hopelijk ben je nu niet net als Feldmaus niet besmet met het maikuulvirusquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:19 schreef JDude het volgende:
Zo! Terug van een middagje hendig sjiek slippen in Limburg.
Liever niet nee. Gelukkig ben ik niet in Maastricht geweest.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:21 schreef tha_rizzo het volgende:
hopelijk ben je nu niet net als Feldmaus niet besmet met het maikuulvirus
gelukkig...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:24 schreef JDude het volgende:
[..]
Liever niet nee. Gelukkig ben ik niet in Maastricht geweest.
Meenemen vrijdag!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:29 schreef Frazz het volgende:
Iemand nog interresse in hartjes vormige wafels? Heb er net een zooi gebakken met mn wafelijzer uit mn kerstpakket
Incl. poedersuiker en slagroom enzo.quote:
heb jij die gekloptquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Incl. poedersuiker en slagroom enzo.
Ok, wie maakt als eerste een opmerking over de slagroom?
Sappige slagroom?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:01 schreef veldmuis het volgende:
Ja, vertel alles, inclusief de details, sappig of niet!
Je moest je pas zorgen gaan maken als ik dat had gedaan!quote:
Ja, ik heb slechte ervaringen met slagroomquote:
Ja ze zijn op en ze waren een ongelovelijk succes bij mn huisgenoten.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:29 schreef Frazz het volgende:
Iemand nog interresse in hartjes vormige wafels? Heb er net een zooi gebakken met mn wafelijzer uit mn kerstpakket
nu maak je mij nieuwsgierigquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:19 schreef webspider het volgende:
[..]
Ja, ik heb slechte ervaringen met slagroom
Ik krijg er ook weer 2!quote:Op maandag 15 januari 2007 22:36 schreef Kuukske het volgende:
Je hebt ontzettend veel zin want je krijgt 2 biertjes sowieso al van mij.
Laat ik het zo zeggen: Als je het niet allemaal wegkrijgt, gaat het vanzelf naar gore kaas ruikenquote:
Ohw yuckquote:Op woensdag 17 januari 2007 00:42 schreef webspider het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: Als je het niet allemaal wegkrijgt, gaat het vanzelf naar gore kaas ruiken.
Langs het randje Edgar!quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:42 schreef webspider het volgende:
Laat ik het zo zeggen: Als je het niet allemaal wegkrijgt, gaat het vanzelf naar gore kaas ruiken.
Fratsquote:Op woensdag 17 januari 2007 00:41 schreef Kuukske het volgende:
"Kuuk" .. gaaf man. Heb ik hier nu ook al een shortnickname
quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:42 schreef webspider het volgende:
[..]
weet je hoe fout dat klinkt?quote:
Niet duur voor dubbelglasquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:12 schreef Kuukske het volgende:
Zo, op naar mijn raam bij Avans.
Tot vrijdag
nu je het zegtquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:43 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
weet je hoe fout dat klinkt?![]()
Vrijdagavond, op zijn minst.quote:
Ja nu je het zegtquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:43 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
weet je hoe fout dat klinkt?![]()
Zolang je er geen lampen ophangt valt het best mee!quote:
Nou er hangen iig geen rode nee.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:07 schreef JDude het volgende:
[..]
Zolang je er geen lampen ophangt valt het best mee!
Even inhakend op je sig: heb je al kaart(en) voor Jaya the Cat? Anders reserveer ik ze evenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |