quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:02 schreef avonne het volgende:
[..]
Huub zei "je hoeft mensen niet aardig te vinden bij pokeren"
Ben erg benieuwd hoe Bart, Brian en Nathanael erop zullen reageren als er opeens zoveel steunbetuigingen voor Huub & Sylvia zullen binnenkomen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Van je af zetten, want hij is niet zielig. Hij is wel bezig de rest gek te maken. Helemaal als Sylvia inderdaad vol houdt.
Hij haalde net iets uit zijn(?) koffertje en gaf het aan Brian en zei "hier, die hoorden er niet bij, he"quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:01 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Verbaasd me weer niets, dat schreef ik al toen de enge man zei dat hij 40 punten in zijn koffer vond. Wat deed hij ineens in zijn koffer, die heb je toch niet nodig. Hij is zo geslepen, lult zich overal uit en laat er anderen voor opdraaien
You never count your money when you're sittin' at the table.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:59 schreef Sonique het volgende:
De pokertafel is een mooi metafoor voor het DGK spel...
Deal with it, i'm going nowhere...
Hij is nu met zijn koffertje naar bed.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:01 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Verbaasd me weer niets, dat schreef ik al toen de enge man zei dat hij 40 punten in zijn koffer vond. Wat deed hij ineens in zijn koffer, die heb je toch niet nodig. Hij is zo geslepen, lult zich overal uit en laat er anderen voor opdraaien
Ik zei net toch. NL heeft door dat Brian ze in de koffer heeft gedaan, en splitst ze nu terug naar brian..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:03 schreef avonne het volgende:
[..]
Hij haalde net iets uit zijn(?) koffertje en gaf het aan Brian en zei "hier, die hoorden er niet bij, he"
Jup, Huub heeft een ingang gevonden...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:06 schreef noucky het volgende:
Brian zit nu met een dilemma. Hij wil graag van Huub meer van pokeren weten, maar daar tegenover wil hij hem ook mijden.
En dat is het meest kinderachtige van alles.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:06 schreef noucky het volgende:
Brian zit nu met een dilemma. Hij wil graag van Huub meer van pokeren weten, maar daar tegenover wil hij hem ook mijden.
dat weten ze al door de brieven van vorige week.. ze zien het zelf zo dat de buiten wereld Huub zielig vinden en hem als het gepeste jongetje zien en dat ie daarom zoveel steun krijgt dus inprincipe zal het weinig tot geen impact hebben..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd hoe Bart, Brian en Nathanael erop zullen reageren als er opeens zoveel steunbetuigingen voor Huub & Sylvia zullen binnenkomen.
Hoop in ieder geval wel dat de redactie het zal doorsturen.
Ik geloof zeker dat het iets aan de houding van die patjepeeërs zal veranderen![]()
Wil ik ook weten,quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:07 schreef ron1970 het volgende:
Kreeg Huub nou zijn ounten terug van Brian?
Alleen mbt Bart wel jammer dat die het toch niet lang meer volhoudt.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:08 schreef Sonique het volgende:
Jup, Huub heeft een ingang gevonden...
Niet echt een geweldige ingang, maar beter iets dan niets...
Nee, NL gaf zijn aandeel van de pot aan Brian. Die heeft 40 cp's gewonnen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:05 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik zei net toch. NL heeft door dat Brian ze in de koffer heeft gedaan, en splitst ze nu terug naar brian..
Jij hebt ze gejat, dan deal je er ook maar mee...
waarom? Brian is zo onbetrouwbaar als de pest.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:10 schreef noucky het volgende:
Hopelijk resulteert het erin dat Brian Huub meer gaat waarderen en dat de andere ratten ook eieren voor hun geld kiezen.
Vraag me af of ze hem wel zo zielig vinden...ze voelen zich volgens mij toch wel voor lul gezet steeds dat hij ze blijft opzoeken.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:08 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
dat weten ze al door de brieven van vorige week.. ze zien het zelf zo dat de buiten wereld Huub zielig vinden en hem als het gepeste jongetje zien en dat ie daarom zoveel steun krijgt dus inprincipe zal het weinig tot geen impact hebben..
ik weet niet.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:07 schreef ron1970 het volgende:
Kreeg Huub nou zijn punten terug van Brian?
Nou, dat hoop ik toch echt nietquote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:10 schreef noucky het volgende:
Hopelijk resulteert het erin dat Brian Huub meer gaat waarderen en dat de andere ratten ook eieren voor hun geld kiezen.
de grootste galbak is het zeker, maar op korte termijn ook de enige mannelijke 'ally' die hij daar kan vinden.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou, dat hoop ik toch echt niet
Huub moet Brian echt volkomen negeren in dat huis en al zeker niet proberen 'vriendjes' met hem te worden.
Brian is wel de grootste galbak aller tijden.
Hij heeft alleen Sylvia nodig. En Sylvia heeft hem net zo hard nodig. Samen spelen ze die hele villa leegquote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:16 schreef s0k het volgende:
[..]
de grootste galbak is het zeker, maar op korte termijn ook de enige mannelijke 'ally' die hij daar kan vinden.
Brian is zo'n type die je een dolk in je rug steektquote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub moet Brian echt volkomen negeren in dat huis en al zeker niet proberen 'vriendjes' met hem te worden.
dat vraag ik me ook af. en wie zei er nou net 'komt u maar?'quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:17 schreef Missy_1974 het volgende:
wie geeft nena nou een knuffel en loopt door het huis, redactie ?
Tja daar zit wat, maar Huub heeft dan misschien wel weer meer medestanders. Alhoewel ik daar niet erg in geloof.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat was dus Frans!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:18 schreef s0k het volgende:
[..]
dat vraag ik me ook af. en wie zei er nou net 'komt u maar?'
De eindredacteur!quote:
Contactpunten.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:19 schreef avonne het volgende:
Wat was een goeie grap, volgens die nachtelijke dude?
Sylvia is meer mans dan menig ventje in dat huisquote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij heeft alleen Sylvia nodig. En Sylvia heeft hem net zo hard nodig. Samen spelen ze die hele villa leeg
Hij kan niet tegen het felle lichtquote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:20 schreef s0k het volgende:
Dat handdoek ophangen,... is dat een nieuwe bezigheidstherapie voor onze simpele brian?
en dat komt van bonaire? right...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hij kan niet tegen het felle licht
Alleen door zijn stem of eh....heeft iemand een foto?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:20 schreef Day het volgende:
[..]
De eindredacteur!
De man waar vooral de dames zo op glijden.
overdag nietquote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Op Bonaire is het doorgaans ook donker als het nacht is hoor
Niet als je gaat slapen toch, zwaar irritant!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:23 schreef s0k het volgende:
[..]
overdag nietdie blanke neger hoort wel tegen een spatje licht te kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |