En brand.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:13 schreef veldmuis het volgende:
Daar pak ik m'n cam niet voor hoor! Minimaal bloed, halfdoden, ambulances enzo!
jij doet er alles aan om maar niet naar buiten te stappen met je camquote:Op maandag 15 januari 2007 17:47 schreef veldmuis het volgende:
Juist! Denk ik!
Wanneer?quote:Op maandag 15 januari 2007 18:02 schreef Kuukske het volgende:
Bier!
Vrijdagavond, half 9 bij de Vulling?quote:
I do not foresee that to be a problem!quote:Op maandag 15 januari 2007 18:19 schreef Kuukske het volgende:
Vrijdagavond, half 9 bij de Vulling?
Of een willekeurig iets wat bier schenkt.
Mooi. Veldmuis ?? Frazz?quote:Op maandag 15 januari 2007 18:23 schreef JDude het volgende:
[..]
I do not foresee that to be a problem!
waarschijnlijk wel, "le wrak" is niet zo snelquote:Op maandag 15 januari 2007 18:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mooi. Veldmuis ?? Frazz?
Rizzo komt later?
en besides, dan kom ik met "le trein"quote:Op maandag 15 januari 2007 18:42 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel, "le wrak" is niet zo snel
wij plannen geen meet, we plannen bierquote:Op maandag 15 januari 2007 18:58 schreef Kuukske het volgende:
Pas op hoor jongens, jullie plannen bijna een meeting
Oh, je bedoelt de vrouw naar wie iedereen zit te kijken kwijlen tijdens een bespreking omdat ze zo lekker notuleert?quote:
Ja. Hoewel ik meer omgeven ben door studentenquote:Op maandag 15 januari 2007 21:01 schreef webspider het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt de vrouw naar wie iedereen zit te kijken kwijlen tijdens een bespreking omdat ze zo lekker notuleert?
Kwijlen die meer of minder?quote:Op maandag 15 januari 2007 21:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja. Hoewel ik meer omgeven ben door studenten![]()
Ligt aan de kledingkeuze.quote:
quote:
Voorbeelden willen we zienquote:
Ik schets, is dat ook goed?quote:
quote:Op maandag 15 januari 2007 21:37 schreef Kuukske het volgende:
Ik schets, is dat ook goed?
Laarzen met een hak van 10cm. ( doet et altijd goed bij mannen!)
Rokje tot net boven de knie (heel kjoet van de H&M!)
Leuk truitje d'r op en haar beetje leuk enzo en finito.
Zondag-over-twee-week!quote:En nee daar worden geen foto's van gemaakt. Misschien dat JD een x een toelichting wil geven zodra ie dat moment ooit heeft meegemaakt![]()
Klinkt als een hele prettige afleidingquote:Op maandag 15 januari 2007 21:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Laarzen met een hak van 10cm. ( doet et altijd goed bij mannen!)
Rokje tot net boven de knie (heel kjoet van de H&M!)
Leuk truitje d'r op en haar beetje leuk enzo en finito.
Waar werk je ook alweer? Misschien is dat bedrijf/instelling wel klant van mn baas.quote:En nee daar worden geen foto's van gemaakt. Misschien dat JD een x een toelichting wil geven zodra ie dat moment ooit heeft meegemaakt![]()
Avans Hogeschoolquote:Op maandag 15 januari 2007 21:40 schreef webspider het volgende:
[..]
Klinkt als een hele prettige afleiding
[..]
Waar werk je ook alweer? Misschien is dat bedrijf/instelling wel klant van mn baas..
Ik weet zeker dat er meer meisjes zijn zoals ik die ergens zitten te typen. Hoewel ik vandaag heb vernomen dat een zekere vervanging van mij, bij een ex werkgever, toch een stuk minder in de smaak valtquote:
He jij leeft ook nog. Good to know.quote:
Half 9 kan ik weer eens nietquote:Op maandag 15 januari 2007 21:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat er meer meisjes zijn zoals ik die ergens zitten te typen. Hoewel ik vandaag heb vernomen dat een zekere vervanging van mij, bij een ex werkgever, toch een stuk minder in de smaak valt![]()
Zo. Tot zover het onderwerp Kuukske. Voor meer info, zie meeting as. vrijdag![]()
Ik leef niet, of nauwelijksquote:Op maandag 15 januari 2007 21:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
He jij leeft ook nog. Good to know.
Om half tien is er nog wel wat bier over!quote:
Nee dan ben ik nog aant werkquote:Op maandag 15 januari 2007 21:49 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
heb je dan nog een kater van de avond ervoor?
Telt ook als kater.quote:
En hoe herken ik jullie?quote:Op maandag 15 januari 2007 21:49 schreef JDude het volgende:
[..]
Om half tien is er nog wel wat bier over!
quote:
quote:Op maandag 15 januari 2007 21:55 schreef Kuukske het volgende:
de lange ouwe
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |