Das gaaf.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:49 schreef scanman01 het volgende:
Huub gaat een grote zwarte erotische masseur regelen voor Natasia.... en voor Nena twee erotische masseurs in voetbalkleren.
nou, volgens mij is ze nu gewoon aardig omdat al die vervelende kerels er niet bij zijn. normaal krijgt ze niet de kans om met huub te praten.[ weet niet of ze dat dan wel wil]quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Omdat ze ook wel ziet dat iedereen Huub bashed![]()
Wil ze wel, maar dat doet ze niet omdat de anderen dat minder vinden denk ik.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:54 schreef 2live het volgende:
[..]
nou, volgens mij is ze nu gewoon aardig omdat al die vervelende kerels er niet bij zijn. normaal krijgt ze niet de kans om met huub te praten.[ weet niet of ze dat dan wel wil]
Dat ligt idd het meest voor de hand.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:53 schreef demins het volgende:
[..]
Omdat dat beleefd is als je bij het personeel hoort!
Of ze heeft gister weer acteer lessen gehadquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat ligt idd het meest voor de hand.
en nu is het weer gaaf, als iemand anders het zou doen is het kinderachtig of niet orgineel.... lees eens wat cosjes terug uit de tijd dat ze een stripper & hoer voor huub gingen bestellenquote:
Dan zit ze eerst wel met 10.000 euro verlies, als ze er vrijwillig uitgaat. Maar ja.. pappie betaalt wel.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:04 schreef 2live het volgende:
ik denk dat Nena eerdaags het huis uitgaat om dwangmatig te gaan shoppen. Ze kijkt al de hele tijd op internet naar online shoppen, dus dat is een kwestie van tijd totdat ze zich niet meer kan inhouden en eruit gestemd wil worden
Vind het ook niet leukquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:50 schreef demins het volgende:
[..]
Ik ving er net iets over op. Eerder een Minorplan...![]()
![]()
![]()
Ben je nou echt zo domquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:22 schreef Dlocks het volgende:
Kunnen we ook een kaartactie beginnen voor andere bewoners? En dan ervoor zorgen de andere bewoners veeeel meer kaarten dan Huub krijgen?![]()
doe je best !!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:22 schreef Dlocks het volgende:
Kunnen we ook een kaartactie beginnen voor andere bewoners? En dan ervoor zorgen de andere bewoners veeeel meer kaarten dan Huub krijgen?![]()
Via deze site kun je er 100 tegelijk sturen als je wiltquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:22 schreef Dlocks het volgende:
Ik heb op deze plek geen streamsquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:29 schreef avonne het volgende:
buffer de buffer de buffer...
Waar ligt dat nou aan?
(dat ik dat in mijn eentje heb, bedoel ik, en jullie niet)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |