En brand.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:13 schreef veldmuis het volgende:
Daar pak ik m'n cam niet voor hoor! Minimaal bloed, halfdoden, ambulances enzo!
jij doet er alles aan om maar niet naar buiten te stappen met je camquote:Op maandag 15 januari 2007 17:47 schreef veldmuis het volgende:
Juist! Denk ik!
Wanneer?quote:Op maandag 15 januari 2007 18:02 schreef Kuukske het volgende:
Bier!
Vrijdagavond, half 9 bij de Vulling?quote:
I do not foresee that to be a problem!quote:Op maandag 15 januari 2007 18:19 schreef Kuukske het volgende:
Vrijdagavond, half 9 bij de Vulling?
Of een willekeurig iets wat bier schenkt.
Mooi. Veldmuis ?? Frazz?quote:Op maandag 15 januari 2007 18:23 schreef JDude het volgende:
[..]
I do not foresee that to be a problem!
waarschijnlijk wel, "le wrak" is niet zo snelquote:Op maandag 15 januari 2007 18:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mooi. Veldmuis ?? Frazz?
Rizzo komt later?
en besides, dan kom ik met "le trein"quote:Op maandag 15 januari 2007 18:42 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel, "le wrak" is niet zo snel
wij plannen geen meet, we plannen bierquote:Op maandag 15 januari 2007 18:58 schreef Kuukske het volgende:
Pas op hoor jongens, jullie plannen bijna een meeting
Oh, je bedoelt de vrouw naar wie iedereen zit te kijken kwijlen tijdens een bespreking omdat ze zo lekker notuleert?quote:
Ja. Hoewel ik meer omgeven ben door studentenquote:Op maandag 15 januari 2007 21:01 schreef webspider het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt de vrouw naar wie iedereen zit te kijken kwijlen tijdens een bespreking omdat ze zo lekker notuleert?
Kwijlen die meer of minder?quote:Op maandag 15 januari 2007 21:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja. Hoewel ik meer omgeven ben door studenten![]()
Ligt aan de kledingkeuze.quote:
quote:
Voorbeelden willen we zienquote:
Ik schets, is dat ook goed?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |