er werd ff ingezoomd.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Is ze nog bezig ?
Maar het was ook van te ver af volgens mij.
Zou DGK_REDACTIE op hetzelfde LAN zitten?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:53 schreef demins het volgende:
[..]
Zouden hier nog échte hackers zitten, of is dat alweer ouderwets?![]()
wat is dat nou weerquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:41 schreef 2live het volgende:
NL heeft de punten van Huub gehouden..... die iemand in zijn koffer heeft gedaan.
Hij gebruikt die punten om zijn moeder te bellen.
de rest was het daar mee eens.Hij verdenkt Syl of Huub.
Heeft hij ooit eerder getennist??quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:58 schreef Peter6000 het volgende:
Normaal ligt Brian zo lang mogelijk in zijn bed, maar nu zit hij als eerste in de woonkamer. Ook Herma is het opgevallen: “Ik kon niet meer slapen”, laat hij weten. Brian heeft een nieuw doel gevonden: “Ik wil tennisles gaan volgen en dan competitie gaan spelen in april.” Zal Brian hiervoor de Villa mogen verlaten?
http://www.tien.tv/web/sh(...)129/typeofpage=51230
Volgens mij heb ik brian en bart smiddag's op bed gezien met die CP's, maar ik weet het niet 100% zeker.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:01 schreef avonne het volgende:
[..]
wat is dat nou weer
En wie is de dief?
ik hoop dat we dat in de uitzending te zien krijgen, net als de vorige keer.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik brian en bart smiddag's op bed gezien met die CP's, maar ik weet het niet 100% zeker.
Volgens mij staan de twee computers in de villa niet eens in een LAN (of het staat uit / is beveiligd met ww).quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zou DGK_REDACTIE op hetzelfde LAN zitten?![]()
Nah ok, dan begrijp ik het van Brian.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:09 schreef 2live het volgende:
[..]
heb hier wel eens gelezen , op een behoorlijk niveau
Tja....ieder zijn mening, of ieder zijn favoriete DGK-bewoner.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:34 schreef T-lex het volgende:
[..]
Maar Huub gaat er wel met de hoofdprijs vandoor....(als die er was voor "meest trieste" dan hé, niet "de" hoofdprijs)
Snap het ook niet, al die steunbetuigingen hier voor Huub.
Tis gewoon een Schizo...met de hand van de Frans in z'n kont.![]()
Huub moet gewoon zelf pleite gaan...kansloze actie dit. gelijk ter vervanging een lekker wijf erin...en dan is kijken hoe lang het duurd voor Nena bij Brian op z'n stok zit.![]()
Het kan toeval zijn, maar het kan ook als volgtquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:09 schreef demins het volgende:
[..]
Ik vind de DGK_REDACTIE trouwens erg stilletjes...
Zoals je vast wel verwacht: ik ben het V O L K O M E N met je oneens.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:33 schreef demins het volgende:
[..]
Lesley is voor Bart een hebbedingetje! Die blijven buiten de villa misschien voor de seks nog twee weken bij elkaar, maar dan is het afgelopen. Ze gaan het echt niet trekken als ze vrijuit kunnen praten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |