Ze posten sowieso toch maar heel af en toe een keer een berichtje.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jawel, maar mss voelen ze zich een beetje beledigd
Grappig man, die Bart.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:51 schreef HiDiHo het volgende:
Bart zegt voor de grap tegen Lesley, je mag niet langer omgaan met Huub
niks voor de grap, dit is pure jaloezie en angstquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:51 schreef HiDiHo het volgende:
Bart zegt voor de grap tegen Lesley, je mag niet langer omgaan met Huub
Lesley denkt dat Huub het sprintwedstrijdje gaat winnen en dat vindt Bartje niet leuk.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:54 schreef s0k het volgende:
[..]
niks voor de grap, dit is pure jaloezie en angst
Goed gesproken, Talitha! Luv joe!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoerenlopen en je rotzooi niet opruimen: er zijn zat mensen die dat doen. Maakt ze in mijn ogen niet tot 'slechte mensen'. Iemand's moeder uitschelden kun je over discussiëren. Ik persoonlijk zou er niet overstuur van raken. Zeker als het wordt gedaan door iemand die mijn moeder helemaal niet kent.
Maar iemand consequent kleineren en vernederen, zeker in een groep, daar kan ik me ontzettend kwaad over maken! Ik stuur geen kaartje omdat Huub nou zo'n geweldig mens is. Ik stuur een kaartje omdat ik vind dat iedereen in zijn positie het waard is om gesteund te worden. Gewoon door hem te laten weten dat het niet aan hem ligt dat hij genegeerd wordt, maar dat die anderen simpelweg een stelletje onvolwassen etters zijn.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:58 schreef noekje het volgende:
Lesley en Bart gaan op elkaar wachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |