Het wordt tijd dat de kaarten voor haar binnen stromen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:04 schreef HiDiHo het volgende:
En Sylvia zit al bijna de hele dag met 13 graden buiten.
[afbeelding]
Ik ga een weblog over Huub beginnen en dan zet ik er allemaal mooie foto's van hem opquote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:33 schreef noucky het volgende:
Ik ga nog even de topic lezen van stuur kaarten aan Huub. Ik zelf wil Huub ( en ook Sylvia ) graag steunen.
Omdat ze het kleine jongetje net zo lang treiteren tot hij Nathanael een duuw geeft en dan iedereen tegen zich kreeg behalve Sylvia, die dus ook verstoten wordt.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom is iedereen eigenlijk zo;n fan van Huub?
Niet zo zeer fan van Huub, meer afwijzen/haten van de anderen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:07 schreef TerroRobbie het volgende:
precies!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:11 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Niet zo zeer fan van Huub, meer afwijzen/haten van de anderen.
Dat snap ik ook niet. Huub is toch wel het meest trieste figuur van allemaal. Wat een naar mannetje.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:07 schreef TerroRobbie het volgende:
wie zijn dat?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:16 schreef bunnyma het volgende:
Sylvia wacht op Dave of Michel>
Noem mij eens iemand in dat huis, die dat niet is?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:20 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet. Huub is toch wel het meest trieste figuur van allemaal. Wat een naar mannetje.
Natasia !quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:22 schreef 2live het volgende:
[..]
Noem mij eens iemand in dat huis, die dat niet is?![]()
Ik denk van DGK redactie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |