quote:Hoi Coen, Sander en Astrid,
Jullie 3FM collegae Gerard, Michiel, Domien en Maricha zijn er al hemaal verslaafd aan. Fokken tijdens de uitzending met de luisteraars. Met fokken bedoel ik posten op het FOK!Forum. Jullie zijn ook van harte welkom!
Kijk maar 'ns op:
[3FM #17]Ekstra weekend & de Freaknacht!
Groet,
Tobias
(Toad van het FOK!Forum)
je staat in de stalk-modus volgens mijquote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:16 schreef Toad het volgende:
Coen & Astrid:
Willen jullie ook posten?
Lid worden kan hier!
![]()
Stomme spamfilters bij 3FM.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
je staat in de stalk-modus volgens mij
[3FM #16] Al bijna weer de dag van Ekstra weekend!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:22 schreef Seraphina het volgende:
Gefeli ChatGirl!
Gaan we nog ff gokken op de megahit? Ik gok toch op Kaiser Chiefs.
Het is al bekend gemaakt op de 3fm-site.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:22 schreef Seraphina het volgende:
Gefeli ChatGirl!
Is de nieuwe freakandel speciaalquote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:22 schreef Seraphina het volgende:
Gefeli ChatGirl!
Ow.... mooiquote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:24 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
Is de nieuwe freakandel speciaal
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:24 schreef Toad het volgende:
[..]
Het is al bekend gemaakt op de 3fm-site.
The Fray
OVER MY HEAD
Is de megahit van deze week....![]()
Dank je Seraphinaquote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:22 schreef Seraphina het volgende:
Gefeli ChatGirl!
Dat is toch gewoon een beejte Brabants voor helemaal.?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:12 schreef Toad het volgende:
Ah, typfout.
Hemaal. Mooi woord eigenlijk. Waarom heeft het geen betekenis.
Dat vermoeden had ik al, daarom dacht ik even behulpzaam te zijn door het geven van de directe link naar mijn reactie.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:26 schreef Seraphina het volgende:
[..]
En reagerende op die post daarboven -->Ik was nog niet aan teruglezen toegekomen.
Maareh, the Fray vind ik wel okay, maar nou wordt `ie natuurlijk helemaal te pletter gedraaid volgende week...
Als het nummer goed is dan maakt dat niet zoveel uit.quote:maar nou wordt `ie natuurlijk helemaal te pletter gedraaid volgende week...
Van mij mag het net zo gezellig worden als vorige week!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:22 schreef -Hans- het volgende:
Gaat vast wel weer leuk worden het Ekstra weekend!
Was lief hoor! Snapte `m al meteen, dankjewelquote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al, daarom dacht ik even behulpzaam te zijn door het geven van de directe link naar mijn reactie.![]()
Idd! Maar kan niet zo goed inschatten of dit nummer wat mij betreft uithoudingsvermogen heeft, maar denk `t wel.quote:Als het nummer goed is dan maakt dat niet zoveel uit.![]()
Moet 'ie geen error krijgen zoals ik netquote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:37 schreef Toad het volgende:
Ik zie Coen op dit moment niet echt actief achter de computer mails of SMSjes lezen. Wie weet komt 'ie later 'ns langs.
Zal je net zien hè, dat ze dan proberen langs te komen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
Moet 'ie geen error krijgen zoals ik net
Geen idee heb m nog niet met Sander gehoord..quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:46 schreef Zuignapje het volgende:
eigenlijk vindt ik de Coen en Sander show veel leuker zonder Sander, en jullie?
Ik vind Sander ook wel oke hoor. Ik heb het idee dat er nu meer muziek wordt gedraaid en ze minder tijd aan 'lollige' dingen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:46 schreef Zuignapje het volgende:
ik vind het een beetje tam nu.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:46 schreef Zuignapje het volgende:
Ik vind hem nu toch minder... Met Sander erbij is het net wat grappiger...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:46 schreef Zuignapje het volgende:
Graag gedaan hoor! was al een beetje "bang" dat het verkeerd overkwam.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:33 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Was lief hoor! Snapte `m al meteen, dankjewel![]()
Dat is even afwachten idd, maar ik vind deze Megahit nu al beter te pruimen dan die van deze weekquote:Idd! Maar kan niet zo goed inschatten of dit nummer wat mij betreft uithoudingsvermogen heeft, maar denk `t wel.
![]()
Dat was inderdaad wel een feest uitzending!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:29 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Van mij mag het net zo gezellig worden als vorige week!![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:58 schreef freddygonzales het volgende:
Ik luister veel naar radio Veronica is dat erg?
Ja.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:58 schreef freddygonzales het volgende:
Ik luister veel naar radio Veronica is dat erg?
Zonder sander lijkt het verdacht veel op Wout!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:46 schreef Zuignapje het volgende:
Ik denk dat je daar de spijker op de kop slaat, zo beleef ik het iig wel...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:04 schreef Knut het volgende:
[..]
Zonder sander lijkt het verdacht veel op Wout!
En Wout! zijn magie was toch ook wel een beetje weg.
7 uur!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:07 schreef DJKoster het volgende:
Wanneer is Michiel weer@3FM? Vannacht vanaf 1 uur? Misschien ben ik dan nog wel wakker![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:12 schreef IedeK. het volgende:
Rond 21.30 ben ik weer terug en ga ik weer 3FM luisteren/bekijken.![]()
Badeendjesquote:
Roosjequote:
'Dramaandag in de stu-stu-studio'quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:40 schreef Toad het volgende:
Ekdom is leuk in de nacht, maar hij moet ook weer niet te veel credits krijgen hoor. Mijn volgende nieuwe topic wordt een Giel Beelen quote om jullie te plagen.
Mutz!quote:
ChatGirlquote:
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
'Dramaandag in de stu-stu-studio'
of
'Prrrrrijzen, mensen! Prijzen!'
iddquote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:47 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Under de Sky !!!!!!!!!!!!!!! yeahwat een nummer
Ja, morgen nog werken en 's avonds naar een evenement met mn collega's. Alles inclusief. Maar ik ben wel de bob, dus da's minder.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:47 schreef MutZ het volgende:
[..]
ChatGirl
Lekker vakantie aan het vieren?
bob zijn is idd soms wel wat minder, maar toch is een evenement over het algemeen ook wel leukquote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, morgen nog werken en 's avonds naar een evenement met mn collega's. Alles inclusief. Maar ik ben wel de bob, dus da's minder.
ja maar....quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:08 schreef MutZ het volgende:
Ik ga ff wat anders toen, tot Ekstra weekend
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:28 schreef Toad het volgende:
De voetjes gaan van de vloer in de studio, maar ook in dit topic...
[afbeelding]
quote:3FM zendt vrijdag en zaterdag live uit vanaf Eurosonic en Noorderslag. 3voor12 zorgt er online voor dat de thuisblijvers niets hoeven te missen!
Je hoort Eric Corton vrijdagavond live verslag doen vanuit Grunning met Dennis Weening tussen 22.00 en 01.00 uur. Op zaterdag zal hij het klusje klaren tussen 18.00 en 21.00 uur vanuit de Oosterpoort waar ook de Popprijs uitgereikt zal worden.
Michiel Veenstra neemt zijn plaats even in tussen 21.00 en 00:00 uur, zodat Eric even kan eten, drinken en aan het zuurstof kan, waarna hij weer uitzendt tot 2 uur. Giel loopt door de zalen om de sfeer onder de bezoekers te peilen.
Jij hier?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:05 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Nou! We zijn er weer hoor!
Misschien moet je ff bellen, want requests vanaf het forum doen ze zomaar nietquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:02 schreef Cee het volgende:
Oh en geef nou eens door waar je die Swedish Chef wallpaper vandaan hebt kjad#*&%&545##!! ik blijf erom vragen. I want it.![]()
Haai Roel en de rest natuurlijk ook..quote:
Ik heb niet zo'n radiostem.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Misschien moet je ff bellen, want requests vanaf het forum doen ze zomaar niet
Wij ookquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:05 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Nou! We zijn er weer hoor!
Zuipen in de tijd van de baas is niets mis mee, lijkt mequote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:11 schreef Cee het volgende:
Lijkt me trouwens best moeilijk om zo enthousiast mogelijk het weekend in te luiden terwijl je zelf moet werken.Maar ach, lijkt me leuk werk dus het valt wel mee.
Hier loopt-ie goed.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:12 schreef biggetje het volgende:
hahahahaha ik lach me helemaal dood al kijkende naar de webcam. Proost heren!
wel irritant dat het steeds weer moet bufferen...
Morgen nieuwequote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:21 schreef biggetje het volgende:
deze megahit ben ik nu wel zat.
Vind het echt jammer dat Eddy alweer Zoeyzo niet doet.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:29 schreef Cee het volgende:
Jaaaaaaaaaa morgen ZoeyZo met Ekdom! Lang leve de bacteriële infectie!![]()
Oh dat was best gemeen.![]()
Leuk, ijsdansshow dissen. En WIDM promoten. Gerard moet meedoen!
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:29 schreef Cee het volgende:
Jaaaaaaaaaa morgen ZoeyZo met Ekdom! Lang leve de bacteriële infectie!![]()
Maar met Ekdom dus dat is weer een groot feest, maar dan is zijn weekend wel weer naar de Palastijnen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:30 schreef Remzz het volgende:
[..]
Vind het echt jammer dat Eddy alweer Zoeyzo niet meer kan doen.
Ja volgensmij heeft ie al een week of 2/3 geen vrije dag meer gehadquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar met Ekdom dus dat is weer een groot feest, maar dan is zijn weekend wel weer naar de Palastijnen.
Volgens mij zeiden ze net Giel 1-4 en Michiel 4-7. Staat ook op veenstra's weblog.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:31 schreef Toad het volgende:
Hoe zit dat nou met die freaknacht?
Michiel van 1 tot 4 of/en 4 tot 7? En wie is er nog meer?
Zou best kunnen idd.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:32 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja volgensmij heeft ie al een week of 2/3 geen vrije dag meer gehad
Brazilie, maar maandag is ie er weer.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:33 schreef B.A.Trix het volgende:
Waar zit die Sander trouwens ergens?? Sinds ik dit volg heb ik hem alleen nog maar in het glazen huis gezien..![]()
Vakantie in Braziliequote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:33 schreef B.A.Trix het volgende:
Waar zit die Sander trouwens ergens?? Sinds ik dit volg heb ik hem alleen nog maar in het glazen huis gezien..![]()
Hoi Mutz!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:33 schreef MutZ het volgende:
Zo, ik ben ook weer ingeschakeld
Ik dacht dat Paul daar zat........quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Brazilie, maar maandag is ie er weer.
Hoe wordt er getitelt? Als het 'Red Hot Chili Peppers - Weet niet, lijkt op al die anderen' is, dan titelt Michielquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Godverdomme, Red Hot Chili Peppers![]()
![]()
. Flikker op met dit goedkope riedeltje
.
Paul is skieen, maar wáár precies weet ik niet.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:35 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik dacht dat Paul daar zat........
Hoi ChatGirlquote:
Ik begreep al zoietsquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:37 schreef DomienVerschuuren het volgende:
M'n hart.
sorry, vanaf hier was het wel grappigquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:37 schreef DomienVerschuuren het volgende:
M'n hart.
* MutZ komt niet meer bijquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:38 schreef DomienVerschuuren het volgende:
http://www.jaggle.nl/log/item.php?id=26401
...
Ownedquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:38 schreef DomienVerschuuren het volgende:
...
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:38 schreef DomienVerschuuren het volgende:
...
Ik durf niet te kijken want ik heb net even helemaal gemist wat er met dat filmpje is en ik ben nogal makkelijk te laten schrikken. Dus I think I'll pass.quote:
Ik schrok idd niet, omdat ik al wist wat er ging gebeuren... Tis wel grappig bedachtquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:40 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik wist het niet. En ik las de beschrijving, klikte 'm vervolgens weg en toen klopte Michiel geruststellend op m'n rug.
Nee. Lachen dit.
Hij is echt heel leukquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik durf niet te kijken want ik heb net even helemaal gemist wat er met dat filmpje is en ik ben nogal makkelijk te laten schrikken. Dus I think I'll pass.
Het is gewoon echt een meesterlijk programmaquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:44 schreef Otpor het volgende:
Mijn god wat is dit heerlijke radio, echt kut dat ik zodadelijk weg moet. Maar eerst ff die heerlijke Elvis plaat afluisteren!
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:45 schreef B.A.Trix het volgende:
Zou daar best een keertje op vrijdagavond op die rode bank willen zitten..![]()
Is denk heel gezelligquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:45 schreef B.A.Trix het volgende:
Zou daar best een keertje op vrijdagavond op die rode bank willen zitten..![]()
Ge-wel-dig idd, hoe verzin je hetquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:49 schreef Cee het volgende:
Als Jezus nu zou worden geboren, in Groningen, zou ie WEER in zo'n klote-stal terechtkomen.![]()
Ik heb ook die serious request actie helemaal gevolgd, was echt gaaf. Bij ons op het werk luisteren ze overal 538, ik heb onlangs bij mij op kantoor maar de speakers gesloopt, nieuwe pc-speakers op de pc aangesloten, en via internet luister ik nu heel de dag 3FM. Veel beter dan 1000 keer per dag dezelfde pussycat dolls plaat te horen. Hier hoor je tenminste nog wat anders dan heel de dag top 40. En de dj's hebben veel meer persoonlijkheid dan daar.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:45 schreef MutZ het volgende:
[..]
Het is gewoon echt een meesterlijk programmaKan me voorstellen dat je baalt
Ik welquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:50 schreef Sirolf het volgende:
"In de auto wordt ik wel regelmatig kwaad", al heb ik geen idee wie het is.
volgens mij doet gerard morgen zoeyzo en coen as zondagquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:30 schreef Remzz het volgende:
[..]
Vind het echt jammer dat Eddy alweer Zoeyzo niet doet.
Amen!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:51 schreef Otpor het volgende:
[..]
Ik heb ook die serious request actie helemaal gevolgd, was echt gaaf. Bij ons op het werk luisteren ze overal 538, ik heb onlangs bij mij op kantoor maar de speakers gesloopt, nieuwe pc-speakers op de pc aangesloten, en via internet luister ik nu heel de dag 3FM. Veel beter dan 1000 keer per dag dezelfde pussycat dolls plaat te horen. Hier hoor je tenminste nog wat anders dan heel de dag top 40. En de dj's hebben veel meer persoonlijkheid dan daar.
iddquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:51 schreef Otpor het volgende:
[..]
Ik heb ook die serious request actie helemaal gevolgd, was echt gaaf. Bij ons op het werk luisteren ze overal 538, ik heb onlangs bij mij op kantoor maar de speakers gesloopt, nieuwe pc-speakers op de pc aangesloten, en via internet luister ik nu heel de dag 3FM. Veel beter dan 1000 keer per dag dezelfde pussycat dolls plaat te horen. Hier hoor je tenminste nog wat anders dan heel de dag top 40. En de dj's hebben veel meer persoonlijkheid dan daar.
ja dat is idd best een beetje vaag..quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:55 schreef biggetje het volgende:
waarom bel je als je er niet heen kan?![]()
Vet!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:56 schreef MutZ het volgende:
[..]
idd
Ik heb serious request ook gevolgd, we hebben met serious request zelfs Michiel gehuurd om een uurtje mee te presenteren met de ActionRadio top 100 (het werden er 2,5) en toen ook Gerard en Domien gebeld...
Michiel is afgelopen zondag echt langsgeweestquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:01 schreef Otpor het volgende:
[..]
Vet!En die zijn dus ook langsgeweest?
Ben nu echt weg, heb gelukkig op mijn mp3-speler ook een radio zitten, dus kan ik op de fiets nog ff meegenieten.
Ik kom in ieder geval vaker in dit topic!![]()
Zie dit topic: [FOK!radio] 3FM-dj presenteert op ActionRadioquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:01 schreef Otpor het volgende:
[..]
Vet!En die zijn dus ook langsgeweest?
We zullen het je lerenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:08 schreef Toad het volgende:
Stoppen mensen. Ik kan niet zo snel lezen.
quote:
Ik werd met Justin Timberlake wakkerquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:09 schreef Seraphina het volgende:
Hahaha, afwassen ging wel vlot zo hahahaha. Vanmorgen met Chelsea Dagger wakker geworden, heeeeeerlijk, beter dan Maria Mena...
Z'n gangetje.quote:
Veel plezierquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Z'n gangetje.
Ik ben er zo vandoor. Visiiiite visiite een huis vol visite. Misschien zet ik Ekstra wel op de achtergrond aan maar ik vrees dat ik dan te veel word afgeleid. 'Wat zei hij?' 'Wie was dat?'
Gelukkig niet neequote:
DANKE SCHÖN!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:11 schreef Seraphina het volgende:
Doeg Cee! Viel SPASSSSSZ
Heb je ook koffie?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:13 schreef B.A.Trix het volgende:
Iemand ook een kopje warme chocolademelk?? compleet met vel..![]()
Ja, lekkerquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:13 schreef B.A.Trix het volgende:
Ja lekker!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:13 schreef B.A.Trix het volgende:
Ja heb ik wel maar dan moet ik t eerst maken..quote:
Doe dan maar warme chocolademelkquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:16 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ja heb ik wel maar dan moet ik t eerst maken..![]()
Als jij gewoon de warme chocolademelk verzorgt, zet ik wel even koffie voor de liefhebbers. Dus, iemand koffie?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:16 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ja heb ik wel maar dan moet ik t eerst maken..![]()
omdat je zo aandringtquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:17 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Als jij gewoon de warme chocolademelk verzorgt, zet ik wel even koffie voor de liefhebbers. Dus, iemand koffie?![]()
Ook lekker.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:20 schreef ChatGirl het volgende:
Slagroomtaart ook goed, is nog over van mn laatste stagedag.
Ja dat was gezellig! Bijna net zo gezellig als Ek-stra Weekendquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:02 schreef MutZ het volgende:
[..]
Michiel is afgelopen zondag echt langsgeweestVolgens mij vond hij het wel gezellig
Mss kan Domien aan Michiel vragen wat hij ervan vond en het hier posten
Ik vond het ook erg gezelligquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:22 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ja dat was gezellig! Bijna net zo gezellig als Ek-stra Weekend
Die zijn zo ontzettend verslavendquote:
Namens de slowchatcrew van Fok!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:28 schreef Seraphina het volgende:
Wie smst er ff jaaaaaaaaaaaa hahahaha
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:30 schreef B.A.Trix het volgende:
Hahahhah hij zit gewoon keihard op die drums te rammen.![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:29 schreef TheVulture het volgende:Avond
Zit drie dingen tegelijk te doen
darten op tv, wie is de mol op de pc en Ekstra Weekend
quote:
`t Was ook heel grappigquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:32 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ah. Ik lag weer eens onder tafel van het lachen
Ik ben ff inspiratieloosquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:33 schreef Seraphina het volgende:
Iemand nog een leuk idee voor "ik zal kijken wat ik voor je kan doen?"
Ik zou Moloko wel eens willen horen met Forever More... heerlijk nummerquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:33 schreef Seraphina het volgende:
Iemand nog een leuk idee voor "ik zal kijken wat ik voor je kan doen?"
Stuur jij ook een smsjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |