Nee nog niet!quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:16 schreef JDude het volgende:
[..]
Even inhakend op je sig: heb je al kaart(en) voor Jaya the Cat? Anders reserveer ik ze even.
Is gefixt!quote:
Ge ben een schat!quote:
vloeibaar?quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:51 schreef _Supreme het volgende:
Donderdag-avond eten bij de vloeibar op st. Joost (l)
Vloeibar. Dat doet mij denken aan rode Rizla en drank? Ofzo?quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:51 schreef _Supreme het volgende:
Donderdag-avond eten bij de vloeibar op st. Joost (l)
bier voor een pleuro?quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:47 schreef _Supreme het volgende:
Elke donderdagavond is er bier voor enkel een euro.
Dat heet dan 'de vloeibar'
das duur voor nepbierquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:31 schreef bassieVL het volgende:
Tussen de 3,5 en 5 dollar voor 0.5 liter locaal bier.
Dit is geen nep pils, maar meer een amberkleurig Ale. Die trouwens best smakelijk is.quote:
ik vlieg vrijdag 2 februari terug.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:21 schreef Kuukske het volgende:
Wanneer kom jij eigenlijk weer retour uit Seattle? Voor de "BassieVL is terug uit Seattle met Starbucks goodies"- meeting?
beter dan jupilerquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:54 schreef Kuukske het volgende:
Uch, dommelsch. Ksta ermee op de foto maarja toen was ik ook al heel ver heen
Niet te drinken dat spul.
Hoeveel mensen willen een Starbucks servet en kartonnetje?quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:50 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
beter dan jupiler
maargoed, 2 februari is al snel![]()
das al over 2 wekenn die tijd kan je nog mooi starbuckszooi voor ons verzamelen
![]()
HJ is idd ook best wel smaakvolquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:25 schreef Ritchie het volgende:
Ikzelf ga het liefst nog altijd voor de HJ, maar Jupiler is een goeie 3e.. na Murphy's Red
quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:23 schreef veldmuis het volgende:
Het valt ernstig mee hier!!
In Amsterdam is er al een gebouw halfplat ofzo.
Nee, Heuvel is lekkerquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:44 schreef JDude het volgende:
Da's toch in Hoge Vucht? Daar wil ik zonder storm al niet komen.
aanstellersquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:45 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Nee, Heuvel is lekker.
Maar idd.
DAT IS MIJN FUCKING HUIS!quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:02 schreef veldmuis het volgende:
BRAN PRIO 2 6151 NIEUWE BOSCHSTRAAT 10 BREDA STORMSCHADE
6151 = hoogwerker.
WTF zijn ze daar aan het sjouwen?quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:06 schreef _Supreme het volgende:
[..]
DAT IS MIJN FUCKING HUIS!
[afbeelding]
Zoeen stuk dak denk ik net als laatst daar bij de KMA!quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:06 schreef veldmuis het volgende:
[..]
WTF zijn ze daar aan het sjouwen?
Nope, mag ik die straks inleveren? Eerst even eten en naar de bouwmarkt! Gamma!quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:09 schreef JDude het volgende:
[..]
Zoeen stuk dak denk ik net als laatst daar bij de KMA!
Heb je trouwens al een nieuwe OP, Fieldmouse?
Buiten gaan staan en foto's maken!quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:12 schreef _Supreme het volgende:
de brandweer is er!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |