Hopelijk voor'ie affikt!quote:Op zondag 14 januari 2007 18:51 schreef bassieVL het volgende:
Is al bekend wanneer de 3 Gezusters open gaat?
Ik vrees van welquote:Op zondag 14 januari 2007 19:24 schreef Frazz het volgende:
Blijft het hier zo rustig?
Maakte gij effe een betere dan!quote:Op zondag 14 januari 2007 19:15 schreef veldmuis het volgende:
Gatverdamme wat een lelijke JPEG compressie!
Kuukske zegt: uhm. 1tje dan.quote:
zitten jullie ook nog eens ergens anders dan bij elkaar?quote:Op zondag 14 januari 2007 20:40 schreef JDude het volgende:
Kuukske: (te lui om in te loggen) ja NAC heeft gewonnen heh?!! Gefeliciteerd
Ze kunnen et wel..... (tegen Willem II)
als jij aan het rondrijden bent zeker?quote:Op zondag 14 januari 2007 20:53 schreef JDude het volgende:
Soms!
Hier d'r mee!quote:Op zondag 14 januari 2007 21:31 schreef veldmuis het volgende:
Ik heb bier!
GMTA.quote:Op zondag 14 januari 2007 22:55 schreef Kuukske het volgende:
En Aukje en Marieke van Ginneken.
OEH JA! Hoe kon ik hem vergeten.quote:Op zondag 14 januari 2007 22:55 schreef JDude het volgende:
Guido Weijers!
Veldmuis, koest!quote:Op zondag 14 januari 2007 23:41 schreef veldmuis het volgende:
NAC si teh n00b!
Jij bent dit dus écht niet?quote:Op zondag 14 januari 2007 23:41 schreef veldmuis het volgende:
NAC si teh n00b!
Ik werk bij karweiquote:Op zondag 14 januari 2007 23:23 schreef veldmuis het volgende:
Ow, bij de karwei!
Ja vooral als je gaat wegwaaien aan het strand... dan vliegt het welquote:Op maandag 15 januari 2007 09:12 schreef Kuukske het volgende:
Hmm nog een laatste dag weekend. Wat vliegt zo'n weekend toch om heh. Heel naar.
Ik zou je hierbij willen adviseren om een persoonlijk gesprek in te plannen ipv een email te sturenquote:Op maandag 15 januari 2007 09:33 schreef Dalamar het volgende:
Haha, ooit nog eens in de bieb gewerkt met de/ een broer van Ruud. Lache gast was dat zeg. Stond af en toe een beetje met z'n zatte hoofd heen en weer te schudden in de Spock op zaterdag.
Ja, dan hebben we het wel over 10+ jaar geleden.
En weer bij m'n kut-werkgever. Zit even een hele nare email richting manager te typen, ik durf alleen nog niet op Send te klikken![]()
Joahquote:Op maandag 15 januari 2007 09:34 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja vooral als je gaat wegwaaien aan het strand... dan vliegt het wel
Ja meestal op zaterdag maar dan pas sinds september dit jaar.quote:Op maandag 15 januari 2007 01:26 schreef JDude het volgende:
Ook wel eens op zaterdag? Ik heb daar een jaar ofzo op zaterdag de post gebracht!
neenquote:Op maandag 15 januari 2007 12:22 schreef Kuukske het volgende:
Welkom terug
Nou hup, iedereen moet wel even iets nuttigs bijdragen voor de nuttige OP vanaf deel 18
Ja over Ettenleur valt niet veel te zeggen, dus jij hebt vrijstelling ofzoquote:
'quote:Op maandag 15 januari 2007 12:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja over Ettenleur valt niet veel te zeggen, dus jij hebt vrijstelling ofzo
veldmuis?quote:Op maandag 15 januari 2007 16:14 schreef Kuukske het volgende:
Foto's?
foto's?quote:
En brand.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:13 schreef veldmuis het volgende:
Daar pak ik m'n cam niet voor hoor! Minimaal bloed, halfdoden, ambulances enzo!
jij doet er alles aan om maar niet naar buiten te stappen met je camquote:Op maandag 15 januari 2007 17:47 schreef veldmuis het volgende:
Juist! Denk ik!
Wanneer?quote:Op maandag 15 januari 2007 18:02 schreef Kuukske het volgende:
Bier!
Vrijdagavond, half 9 bij de Vulling?quote:
I do not foresee that to be a problem!quote:Op maandag 15 januari 2007 18:19 schreef Kuukske het volgende:
Vrijdagavond, half 9 bij de Vulling?
Of een willekeurig iets wat bier schenkt.
Mooi. Veldmuis ?? Frazz?quote:Op maandag 15 januari 2007 18:23 schreef JDude het volgende:
[..]
I do not foresee that to be a problem!
waarschijnlijk wel, "le wrak" is niet zo snelquote:Op maandag 15 januari 2007 18:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mooi. Veldmuis ?? Frazz?
Rizzo komt later?
en besides, dan kom ik met "le trein"quote:Op maandag 15 januari 2007 18:42 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel, "le wrak" is niet zo snel
wij plannen geen meet, we plannen bierquote:Op maandag 15 januari 2007 18:58 schreef Kuukske het volgende:
Pas op hoor jongens, jullie plannen bijna een meeting
Oh, je bedoelt de vrouw naar wie iedereen zit te kijken kwijlen tijdens een bespreking omdat ze zo lekker notuleert?quote:
Ja. Hoewel ik meer omgeven ben door studentenquote:Op maandag 15 januari 2007 21:01 schreef webspider het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt de vrouw naar wie iedereen zit te kijken kwijlen tijdens een bespreking omdat ze zo lekker notuleert?
Kwijlen die meer of minder?quote:Op maandag 15 januari 2007 21:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja. Hoewel ik meer omgeven ben door studenten![]()
Ligt aan de kledingkeuze.quote:
quote:
Voorbeelden willen we zienquote:
Ik schets, is dat ook goed?quote:
quote:Op maandag 15 januari 2007 21:37 schreef Kuukske het volgende:
Ik schets, is dat ook goed?
Laarzen met een hak van 10cm. ( doet et altijd goed bij mannen!)
Rokje tot net boven de knie (heel kjoet van de H&M!)
Leuk truitje d'r op en haar beetje leuk enzo en finito.
Zondag-over-twee-week!quote:En nee daar worden geen foto's van gemaakt. Misschien dat JD een x een toelichting wil geven zodra ie dat moment ooit heeft meegemaakt![]()
Klinkt als een hele prettige afleidingquote:Op maandag 15 januari 2007 21:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Laarzen met een hak van 10cm. ( doet et altijd goed bij mannen!)
Rokje tot net boven de knie (heel kjoet van de H&M!)
Leuk truitje d'r op en haar beetje leuk enzo en finito.
Waar werk je ook alweer? Misschien is dat bedrijf/instelling wel klant van mn baas.quote:En nee daar worden geen foto's van gemaakt. Misschien dat JD een x een toelichting wil geven zodra ie dat moment ooit heeft meegemaakt![]()
Avans Hogeschoolquote:Op maandag 15 januari 2007 21:40 schreef webspider het volgende:
[..]
Klinkt als een hele prettige afleiding
[..]
Waar werk je ook alweer? Misschien is dat bedrijf/instelling wel klant van mn baas..
Ik weet zeker dat er meer meisjes zijn zoals ik die ergens zitten te typen. Hoewel ik vandaag heb vernomen dat een zekere vervanging van mij, bij een ex werkgever, toch een stuk minder in de smaak valtquote:
He jij leeft ook nog. Good to know.quote:
Half 9 kan ik weer eens nietquote:Op maandag 15 januari 2007 21:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat er meer meisjes zijn zoals ik die ergens zitten te typen. Hoewel ik vandaag heb vernomen dat een zekere vervanging van mij, bij een ex werkgever, toch een stuk minder in de smaak valt![]()
Zo. Tot zover het onderwerp Kuukske. Voor meer info, zie meeting as. vrijdag![]()
Ik leef niet, of nauwelijksquote:Op maandag 15 januari 2007 21:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
He jij leeft ook nog. Good to know.
Om half tien is er nog wel wat bier over!quote:
Nee dan ben ik nog aant werkquote:Op maandag 15 januari 2007 21:49 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
heb je dan nog een kater van de avond ervoor?
Telt ook als kater.quote:
En hoe herken ik jullie?quote:Op maandag 15 januari 2007 21:49 schreef JDude het volgende:
[..]
Om half tien is er nog wel wat bier over!
quote:
quote:Op maandag 15 januari 2007 21:55 schreef Kuukske het volgende:
de lange ouwe
quote:
quote:
schoonmaakspul halenquote:
Euj! Mijn tuin is er nog steeds waarin hendig sjiek geOMFGBBQt kan worden!quote:Op maandag 15 januari 2007 22:23 schreef Kuukske het volgende:
Nu is het een waardeloze wijk geworden voor dit topic. Lekker dan.
Oh, ik kom ook?quote:Op maandag 15 januari 2007 21:59 schreef JDude het volgende:
We zetten de fiets van veldmuis wel in de kroeg!
[afbeelding]
Ja!quote:
Als je nou een lekker wijf was!quote:Op maandag 15 januari 2007 22:32 schreef webspider het volgende:
Bier in Breda
Ik heb nooit vervoer terug naar huis
Ik ben zoeen toffe oldbie!quote:Op maandag 15 januari 2007 22:54 schreef JDude het volgende:
Ik heb het hoogste user-ID van deze pagina! WTF BBQ!
Nee hoor, niets hoeft alles mag!quote:Op maandag 15 januari 2007 22:55 schreef Frazz het volgende:
Nu ben ik verplicht zeker om te komen?
Duh!quote:Op maandag 15 januari 2007 23:23 schreef _Supreme het volgende:
dat makkelijk geld verdienen! is toch onzin he veldmuis?
Gauw! Pluk er ook 1 van de straat!quote:Op maandag 15 januari 2007 23:26 schreef _Supreme het volgende:waah, ik zit in een studentenhuis met 2 meisjes en 2 jongens, en iedereen heeft bezoek van zijn/haar vriendin/vriend! en ik zit achter mijn pc! OEI!
Welkom terug alvast!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:54 schreef timmeeeh het volgende:
MorgenVanmiddag ben ik er weer, mensen.
Ja, het gaat echt gebeuren.
Ik sta op het punt om te vertrekken.
Vliegend en wel.
En daarna met de auto.
Naar ons mooiBreda
Het leven is kut als je 1m65 bent als man...quote:Op maandag 15 januari 2007 21:55 schreef Kuukske het volgende:
Heel makkelijk, JDude is 1m96 en ik ben 1m67. De lange ouwe en de jonge kleine
Edit: oh en ik ben blond![]()
Gelukkig ben ik geen man!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:17 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Het leven is kut als je 1m65 bent als man...
En goeiemorgen weer iedereen. Wat een schijtweer... ik wil zon
Weet ik. Tenminste, ik gokte dat naar aanleiding van die 10cm hakkenquote:
goede reis, en alvast welkom terug in bredaquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:54 schreef timmeeeh het volgende:
MorgenVanmiddag ben ik er weer, mensen.
Ja, het gaat echt gebeuren.
Ik sta op het punt om te vertrekken.
Vliegend en wel.
En daarna met de auto.
Naar ons mooiBreda
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:03 schreef Helsie het volgende:
Jezus wat gaat het hard in deze topics. Is amper bij te houden icm een leven oid...
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:07 schreef tha_rizzo het volgende:
of omdat ze samen geen leven hebben *kuch*kuukske en JDude*kuch*
Mooi op tijd voor het bier vrijdag!quote:
Je mag nog steeds een nieuwe maken!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:26 schreef veldmuis het volgende:
En deze gaat alweer dagen mee! Ik erger me elke keer als ik klik aan die paintop!.
Join the clubquote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:58 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Weet ik. Tenminste, ik gokte dat naar aanleiding van die 10cm hakken
Ik bedoelde mezelf![]()
Rustig deze ochtend in ons aller Breda topique...
Inderdaad.quote:
Jaloers?? Oja, dat ben je he? Want jij wou 'm hebben.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:07 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
of omdat ze samen geen leven hebben *kuch*kuukske en JDude*kuch*
hopelijk ben je nu niet net als Feldmaus niet besmet met het maikuulvirusquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:19 schreef JDude het volgende:
Zo! Terug van een middagje hendig sjiek slippen in Limburg.
Liever niet nee. Gelukkig ben ik niet in Maastricht geweest.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:21 schreef tha_rizzo het volgende:
hopelijk ben je nu niet net als Feldmaus niet besmet met het maikuulvirus
gelukkig...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:24 schreef JDude het volgende:
[..]
Liever niet nee. Gelukkig ben ik niet in Maastricht geweest.
Meenemen vrijdag!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:29 schreef Frazz het volgende:
Iemand nog interresse in hartjes vormige wafels? Heb er net een zooi gebakken met mn wafelijzer uit mn kerstpakket
Incl. poedersuiker en slagroom enzo.quote:
heb jij die gekloptquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Incl. poedersuiker en slagroom enzo.
Ok, wie maakt als eerste een opmerking over de slagroom?
Sappige slagroom?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:01 schreef veldmuis het volgende:
Ja, vertel alles, inclusief de details, sappig of niet!
Je moest je pas zorgen gaan maken als ik dat had gedaan!quote:
Ja, ik heb slechte ervaringen met slagroomquote:
Ja ze zijn op en ze waren een ongelovelijk succes bij mn huisgenoten.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:29 schreef Frazz het volgende:
Iemand nog interresse in hartjes vormige wafels? Heb er net een zooi gebakken met mn wafelijzer uit mn kerstpakket
nu maak je mij nieuwsgierigquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:19 schreef webspider het volgende:
[..]
Ja, ik heb slechte ervaringen met slagroom
Ik krijg er ook weer 2!quote:Op maandag 15 januari 2007 22:36 schreef Kuukske het volgende:
Je hebt ontzettend veel zin want je krijgt 2 biertjes sowieso al van mij.
Laat ik het zo zeggen: Als je het niet allemaal wegkrijgt, gaat het vanzelf naar gore kaas ruikenquote:
Ohw yuckquote:Op woensdag 17 januari 2007 00:42 schreef webspider het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: Als je het niet allemaal wegkrijgt, gaat het vanzelf naar gore kaas ruiken.
Langs het randje Edgar!quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:42 schreef webspider het volgende:
Laat ik het zo zeggen: Als je het niet allemaal wegkrijgt, gaat het vanzelf naar gore kaas ruiken.
Fratsquote:Op woensdag 17 januari 2007 00:41 schreef Kuukske het volgende:
"Kuuk" .. gaaf man. Heb ik hier nu ook al een shortnickname
quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:42 schreef webspider het volgende:
[..]
weet je hoe fout dat klinkt?quote:
Niet duur voor dubbelglasquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:12 schreef Kuukske het volgende:
Zo, op naar mijn raam bij Avans.
Tot vrijdag
nu je het zegtquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:43 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
weet je hoe fout dat klinkt?![]()
Vrijdagavond, op zijn minst.quote:
Ja nu je het zegtquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:43 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
weet je hoe fout dat klinkt?![]()
Zolang je er geen lampen ophangt valt het best mee!quote:
Nou er hangen iig geen rode nee.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:07 schreef JDude het volgende:
[..]
Zolang je er geen lampen ophangt valt het best mee!
Even inhakend op je sig: heb je al kaart(en) voor Jaya the Cat? Anders reserveer ik ze evenquote:
Nee nog niet!quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:16 schreef JDude het volgende:
[..]
Even inhakend op je sig: heb je al kaart(en) voor Jaya the Cat? Anders reserveer ik ze even.
Is gefixt!quote:
Ge ben een schat!quote:
vloeibaar?quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:51 schreef _Supreme het volgende:
Donderdag-avond eten bij de vloeibar op st. Joost (l)
Vloeibar. Dat doet mij denken aan rode Rizla en drank? Ofzo?quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:51 schreef _Supreme het volgende:
Donderdag-avond eten bij de vloeibar op st. Joost (l)
bier voor een pleuro?quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:47 schreef _Supreme het volgende:
Elke donderdagavond is er bier voor enkel een euro.
Dat heet dan 'de vloeibar'
das duur voor nepbierquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:31 schreef bassieVL het volgende:
Tussen de 3,5 en 5 dollar voor 0.5 liter locaal bier.
Dit is geen nep pils, maar meer een amberkleurig Ale. Die trouwens best smakelijk is.quote:
ik vlieg vrijdag 2 februari terug.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:21 schreef Kuukske het volgende:
Wanneer kom jij eigenlijk weer retour uit Seattle? Voor de "BassieVL is terug uit Seattle met Starbucks goodies"- meeting?
beter dan jupilerquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:54 schreef Kuukske het volgende:
Uch, dommelsch. Ksta ermee op de foto maarja toen was ik ook al heel ver heen
Niet te drinken dat spul.
Hoeveel mensen willen een Starbucks servet en kartonnetje?quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:50 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
beter dan jupiler
maargoed, 2 februari is al snel![]()
das al over 2 wekenn die tijd kan je nog mooi starbuckszooi voor ons verzamelen
![]()
HJ is idd ook best wel smaakvolquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:25 schreef Ritchie het volgende:
Ikzelf ga het liefst nog altijd voor de HJ, maar Jupiler is een goeie 3e.. na Murphy's Red
quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:23 schreef veldmuis het volgende:
Het valt ernstig mee hier!!
In Amsterdam is er al een gebouw halfplat ofzo.
Nee, Heuvel is lekkerquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:44 schreef JDude het volgende:
Da's toch in Hoge Vucht? Daar wil ik zonder storm al niet komen.
aanstellersquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:45 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Nee, Heuvel is lekker.
Maar idd.
DAT IS MIJN FUCKING HUIS!quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:02 schreef veldmuis het volgende:
BRAN PRIO 2 6151 NIEUWE BOSCHSTRAAT 10 BREDA STORMSCHADE
6151 = hoogwerker.
WTF zijn ze daar aan het sjouwen?quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:06 schreef _Supreme het volgende:
[..]
DAT IS MIJN FUCKING HUIS!
[afbeelding]
Zoeen stuk dak denk ik net als laatst daar bij de KMA!quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:06 schreef veldmuis het volgende:
[..]
WTF zijn ze daar aan het sjouwen?
Nope, mag ik die straks inleveren? Eerst even eten en naar de bouwmarkt! Gamma!quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:09 schreef JDude het volgende:
[..]
Zoeen stuk dak denk ik net als laatst daar bij de KMA!
Heb je trouwens al een nieuwe OP, Fieldmouse?
Buiten gaan staan en foto's maken!quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:12 schreef _Supreme het volgende:
de brandweer is er!
Mooie reportage hoor. Veel meer foto's had je er niet van kunnen maken, denk ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |