Die kaartenaktie komt hopelijk op tijd.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:41 schreef rooie3 het volgende:
Zo weer bijgelezen.
Huub bashen weer lekker doorgegaan en Sylvia zit stuk.
gaat lekker.
Ik dacht dat ik bart en brian s'middags op het bed bezig heb gezien met de CP's maar ik heb niet gezien of ze er 40 weggepakt hebben en van wie ze waren.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat weet dus niemand nog, volgens mij.
Zeg ik netquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:44 schreef scanman01 het volgende:
Maar lesley doet opvallend normaal tegen Huub... ze doet zelfs een beetje leuk tegen hem.
Kaartenactie?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zeg ik net![]()
Volgens mij weet ze van de kaartenactie![]()
Waarom zou ze dan aardig doen?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zeg ik net![]()
Omdat ze ook wel ziet dat iedereen Huub bashedquote:
Oh, ja natuurlijk ... ik zat aan poker ofzo te denkenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
BRIEFKAARTENACTIE > EEN HART ONDER HUUB'S RIEM
Da's niet te hopen, want dan vertelt ze het misschien al tegen Bart.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zeg ik net![]()
Ja die we hier hebben opgezet.quote:
Ja, maar het staat op alle forums nu, dus als ze kijkt kan het bijna niet missen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's niet te hopen, want dan vertelt ze het misschien al tegen Bart.
Het is leuker als er inééns onaangekondigd tientallen steunbetuigingen dat huis binnenkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |