Ja vooral als je gaat wegwaaien aan het strand... dan vliegt het welquote:Op maandag 15 januari 2007 09:12 schreef Kuukske het volgende:
Hmm nog een laatste dag weekend. Wat vliegt zo'n weekend toch om heh. Heel naar.
Ik zou je hierbij willen adviseren om een persoonlijk gesprek in te plannen ipv een email te sturenquote:Op maandag 15 januari 2007 09:33 schreef Dalamar het volgende:
Haha, ooit nog eens in de bieb gewerkt met de/ een broer van Ruud. Lache gast was dat zeg. Stond af en toe een beetje met z'n zatte hoofd heen en weer te schudden in de Spock op zaterdag.
Ja, dan hebben we het wel over 10+ jaar geleden.
En weer bij m'n kut-werkgever. Zit even een hele nare email richting manager te typen, ik durf alleen nog niet op Send te klikken![]()
Joahquote:Op maandag 15 januari 2007 09:34 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja vooral als je gaat wegwaaien aan het strand... dan vliegt het wel
Ja meestal op zaterdag maar dan pas sinds september dit jaar.quote:Op maandag 15 januari 2007 01:26 schreef JDude het volgende:
Ook wel eens op zaterdag? Ik heb daar een jaar ofzo op zaterdag de post gebracht!
neenquote:Op maandag 15 januari 2007 12:22 schreef Kuukske het volgende:
Welkom terug
Nou hup, iedereen moet wel even iets nuttigs bijdragen voor de nuttige OP vanaf deel 18
Ja over Ettenleur valt niet veel te zeggen, dus jij hebt vrijstelling ofzoquote:
'quote:Op maandag 15 januari 2007 12:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja over Ettenleur valt niet veel te zeggen, dus jij hebt vrijstelling ofzo
veldmuis?quote:Op maandag 15 januari 2007 16:14 schreef Kuukske het volgende:
Foto's?
foto's?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |