pssssssssssssst: ben een nieuwe soeper, maar kan nog niet allesquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten![]()
Beetje de kleinste uit de klas pesten![]()
Heb je al een kaart gestuurd ?quote:
Btje late RE: maar kan er mss ook mee te maken hebben dat ze gisteravond een beetje baalden toen er een dubbelganger hier was op het forum (clone) en daarom nu ff wat (post)gas terugnemenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:09 schreef demins het volgende:
[..]
Ik vind de DGK_REDACTIE trouwens erg stilletjes...
Kloon is toch al verwijderd ???quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Btje late RE: maar kan er mss ook mee te maken hebben dat ze gisteravond een beetje baalden toen er een dubbelganger hier was op het forum (clone) en daarom nu ff wat (post)gas terugnemen![]()
Ga je een kaart sturen ?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Btje late RE: maar kan er mss ook mee te maken hebben dat ze gisteravond een beetje baalden toen er een dubbelganger hier was op het forum (clone) en daarom nu ff wat (post)gas terugnemen![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Welk gesprek?
Die met mijn buurman? Dat gaat je niets aan, hahahahaha
En wie is Carlos?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:41 schreef HiDiHo het volgende:
Carlos is er !
[afbeelding]
pssss: gewoon al die knopjes iin het menu een keer aanklikken
Eigen schuld, moet ie maar geen hoofdletters gebruikenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op dat mailtje. Dus heb geen gesprek gehad.quote:
Jawel, maar mss voelen ze zich een beetje beledigdquote:
Vreemd: gesprek zou toch vandaag zijn ( laat maar, we gaan off topic)quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op dat mailtje. Dus heb geen gesprek gehad.
Ik zou een mailtje ontvangen met daarin de afspraak, maar tot op heden heb ik nog geen mail gehad.
Of ze zijn geschrokken van de kaartenactie ?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jawel, maar mss voelen ze zich een beetje beledigd
Bedankt LS! Ik ben pas vorige week de streams gaan kijken. Daarvoor las ik alleen af en toe de COS en dat was eigenlijk stukken leuker.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |