er wordt niet veel gepraat door die twee. Dat doen ze met zoveel omwegen dat het zelf niet eens meer snappen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:27 schreef bunnyma het volgende:
Zag ik daar Lesley?
Dan is de liefde al een eind over. Bart is met Ilona mee de lucht in.
Ik had zeker wel verwacht dat zij in deze periode, waar Bart zo onzeker is over blijven/gaan, wel bij elkaar zouden willen zijn om nog het een of ander uit te praten.
Je kunt op bepaalde momenten een naar iemand zijn puur om het spel te winnen en je kunt naar zijn omdat je nu eenmaal zo bent. Als het gaat om de mannen dan heb ik bij Huub het meeste gevoel dat hij van nature naar is (en aanleg voor autisme heeft)quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:22 schreef 2live het volgende:
[..]
Noem mij eens iemand in dat huis, die dat niet is?![]()
Daarom juist, Nathanael denk dat hij het meest naar is(en aanleg voor autisme heeft) en dat kan ie niet hebben dus gaat ie het kleinste ventje uit de klas pestenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:31 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Je kunt op bepaalde momenten een naar iemand zijn puur om het spel te winnen en je kunt naar zijn omdat je nu eenmaal zo bent. Als het gaat om de mannen dan heb ik bij Huub het meeste gevoel dat hij van nature naar is (en aanleg voor autisme heeft)
Lesley is voor Bart een hebbedingetje! Die blijven buiten de villa misschien voor de seks nog twee weken bij elkaar, maar dan is het afgelopen. Ze gaan het echt niet trekken als ze vrijuit kunnen praten. Nu blijft alles ergens in niemandsland hangen als er iets gezegd wordt, en kan elk er zijn eigen interpretatie aan geven. Die is imho nooit dezelfde, maar ze laten het erbij omdat iedereen zich dan weer goed voelt.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:27 schreef bunnyma het volgende:
Zag ik daar Lesley?
Dan is de liefde al een eind over. Bart is met Ilona mee de lucht in.
Ik had zeker wel verwacht dat zij in deze periode, waar Bart zo onzeker is over blijven/gaan, wel bij elkaar zouden willen zijn om nog het een of ander uit te praten.
Maar Huub gaat er wel met de hoofdprijs vandoor....(als die er was voor "meest trieste" dan hé, niet "de" hoofdprijsquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:22 schreef 2live het volgende:
[..]
Noem mij eens iemand in dat huis, die dat niet is?![]()
Denk dat je Bart een beetje overschat. Andersom zou ik het eerder geloven.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:33 schreef demins het volgende:
[..]
Lesley is voor Bart een hebbedingetje!
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:46 schreef 2live het volgende:
@ hidiho Heb je de brief van natasia niet gecapt?
Poli Psychiatrie?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:43 schreef 2live het volgende:
NL gaat voor een intake gesprek naar het ziekenhuis
Zouden hier nog échte hackers zitten, of is dat alweer ouderwets?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Is ze nog bezig ?
Maar het was ook van te ver af volgens mij.
Ik hoop het en dan een deprogrammering van zijn kwade geest en waandenkbeeldenquote:
Dan kan ie aardig balletje slaan of het is weer een sterk staaltje zelfoverschatting.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:09 schreef MCR4480 het volgende:
Wat is c1/c2 niveau bij tennis dan? Brian wou niet zomaar met een toernooi meedoen maar vanaf dat niveau.
ik denk het laatstequote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:55 schreef erkel het volgende:
[..]
Dan kan ie aardig balletje slaan of het is weer een sterk staaltje zelfoverschatting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |