quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:58 schreef noekje het volgende:
Lesley en Bart gaan op elkaar wachten.
Proef ik daar jaloezie?quote:
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:14 schreef s0k het volgende:
is anaaltanael nou nog steeds in het ziekenhuis? hij ging vanochtend toch weg?
Had intake gesprek/ onderzoeken voor zijn operatie.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:14 schreef s0k het volgende:
is anaaltanael nou nog steeds in het ziekenhuis? hij ging vanochtend toch weg?
Wat mij betreft ligt het vanaf het begin juist aan het onvolwassen nare gedrag van Huub.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik stuur een kaartje omdat ik vind dat iedereen in zijn positie het waard is om gesteund te worden. Gewoon door hem te laten weten dat het niet aan hem ligt dat hij genegeerd wordt, maar dat die anderen simpelweg een stelletje onvolwassen etters zijn.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:38 schreef HiDiHo het volgende:
Nathanael is weer terug !
Valt tegen hequote:
Oei, volgens mij heb je echt een hekel aan hemquote:
Wie niet?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Oei, volgens mij heb je echt een hekel aan hem
waar?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:41 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
populariteitspoll!
Is al bekend hier: Stemmen via sms, op wie stem je (geen offtopic)quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:41 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
populariteitspoll!
wanneer?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:41 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
populariteitspoll!
Hij kan bloedjeirritant zijn, maar NL werkt bij mij nogal vaak op mn lachspieren al kan ik me wél voorstellen dat Huub zijn zelfbeheersing afgelopen weekend verloor, al sloeg ie daar wel een beetje in door over de moeder van NL, maargoed ik kan me zijn frustraties naar NL toe héél goed voorstellenquote:
You're Welcomequote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Is al bekend hier: Stemmen via sms, op wie stem je (geen offtopic)
Maar anyway thnx voor het melden!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |