huubje ookquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:01 schreef avonne het volgende:
[..]
Dat was Brian, effe blijven opletten
Heb ik gedaan, jij schijnbaar nietquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:01 schreef avonne het volgende:
[..]
Dat was Brian, effe blijven opletten
Me speakers moeten nog langer meequote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:15 schreef s0k het volgende:
oh god...iedereen stream 3 en 4 op mute, nasty gaat zingen
Dat is dan wel weer aardig van ze, dat ze ons dat besparenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:17 schreef s0k het volgende:
HAHA gelijk gaat stream van natasia op de gate![]()
Ik heb hem niet over horen komenquote:
jij hebt lef, dat je daar naar durft te kijken en luisterenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een engelengeduld heeft die zangleraar,![]()
Hoe was je gesprek ???quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een engelengeduld heeft die zangleraar,![]()
Mag ie niet zeggenquote:
quote:
Hoerenlopen en je rotzooi niet opruimen: er zijn zat mensen die dat doen. Maakt ze in mijn ogen niet tot 'slechte mensen'. Iemand's moeder uitschelden kun je over discussiëren. Ik persoonlijk zou er niet overstuur van raken. Zeker als het wordt gedaan door iemand die mijn moeder helemaal niet kent.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:59 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in. Schijnbaar zijn er toch fokkers die wel kaartjes willen sturen naar een hoerenloper die op iemand zijn moeders hoofd wil spugen.
Die fokkers vinden hoerenlopers en mensen die in wasbakken kotsen zonder het op te ruimen en boos worden als iemand er wat van zegt heel tof. En ze vinden dat mensen die geen respect hebben voor een onschuldige moeder wel wat extra steun kunnen gebruiken
Met jou kan ik pratenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoerenlopen en je rotzooi niet opruimen: er zijn zat mensen die dat doen. Maakt ze in mijn ogen niet tot 'slechte mensen'. Iemand's moeder uitschelden kun je over discussiëren. Ik persoonlijk zou er niet overstuur van raken. Zeker als het wordt gedaan door iemand die mijn moeder helemaal niet kent.
Maar iemand consequent kleineren en vernederen, zeker in een groep, daar kan ik me ontzettend kwaad over maken! Ik stuur geen kaartje omdat Huub nou zo'n geweldig mens is. Ik stuur een kaartje omdat ik vind dat iedereen in zijn positie het waard is om gesteund te worden. Gewoon door hem te laten weten dat het niet aan hem ligt dat hij genegeerd wordt, maar dat die anderen simpelweg een stelletje onvolwassen etters zijn.
+ dat het moeder uitschelden enorm werd gecultiveerd. De tranentrekker van half Nederland en ommestreken. Terwijl een vader en moeder in DGK zitten die die titel wat mij betreft geen eens waard zijnquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoerenlopen en je rotzooi niet opruimen: er zijn zat mensen die dat doen. Maakt ze in mijn ogen niet tot 'slechte mensen'. Iemand's moeder uitschelden kun je over discussiëren. Ik persoonlijk zou er niet overstuur van raken. Zeker als het wordt gedaan door iemand die mijn moeder helemaal niet kent.
Maar iemand consequent kleineren en vernederen, zeker in een groep, daar kan ik me ontzettend kwaad over maken! Ik stuur geen kaartje omdat Huub nou zo'n geweldig mens is. Ik stuur een kaartje omdat ik vind dat iedereen in zijn positie het waard is om gesteund te worden. Gewoon door hem te laten weten dat het niet aan hem ligt dat hij genegeerd wordt, maar dat die anderen simpelweg een stelletje onvolwassen etters zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |