mmmquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:22 schreef avonne het volgende:
Valt bij jullie ook telkens even het geluid weg?
Aanleg voor autisme?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:31 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Je kunt op bepaalde momenten een naar iemand zijn puur om het spel te winnen en je kunt naar zijn omdat je nu eenmaal zo bent. Als het gaat om de mannen dan heb ik bij Huub het meeste gevoel dat hij van nature naar is (en aanleg voor autisme heeft)
0 buffers hier, zal wel plaatselijk zijn.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:29 schreef avonne het volgende:
[..]
3 en 4, ik zie dat het ook een beetje buffert.
Zal wel goed komen.
Ik wist dat ik op je kon rekenen!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zoals je vast wel verwacht: ik ben het V O L K O M E N met je oneens.
Ik heb even geschiedenis gewist, en heb nu stream 1, 3 en 4 op zwartquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
0 buffers hier, zal wel plaatselijk zijn.
Maar maar ..... het is ook niet de bedoeling dat je hem steeds moet refreshenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:38 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik zou het wel zéér op prijs stellen als je dat beginmuziekje zou kunnen wegfilteren
Dat weet dus niemand nog, volgens mij.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:37 schreef Suikeroom het volgende:
wie had eigenlijk die contactpunten in NL zn koffer gestopt?
Yvonne is zelf gefrustreerd.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:40 schreef scanman01 het volgende:
Yvonne vindt dat Huub alle vrouwen op een seksueel gefrustreerde manier benadert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |