtweer... ik wil zonom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Weet ik. Tenminste, ik gokte dat naar aanleiding van die 10cm hakkenquote:
goede reis, en alvast welkom terug in bredaquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:54 schreef timmeeeh het volgende:
MorgenVanmiddag ben ik er weer, mensen.
Ja, het gaat echt gebeuren.
Ik sta op het punt om te vertrekken.
Vliegend en wel.
En daarna met de auto.
Naar ons mooiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.BredaJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:03 schreef Helsie het volgende:
Jezus wat gaat het hard in deze topics. Is amper bij te houden icm een leven oid...
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:07 schreef tha_rizzo het volgende:
of omdat ze samen geen leven hebben *kuch*kuukske en JDude*kuch*om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mooi op tijd voor het bier vrijdag!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:54 schreef timmeeeh het volgende:
ik accepteer de cookies.
Je mag nog steeds een nieuwe maken!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:26 schreef veldmuis het volgende:
En deze gaat alweer dagen mee! Ik erger me elke keer als ik klik aan die paintop!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Join the clubquote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:58 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Weet ik. Tenminste, ik gokte dat naar aanleiding van die 10cm hakkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik bedoelde mezelfom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Rustig deze ochtend in ons aller Breda topique...
Inderdaad.quote:
Jaloers?? Oja, dat ben je he? Want jij wou 'm hebben.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:07 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
of omdat ze samen geen leven hebben *kuch*kuukske en JDude*kuch*om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hopelijk ben je nu niet net als Feldmaus niet besmet met het maikuulvirusquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:19 schreef JDude het volgende:
Zo! Terug van een middagje hendig sjiek slippen in Limburg.
Liever niet nee. Gelukkig ben ik niet in Maastricht geweest.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:21 schreef tha_rizzo het volgende:
hopelijk ben je nu niet net als Feldmaus niet besmet met het maikuulvirusom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
gelukkig...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:24 schreef JDude het volgende:
[..]
Liever niet nee. Gelukkig ben ik niet in Maastricht geweest.
Meenemen vrijdag!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:29 schreef Frazz het volgende:
Iemand nog interresse in hartjes vormige wafels? Heb er net een zooi gebakken met mn wafelijzer uit mn kerstpakket
Incl. poedersuiker en slagroom enzo.quote:
heb jij die gekloptquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Incl. poedersuiker en slagroom enzo.
Ok, wie maakt als eerste een opmerking over de slagroom?
Sappige slagroom?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:01 schreef veldmuis het volgende:
Ja, vertel alles, inclusief de details, sappig of niet!
Je moest je pas zorgen gaan maken als ik dat had gedaan!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:48 schreef tha_rizzo het volgende:
heb jij die gekloptom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, ik heb slechte ervaringen met slagroomquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:23 schreef tha_rizzo het volgende:
laten we hier SVP over ophoudenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja ze zijn op en ze waren een ongelovelijk succes bij mn huisgenoten.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:29 schreef Frazz het volgende:
Iemand nog interresse in hartjes vormige wafels? Heb er net een zooi gebakken met mn wafelijzer uit mn kerstpakket
nu maak je mij nieuwsgierigquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:19 schreef webspider het volgende:
[..]
Ja, ik heb slechte ervaringen met slagroomom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik krijg er ook weer 2!quote:Op maandag 15 januari 2007 22:36 schreef Kuukske het volgende:
Je hebt ontzettend veel zin want je krijgt 2 biertjes sowieso al van mij.
Laat ik het zo zeggen: Als je het niet allemaal wegkrijgt, gaat het vanzelf naar gore kaas ruikenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:17 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
nu maak je mij nieuwsgierigom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ohw yuckquote:Op woensdag 17 januari 2007 00:42 schreef webspider het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: Als je het niet allemaal wegkrijgt, gaat het vanzelf naar gore kaas ruikenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Langs het randje Edgar!quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:42 schreef webspider het volgende:
Laat ik het zo zeggen: Als je het niet allemaal wegkrijgt, gaat het vanzelf naar gore kaas ruikenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Fratsquote:Op woensdag 17 januari 2007 00:41 schreef Kuukske het volgende:
"Kuuk" .. gaaf man. Heb ik hier nu ook al een shortnicknameom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:42 schreef webspider het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
weet je hoe fout dat klinkt?quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:12 schreef Kuukske het volgende:
Zo, op naar mijn raam
Tot vrijdagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Niet duur voor dubbelglasquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:12 schreef Kuukske het volgende:
Zo, op naar mijn raam bij Avans.
Tot vrijdagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nu je het zegtquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:43 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
weet je hoe fout dat klinkt?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vrijdagavond, op zijn minst.quote:
Ja nu je het zegtquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:43 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
weet je hoe fout dat klinkt?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zolang je er geen lampen ophangt valt het best mee!quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:06 schreef Kuukske het volgende:
Ja nu je het zegtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou er hangen iig geen rode nee.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:07 schreef JDude het volgende:
[..]
Zolang je er geen lampen ophangt valt het best mee!
Even inhakend op je sig: heb je al kaart(en) voor Jaya the Cat? Anders reserveer ik ze evenquote:
Nee nog niet!quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:16 schreef JDude het volgende:
[..]
Even inhakend op je sig: heb je al kaart(en) voor Jaya the Cat? Anders reserveer ik ze evenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Is gefixt!quote:
Ge ben een schat!quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Is gefixt!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
vloeibaar?quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:51 schreef _Supreme het volgende:
Donderdag-avond eten bij de vloeibar op st. Joost (l)
Vloeibar. Dat doet mij denken aan rode Rizla en drank? Ofzo?quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:51 schreef _Supreme het volgende:
Donderdag-avond eten bij de vloeibar op st. Joost (l)
bier voor een pleuro?quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:47 schreef _Supreme het volgende:
Elke donderdagavond is er bier voor enkel een euro.
Dat heet dan 'de vloeibar'om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hoe duur is bier in seattle nou?quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:21 schreef bassieVL het volgende:
Bier voor een euroom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
das duur voor nepbierquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:31 schreef bassieVL het volgende:
Tussen de 3,5 en 5 dollar voor 0.5 liter locaal bier.
Dit is geen nep pils, maar meer een amberkleurig Ale. Die trouwens best smakelijk is.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:38 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
das duur voor nepbierom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik vlieg vrijdag 2 februari terug.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:21 schreef Kuukske het volgende:
Wanneer kom jij eigenlijk weer retour uit Seattle? Voor de "BassieVL is terug uit Seattle met Starbucks goodies"- meeting?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
beter dan jupilerquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:54 schreef Kuukske het volgende:
Uch, dommelsch. Ksta ermee op de foto maarja toen was ik ook al heel ver heenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Niet te drinken dat spul.
quote:
Hoeveel mensen willen een Starbucks servet en kartonnetje?quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:50 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
beter dan jupiler
maargoed, 2 februari is al snelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
das al over 2 wekenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.n die tijd kan je nog mooi starbuckszooi voor ons verzamelenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
HJ is idd ook best wel smaakvolquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:25 schreef Ritchie het volgende:
Ikzelf ga het liefst nog altijd voor de HJ, maar Jupiler is een goeie 3e.. na Murphy's Redom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:23 schreef veldmuis het volgende:
Het valt ernstig mee hier!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
In Amsterdam is er al een gebouw halfplat ofzoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, Heuvel is lekkerquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:44 schreef JDude het volgende:
Da's toch in Hoge Vucht? Daar wil ik zonder storm al niet komenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
aanstellersquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:45 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Nee, Heuvel is lekkerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar iddom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
DAT IS MIJN FUCKING HUIS!quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:02 schreef veldmuis het volgende:
BRAN PRIO 2 6151 NIEUWE BOSCHSTRAAT 10 BREDA STORMSCHADE
6151 = hoogwerkerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
WTF zijn ze daar aan het sjouwen?quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:06 schreef _Supreme het volgende:
[..]
DAT IS MIJN FUCKING HUIS!
[afbeelding]
Zoeen stuk dak denk ik net als laatst daar bij de KMA!quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:06 schreef veldmuis het volgende:
[..]
WTF zijn ze daar aan het sjouwen?
Nope, mag ik die straks inleveren? Eerst even eten en naar de bouwmarkt! Gamma!quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:09 schreef JDude het volgende:
[..]
Zoeen stuk dak denk ik net als laatst daar bij de KMA!
Heb je trouwens al een nieuwe OP, Fieldmouse?
Buiten gaan staan en foto's maken!quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:12 schreef _Supreme het volgende:
de brandweer is er!
Mooie reportage hoor. Veel meer foto's had je er niet van kunnen maken, denk ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop