Dan snap ik niet dat Bart en Brian nu bespreken dat huub het zelf heeft gedaan.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:20 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Contactpunten.
Effe misschien ons laten zien dat ze weten wie het gedaan heeft.
Frans had het over de 'grap' van Bart: "Ik vertrek"quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:26 schreef avonne het volgende:
[..]
Dan snap ik niet dat Bart en Brian nu bespreken dat huub het zelf heeft gedaan.
En Brian snapt niet hoe huub het had kunnen doen, zo in het zicht op tafel.
nu ja ! wie weet weer zo goed hoe het gegaan is en wie het gedaan heeft ....nouquote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:26 schreef avonne het volgende:
[..]
Dan snap ik niet dat Bart en Brian nu bespreken dat huub het zelf heeft gedaan.
En Brian snapt niet hoe huub het had kunnen doen, zo in het zicht op tafel.
Ah! Misschien bedoelde Frans dat wel met 'de grap"?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:29 schreef snetje het volgende:
[..]
nu ja ! wie weet weer zo goed hoe het gegaan is en wie het gedaan heeft ....nouen wie waren we constant kwijt
bartje zelluf !!!!
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Die stem van Frans is super
Nee, nee. Grote vent! Zag je 'm net niet?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
En dan is het om te zien...waarschijnlijk een klein kereltje met lelijke tandjes en flaporen![]()
met andere woorden : laat je zien frans !quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
En dan is het om te zien...waarschijnlijk een klein kereltje met lelijke tandjes en flaporen![]()
Ik krijg steeds meer het gevoel dat de lekkere mannen van DGK zich achter de schermen bevinden!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:36 schreef snetje het volgende:
[..]
met andere woorden : laat je zien frans !![]()
OMG zo'n stem en dan ook nog een grote vent...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:35 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, nee. Grote vent! Zag je 'm net niet?
Ik vind sowieso mensen leuker die niet persé met hun hoofd op tv willen...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:39 schreef Day het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer het gevoel dat de lekkere mannen van DGK zich achter de schermen bevinden!![]()
Vind ik niet eerlijk!![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:39 schreef Day het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer het gevoel dat de lekkere mannen van DGK zich achter de schermen bevinden!![]()
ik was te laat met het cappen van die camera man van de promo van middag.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:39 schreef Day het volgende:
[..]
hmm zondequote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:47 schreef avonne het volgende:
[..]
ik was te laat met het cappen van die camera man van de promo van middag.
(speciaal voor Day)
Die was ook niet verkeerd
Ah wat lief!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:47 schreef avonne het volgende:
[..]
ik was te laat met het cappen van die camera man van de promo van middag.
(speciaal voor Day)
Die was ook niet verkeerd
Laat ik nu ook net Frans heten...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:40 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
OMG zo'n stem en dan ook nog een grote vent...
Hee Frans joehoe ....![]()
![]()
![]()
![]()
trustequote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:51 schreef Leandra het volgende:
Maar goed, alles lijkt braaf in bed te liggen.... dus dat ga ik ook maar eens doen! Truste![]()
Jaquote:Op dinsdag 9 januari 2007 02:07 schreef IkWeetNiets het volgende:
Iemand nog zin in een leuke grap?
1 van de dames die bij Brian op date wasquote:Op dinsdag 9 januari 2007 02:06 schreef Basti het volgende:
wie is tamara?
tamara bleef over als laatste date voor brianquote:Op dinsdag 9 januari 2007 02:11 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
1 van de dames die bij Brian op date was
ja ik !! voor alle familieleden en vriendenclub van bart ! ( jullie lezen toch wel meequote:Op dinsdag 9 januari 2007 02:07 schreef IkWeetNiets het volgende:
Iemand nog zin in een leuke grap?
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 02:10 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ik zoek een "echte fan" van NL die zin heeft om een fijne brief te schrijven. Van mij krijg je een aardig opzetje. Wil er hier niet al teveel over vertellen.
ik geef het op !quote:Op dinsdag 9 januari 2007 02:10 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ik zoek een "echte fan" van NL die zin heeft om een fijne brief te schrijven. Van mij krijg je een aardig opzetje. Wil er hier niet al teveel over vertellen.
Joh, doe niet zo geheimzinnig. Wat ga je schrijven ?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 02:54 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ik doe het zelf wel en laat het hier weten als ik het effect op de stream zie...
Het heeft te maken met www.goudennatanael.web-log.nl
Geen ideequote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:02 schreef noekje het volgende:
Ze waren te beroerd om op 8.00 uur op te staan en dat er daardoor een stemming is afgelast.
Waar moesten ze over stemmen?
niks nieuws toch?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Geen idee
Sylvia staat nu een beetje alleen met huub he?![]()
Nah alleen wat huub bashen en sylvia nam het voor hem op.quote:
Vliegen. Wie er mee wou vliegen. Maar het zooitje wou niet, die vliegen zich egowise al zelf te pletter. Daar hebben ze geen vliegtuig bij nodig. Egotrippen op hoog niveau. Huub zal misschien wel mee hebben gewild, maar dat kon Ilona zich in de groep niet veroorloven.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:03 schreef MCR4480 het volgende:
Volgens mij wie met ilona meeging, maar weet het niet zeker en weet ook niet waarvoor
Die trekken alleen zo'nquote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:31 schreef noekje het volgende:
Niet te geloven dat de redactie niet ingrijpt bij zulke dingen.
Dat mag je wel hopen, maar in New York duurde het ook net iets te lang.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:58 schreef Mr_Baus het volgende:
Volgens mij heb je dan binnen 10 minuten twee F16's vanuit Leeuwarden naast je vliegen
Ah okayquote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:06 schreef Mr_Baus het volgende:
Na 9-11 is iedereen wel wat voorzichter geworden, en in Nederland zijn ze toch wel vrij serieus met onbekende vliegtuigen of vliegtuigen die niet reageren op de radio en/of afwijken van de verkeersleidingregels.
Er staan op Leeuwarden 24/7 F16's paraat voor een Quick Reaction Alert en die zijn toch al een aantal keer uitgevlogen, gelukkig elke keer loos alarm..
De exacte cijfers weet ik niet maar ik meen eens gelezen te hebben dat ze in 6 minuten bij de Belgische grens kunnen zijn.
Heb u daar nou geen last vanquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:24 schreef bloodymary het volgende:
Ik zou wel een bonbonnetje lusten.....![]()
Pas op! Straks worden we gediskwalificeerd wegens off-topic-gaan!quote:
sylvia is alles even aan het relativerenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:48 schreef bunnyma het volgende:
Sylvia zal er toch niet over peinzen om weg te gaan?
Al diverse malen vandaag ligt ze in haar eentje, zwaar peinzend, buiten bij de vijver.
Ik zou het me wel voor kunnen stellen dat ze er genoeg van zou hebben.
Welnee, Syl die blijft hoor! Tas denkt dat ze de die-hard is, Syl is het echt. Die staat overal boven.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:48 schreef bunnyma het volgende:
Sylvia zal er toch niet over peinzen om weg te gaan?
Al diverse malen vandaag ligt ze in haar eentje, zwaar peinzend, buiten bij de vijver.
Ik zou het me wel voor kunnen stellen dat ze er genoeg van zou hebben.
Het wordt tijd dat de kaarten voor haar binnen stromen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:04 schreef HiDiHo het volgende:
En Sylvia zit al bijna de hele dag met 13 graden buiten.
[afbeelding]
Ik ga een weblog over Huub beginnen en dan zet ik er allemaal mooie foto's van hem opquote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:33 schreef noucky het volgende:
Ik ga nog even de topic lezen van stuur kaarten aan Huub. Ik zelf wil Huub ( en ook Sylvia ) graag steunen.
Omdat ze het kleine jongetje net zo lang treiteren tot hij Nathanael een duuw geeft en dan iedereen tegen zich kreeg behalve Sylvia, die dus ook verstoten wordt.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom is iedereen eigenlijk zo;n fan van Huub?
Niet zo zeer fan van Huub, meer afwijzen/haten van de anderen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:07 schreef TerroRobbie het volgende:
precies!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:11 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Niet zo zeer fan van Huub, meer afwijzen/haten van de anderen.
Dat snap ik ook niet. Huub is toch wel het meest trieste figuur van allemaal. Wat een naar mannetje.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:07 schreef TerroRobbie het volgende:
wie zijn dat?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:16 schreef bunnyma het volgende:
Sylvia wacht op Dave of Michel>
Noem mij eens iemand in dat huis, die dat niet is?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:20 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet. Huub is toch wel het meest trieste figuur van allemaal. Wat een naar mannetje.
Natasia !quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:22 schreef 2live het volgende:
[..]
Noem mij eens iemand in dat huis, die dat niet is?![]()
Ik denk van DGK redactie.quote:
er wordt niet veel gepraat door die twee. Dat doen ze met zoveel omwegen dat het zelf niet eens meer snappen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:27 schreef bunnyma het volgende:
Zag ik daar Lesley?
Dan is de liefde al een eind over. Bart is met Ilona mee de lucht in.
Ik had zeker wel verwacht dat zij in deze periode, waar Bart zo onzeker is over blijven/gaan, wel bij elkaar zouden willen zijn om nog het een of ander uit te praten.
Je kunt op bepaalde momenten een naar iemand zijn puur om het spel te winnen en je kunt naar zijn omdat je nu eenmaal zo bent. Als het gaat om de mannen dan heb ik bij Huub het meeste gevoel dat hij van nature naar is (en aanleg voor autisme heeft)quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:22 schreef 2live het volgende:
[..]
Daarom juist, Nathanael denk dat hij het meest naar is(en aanleg voor autisme heeft) en dat kan ie niet hebben dus gaat ie het kleinste ventje uit de klas pestenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:31 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Je kunt op bepaalde momenten een naar iemand zijn puur om het spel te winnen en je kunt naar zijn omdat je nu eenmaal zo bent. Als het gaat om de mannen dan heb ik bij Huub het meeste gevoel dat hij van nature naar is (en aanleg voor autisme heeft)
Lesley is voor Bart een hebbedingetje! Die blijven buiten de villa misschien voor de seks nog twee weken bij elkaar, maar dan is het afgelopen. Ze gaan het echt niet trekken als ze vrijuit kunnen praten. Nu blijft alles ergens in niemandsland hangen als er iets gezegd wordt, en kan elk er zijn eigen interpretatie aan geven. Die is imho nooit dezelfde, maar ze laten het erbij omdat iedereen zich dan weer goed voelt.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:27 schreef bunnyma het volgende:
Zag ik daar Lesley?
Dan is de liefde al een eind over. Bart is met Ilona mee de lucht in.
Ik had zeker wel verwacht dat zij in deze periode, waar Bart zo onzeker is over blijven/gaan, wel bij elkaar zouden willen zijn om nog het een of ander uit te praten.
Maar Huub gaat er wel met de hoofdprijs vandoor....(als die er was voor "meest trieste" dan hé, niet "de" hoofdprijsquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:22 schreef 2live het volgende:
[..]
Denk dat je Bart een beetje overschat. Andersom zou ik het eerder geloven.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:33 schreef demins het volgende:
[..]
Lesley is voor Bart een hebbedingetje!
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:46 schreef 2live het volgende:
@ hidiho Heb je de brief van natasia niet gecapt?
Poli Psychiatrie?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:43 schreef 2live het volgende:
NL gaat voor een intake gesprek naar het ziekenhuis
Zouden hier nog échte hackers zitten, of is dat alweer ouderwets?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Is ze nog bezig ?
Maar het was ook van te ver af volgens mij.
Ik hoop het en dan een deprogrammering van zijn kwade geest en waandenkbeeldenquote:
Dan kan ie aardig balletje slaan of het is weer een sterk staaltje zelfoverschatting.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:09 schreef MCR4480 het volgende:
Wat is c1/c2 niveau bij tennis dan? Brian wou niet zomaar met een toernooi meedoen maar vanaf dat niveau.
ik denk het laatstequote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:55 schreef erkel het volgende:
[..]
Dan kan ie aardig balletje slaan of het is weer een sterk staaltje zelfoverschatting.
er werd ff ingezoomd.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Is ze nog bezig ?
Maar het was ook van te ver af volgens mij.
Zou DGK_REDACTIE op hetzelfde LAN zitten?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:53 schreef demins het volgende:
[..]
Zouden hier nog échte hackers zitten, of is dat alweer ouderwets?![]()
wat is dat nou weerquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:41 schreef 2live het volgende:
NL heeft de punten van Huub gehouden..... die iemand in zijn koffer heeft gedaan.
Hij gebruikt die punten om zijn moeder te bellen.
de rest was het daar mee eens.Hij verdenkt Syl of Huub.
Heeft hij ooit eerder getennist??quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:58 schreef Peter6000 het volgende:
Normaal ligt Brian zo lang mogelijk in zijn bed, maar nu zit hij als eerste in de woonkamer. Ook Herma is het opgevallen: “Ik kon niet meer slapen”, laat hij weten. Brian heeft een nieuw doel gevonden: “Ik wil tennisles gaan volgen en dan competitie gaan spelen in april.” Zal Brian hiervoor de Villa mogen verlaten?
http://www.tien.tv/web/sh(...)129/typeofpage=51230
Volgens mij heb ik brian en bart smiddag's op bed gezien met die CP's, maar ik weet het niet 100% zeker.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:01 schreef avonne het volgende:
[..]
wat is dat nou weer
En wie is de dief?
ik hoop dat we dat in de uitzending te zien krijgen, net als de vorige keer.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik brian en bart smiddag's op bed gezien met die CP's, maar ik weet het niet 100% zeker.
Volgens mij staan de twee computers in de villa niet eens in een LAN (of het staat uit / is beveiligd met ww).quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zou DGK_REDACTIE op hetzelfde LAN zitten?![]()
Nah ok, dan begrijp ik het van Brian.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:09 schreef 2live het volgende:
[..]
heb hier wel eens gelezen , op een behoorlijk niveau
Tja....ieder zijn mening, of ieder zijn favoriete DGK-bewoner.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:34 schreef T-lex het volgende:
[..]
Maar Huub gaat er wel met de hoofdprijs vandoor....(als die er was voor "meest trieste" dan hé, niet "de" hoofdprijs)
Snap het ook niet, al die steunbetuigingen hier voor Huub.
Tis gewoon een Schizo...met de hand van de Frans in z'n kont.![]()
Huub moet gewoon zelf pleite gaan...kansloze actie dit. gelijk ter vervanging een lekker wijf erin...en dan is kijken hoe lang het duurd voor Nena bij Brian op z'n stok zit.![]()
Het kan toeval zijn, maar het kan ook als volgtquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:09 schreef demins het volgende:
[..]
Ik vind de DGK_REDACTIE trouwens erg stilletjes...
Zoals je vast wel verwacht: ik ben het V O L K O M E N met je oneens.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:33 schreef demins het volgende:
[..]
Lesley is voor Bart een hebbedingetje! Die blijven buiten de villa misschien voor de seks nog twee weken bij elkaar, maar dan is het afgelopen. Ze gaan het echt niet trekken als ze vrijuit kunnen praten.
mmmquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:22 schreef avonne het volgende:
Valt bij jullie ook telkens even het geluid weg?
Aanleg voor autisme?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:31 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Je kunt op bepaalde momenten een naar iemand zijn puur om het spel te winnen en je kunt naar zijn omdat je nu eenmaal zo bent. Als het gaat om de mannen dan heb ik bij Huub het meeste gevoel dat hij van nature naar is (en aanleg voor autisme heeft)
0 buffers hier, zal wel plaatselijk zijn.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:29 schreef avonne het volgende:
[..]
3 en 4, ik zie dat het ook een beetje buffert.
Zal wel goed komen.
Ik wist dat ik op je kon rekenen!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zoals je vast wel verwacht: ik ben het V O L K O M E N met je oneens.
Ik heb even geschiedenis gewist, en heb nu stream 1, 3 en 4 op zwartquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
0 buffers hier, zal wel plaatselijk zijn.
Maar maar ..... het is ook niet de bedoeling dat je hem steeds moet refreshenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:38 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik zou het wel zéér op prijs stellen als je dat beginmuziekje zou kunnen wegfilteren
Dat weet dus niemand nog, volgens mij.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:37 schreef Suikeroom het volgende:
wie had eigenlijk die contactpunten in NL zn koffer gestopt?
Yvonne is zelf gefrustreerd.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:40 schreef scanman01 het volgende:
Yvonne vindt dat Huub alle vrouwen op een seksueel gefrustreerde manier benadert.
Die kaartenaktie komt hopelijk op tijd.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:41 schreef rooie3 het volgende:
Zo weer bijgelezen.
Huub bashen weer lekker doorgegaan en Sylvia zit stuk.
gaat lekker.
Ik dacht dat ik bart en brian s'middags op het bed bezig heb gezien met de CP's maar ik heb niet gezien of ze er 40 weggepakt hebben en van wie ze waren.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat weet dus niemand nog, volgens mij.
Zeg ik netquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:44 schreef scanman01 het volgende:
Maar lesley doet opvallend normaal tegen Huub... ze doet zelfs een beetje leuk tegen hem.
Kaartenactie?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zeg ik net![]()
Volgens mij weet ze van de kaartenactie![]()
Waarom zou ze dan aardig doen?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zeg ik net![]()
Omdat ze ook wel ziet dat iedereen Huub bashedquote:
Oh, ja natuurlijk ... ik zat aan poker ofzo te denkenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
BRIEFKAARTENACTIE > EEN HART ONDER HUUB'S RIEM
Da's niet te hopen, want dan vertelt ze het misschien al tegen Bart.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zeg ik net![]()
Ja die we hier hebben opgezet.quote:
Ja, maar het staat op alle forums nu, dus als ze kijkt kan het bijna niet missen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's niet te hopen, want dan vertelt ze het misschien al tegen Bart.
Het is leuker als er inééns onaangekondigd tientallen steunbetuigingen dat huis binnenkomen.
Das gaaf.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:49 schreef scanman01 het volgende:
Huub gaat een grote zwarte erotische masseur regelen voor Natasia.... en voor Nena twee erotische masseurs in voetbalkleren.
nou, volgens mij is ze nu gewoon aardig omdat al die vervelende kerels er niet bij zijn. normaal krijgt ze niet de kans om met huub te praten.[ weet niet of ze dat dan wel wil]quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Omdat ze ook wel ziet dat iedereen Huub bashed![]()
Wil ze wel, maar dat doet ze niet omdat de anderen dat minder vinden denk ik.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:54 schreef 2live het volgende:
[..]
nou, volgens mij is ze nu gewoon aardig omdat al die vervelende kerels er niet bij zijn. normaal krijgt ze niet de kans om met huub te praten.[ weet niet of ze dat dan wel wil]
Dat ligt idd het meest voor de hand.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:53 schreef demins het volgende:
[..]
Omdat dat beleefd is als je bij het personeel hoort!
Of ze heeft gister weer acteer lessen gehadquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat ligt idd het meest voor de hand.
en nu is het weer gaaf, als iemand anders het zou doen is het kinderachtig of niet orgineel.... lees eens wat cosjes terug uit de tijd dat ze een stripper & hoer voor huub gingen bestellenquote:
Dan zit ze eerst wel met 10.000 euro verlies, als ze er vrijwillig uitgaat. Maar ja.. pappie betaalt wel.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:04 schreef 2live het volgende:
ik denk dat Nena eerdaags het huis uitgaat om dwangmatig te gaan shoppen. Ze kijkt al de hele tijd op internet naar online shoppen, dus dat is een kwestie van tijd totdat ze zich niet meer kan inhouden en eruit gestemd wil worden
Vind het ook niet leukquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:50 schreef demins het volgende:
[..]
Ik ving er net iets over op. Eerder een Minorplan...![]()
![]()
![]()
Ben je nou echt zo domquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:22 schreef Dlocks het volgende:
Kunnen we ook een kaartactie beginnen voor andere bewoners? En dan ervoor zorgen de andere bewoners veeeel meer kaarten dan Huub krijgen?![]()
doe je best !!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:22 schreef Dlocks het volgende:
Kunnen we ook een kaartactie beginnen voor andere bewoners? En dan ervoor zorgen de andere bewoners veeeel meer kaarten dan Huub krijgen?![]()
Via deze site kun je er 100 tegelijk sturen als je wiltquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:22 schreef Dlocks het volgende:
Ik heb op deze plek geen streamsquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:29 schreef avonne het volgende:
buffer de buffer de buffer...
Waar ligt dat nou aan?
(dat ik dat in mijn eentje heb, bedoel ik, en jullie niet)
Ik heb het ook hoor avonne... ik weet ook niet waar het aan ligt, maar vast aan onsquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:29 schreef avonne het volgende:
Waar ligt dat nou aan?
Nu opeens?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:29 schreef avonne het volgende:
Waar ligt dat nou aan?
denk je nou echt dat er iets gaat veranderen als hij kaartjes krijgt van mensen die hij niet kent, er is sowieso maar 1 iemand waar ik een kaart naar toe stuur en dat is mn lieve oma van 92 jaar oud.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:22 schreef Dlocks het volgende:
Ach weet je wat het is; het is een kwestie van tijd voordat Huub zijn eigen ruiten ingooit.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:08 schreef Fikkert het volgende:
[..]
en nu is het weer gaaf, als iemand anders het zou doen is het kinderachtig of niet orgineel.... lees eens wat cosjes terug uit de tijd dat ze een stripper & hoer voor huub gingen bestellen![]()
opnieuw opstarten? of had je dat al gedaan?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:36 schreef avonne het volgende:
[..]
nu staat het beeld helemaal vast en is het geluid prima![]()
Call me stupid, maar ik vond Huub vanaf het begin al een leuke deelnemer.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:34 schreef 2live het volgende:
[..]
Ach weet je wat het is; het is een kwestie van tijd voordat Huub zijn eigen ruiten ingooit.
Ik gok als hij straks echt die kaarten krijgt; dan denkt nog dat hij echt leuk is.
Bij Jeroen [bb] gebeurde hetzelfde; iedereen had medelijden met hem. Toen hij via de oud-bewoners door kreeg dat hij populair was, sloeg hij een beetje door.Alleen was het zijn geluk dat het programma toen bijna afgelopen was.
Ik geloof nooit dat Huub het tot het einde volhoudt. Dit duurt een paar dagen en dan gaat iedereen zich als vanouds weer aan hem irriteren.[ forum-bezoekers] Want uiteindelijk is hij nog niets veranderd.
jeroen wiequote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:34 schreef 2live het volgende:
[..]
Ach weet je wat het is; het is een kwestie van tijd voordat Huub zijn eigen ruiten ingooit.
Ik gok als hij straks echt die kaarten krijgt; dan denkt nog dat hij echt leuk is.
Bij Jeroen [bb] gebeurde hetzelfde; iedereen had medelijden met hem. Toen hij via de oud-bewoners door kreeg dat hij populair was, sloeg hij een beetje door.Alleen was het zijn geluk dat het programma toen bijna afgelopen was.
Ik geloof nooit dat Huub het tot het einde volhoudt. Dit duurt een paar dagen en dan gaat iedereen zich als vanouds weer aan hem irriteren.[ forum-bezoekers] Want uiteindelijk is hij nog niets veranderd.
en dan weer dat kut muziekje horenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
opnieuw opstarten? of had je dat al gedaan?
(anders even een nieuw topic openen)
quote:
ik heb met http://dgk.servehttp.com ook geen problemen, spammertquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:42 schreef 2live het volgende:
http://webtv.florisd.nl/goudenkooi
geen problemen mee....mss idee?
die zijn saampjes toch in de wolken?quote:
kijk ik ook vaak..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ik heb met http://dgk.servehttp.com ook geen problemen, spammert![]()
Heb je helemaal gelijk in. Schijnbaar zijn er toch fokkers die wel kaartjes willen sturen naar een hoerenloper die op iemand zijn moeders hoofd wil spugen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:33 schreef Fikkert het volgende:
een beetje kaartjes sturen naar voetlikkende hoerenloper die iemands moeder op dr hoofd wilt spugen![]()
![]()
Dat was Brian, effe blijven oplettenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:59 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in. Schijnbaar zijn er toch fokkers die wel kaartjes willen sturen naar een hoerenloper die op iemand zijn moeders hoofd wil spugen.
Die fokkers vinden hoerenlopers en mensen die in wasbakken kotsen zonder het op te ruimen en boos worden als iemand er wat van zegt heel tof. En ze vinden dat mensen die geen respect hebben voor een onschuldige moeder wel wat extra steun kunnen gebruiken
huubje ookquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:01 schreef avonne het volgende:
[..]
Dat was Brian, effe blijven opletten
Heb ik gedaan, jij schijnbaar nietquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:01 schreef avonne het volgende:
[..]
Dat was Brian, effe blijven opletten
Me speakers moeten nog langer meequote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:15 schreef s0k het volgende:
oh god...iedereen stream 3 en 4 op mute, nasty gaat zingen
Dat is dan wel weer aardig van ze, dat ze ons dat besparenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:17 schreef s0k het volgende:
HAHA gelijk gaat stream van natasia op de gate![]()
Ik heb hem niet over horen komenquote:
jij hebt lef, dat je daar naar durft te kijken en luisterenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een engelengeduld heeft die zangleraar,![]()
Hoe was je gesprek ???quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een engelengeduld heeft die zangleraar,![]()
Mag ie niet zeggenquote:
quote:
Hoerenlopen en je rotzooi niet opruimen: er zijn zat mensen die dat doen. Maakt ze in mijn ogen niet tot 'slechte mensen'. Iemand's moeder uitschelden kun je over discussiëren. Ik persoonlijk zou er niet overstuur van raken. Zeker als het wordt gedaan door iemand die mijn moeder helemaal niet kent.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:59 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in. Schijnbaar zijn er toch fokkers die wel kaartjes willen sturen naar een hoerenloper die op iemand zijn moeders hoofd wil spugen.
Die fokkers vinden hoerenlopers en mensen die in wasbakken kotsen zonder het op te ruimen en boos worden als iemand er wat van zegt heel tof. En ze vinden dat mensen die geen respect hebben voor een onschuldige moeder wel wat extra steun kunnen gebruiken
Met jou kan ik pratenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoerenlopen en je rotzooi niet opruimen: er zijn zat mensen die dat doen. Maakt ze in mijn ogen niet tot 'slechte mensen'. Iemand's moeder uitschelden kun je over discussiëren. Ik persoonlijk zou er niet overstuur van raken. Zeker als het wordt gedaan door iemand die mijn moeder helemaal niet kent.
Maar iemand consequent kleineren en vernederen, zeker in een groep, daar kan ik me ontzettend kwaad over maken! Ik stuur geen kaartje omdat Huub nou zo'n geweldig mens is. Ik stuur een kaartje omdat ik vind dat iedereen in zijn positie het waard is om gesteund te worden. Gewoon door hem te laten weten dat het niet aan hem ligt dat hij genegeerd wordt, maar dat die anderen simpelweg een stelletje onvolwassen etters zijn.
+ dat het moeder uitschelden enorm werd gecultiveerd. De tranentrekker van half Nederland en ommestreken. Terwijl een vader en moeder in DGK zitten die die titel wat mij betreft geen eens waard zijnquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoerenlopen en je rotzooi niet opruimen: er zijn zat mensen die dat doen. Maakt ze in mijn ogen niet tot 'slechte mensen'. Iemand's moeder uitschelden kun je over discussiëren. Ik persoonlijk zou er niet overstuur van raken. Zeker als het wordt gedaan door iemand die mijn moeder helemaal niet kent.
Maar iemand consequent kleineren en vernederen, zeker in een groep, daar kan ik me ontzettend kwaad over maken! Ik stuur geen kaartje omdat Huub nou zo'n geweldig mens is. Ik stuur een kaartje omdat ik vind dat iedereen in zijn positie het waard is om gesteund te worden. Gewoon door hem te laten weten dat het niet aan hem ligt dat hij genegeerd wordt, maar dat die anderen simpelweg een stelletje onvolwassen etters zijn.
pssssssssssssst: ben een nieuwe soeper, maar kan nog niet allesquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten![]()
Beetje de kleinste uit de klas pesten![]()
Heb je al een kaart gestuurd ?quote:
Btje late RE: maar kan er mss ook mee te maken hebben dat ze gisteravond een beetje baalden toen er een dubbelganger hier was op het forum (clone) en daarom nu ff wat (post)gas terugnemenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:09 schreef demins het volgende:
[..]
Ik vind de DGK_REDACTIE trouwens erg stilletjes...
Kloon is toch al verwijderd ???quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Btje late RE: maar kan er mss ook mee te maken hebben dat ze gisteravond een beetje baalden toen er een dubbelganger hier was op het forum (clone) en daarom nu ff wat (post)gas terugnemen![]()
Ga je een kaart sturen ?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Btje late RE: maar kan er mss ook mee te maken hebben dat ze gisteravond een beetje baalden toen er een dubbelganger hier was op het forum (clone) en daarom nu ff wat (post)gas terugnemen![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Welk gesprek?
Die met mijn buurman? Dat gaat je niets aan, hahahahaha
En wie is Carlos?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:41 schreef HiDiHo het volgende:
Carlos is er !
[afbeelding]
pssss: gewoon al die knopjes iin het menu een keer aanklikken
Eigen schuld, moet ie maar geen hoofdletters gebruikenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op dat mailtje. Dus heb geen gesprek gehad.quote:
Jawel, maar mss voelen ze zich een beetje beledigdquote:
Vreemd: gesprek zou toch vandaag zijn ( laat maar, we gaan off topic)quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op dat mailtje. Dus heb geen gesprek gehad.
Ik zou een mailtje ontvangen met daarin de afspraak, maar tot op heden heb ik nog geen mail gehad.
Of ze zijn geschrokken van de kaartenactie ?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jawel, maar mss voelen ze zich een beetje beledigd
Bedankt LS! Ik ben pas vorige week de streams gaan kijken. Daarvoor las ik alleen af en toe de COS en dat was eigenlijk stukken leuker.quote:
Ze posten sowieso toch maar heel af en toe een keer een berichtje.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jawel, maar mss voelen ze zich een beetje beledigd
Grappig man, die Bart.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:51 schreef HiDiHo het volgende:
Bart zegt voor de grap tegen Lesley, je mag niet langer omgaan met Huub
niks voor de grap, dit is pure jaloezie en angstquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:51 schreef HiDiHo het volgende:
Bart zegt voor de grap tegen Lesley, je mag niet langer omgaan met Huub
Lesley denkt dat Huub het sprintwedstrijdje gaat winnen en dat vindt Bartje niet leuk.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:54 schreef s0k het volgende:
[..]
niks voor de grap, dit is pure jaloezie en angst
Goed gesproken, Talitha! Luv joe!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:58 schreef noekje het volgende:
Lesley en Bart gaan op elkaar wachten.
Proef ik daar jaloezie?quote:
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:14 schreef s0k het volgende:
is anaaltanael nou nog steeds in het ziekenhuis? hij ging vanochtend toch weg?
Had intake gesprek/ onderzoeken voor zijn operatie.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:14 schreef s0k het volgende:
is anaaltanael nou nog steeds in het ziekenhuis? hij ging vanochtend toch weg?
Wat mij betreft ligt het vanaf het begin juist aan het onvolwassen nare gedrag van Huub.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik stuur een kaartje omdat ik vind dat iedereen in zijn positie het waard is om gesteund te worden. Gewoon door hem te laten weten dat het niet aan hem ligt dat hij genegeerd wordt, maar dat die anderen simpelweg een stelletje onvolwassen etters zijn.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:38 schreef HiDiHo het volgende:
Nathanael is weer terug !
Valt tegen hequote:
Oei, volgens mij heb je echt een hekel aan hemquote:
Wie niet?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Oei, volgens mij heb je echt een hekel aan hem
waar?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:41 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
populariteitspoll!
Is al bekend hier: Stemmen via sms, op wie stem je (geen offtopic)quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:41 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
populariteitspoll!
wanneer?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:41 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
populariteitspoll!
Hij kan bloedjeirritant zijn, maar NL werkt bij mij nogal vaak op mn lachspieren al kan ik me wél voorstellen dat Huub zijn zelfbeheersing afgelopen weekend verloor, al sloeg ie daar wel een beetje in door over de moeder van NL, maargoed ik kan me zijn frustraties naar NL toe héél goed voorstellenquote:
You're Welcomequote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Is al bekend hier: Stemmen via sms, op wie stem je (geen offtopic)
Maar anyway thnx voor het melden!![]()
De poll is vandaag gestart geloof ikquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
wanneer?
Ja, ben da gek. Ga een beetje smsen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |