quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Lees je eerst eens in. Voor dat je je ergens een oordeel over kan geven.
Zou wel geinig zijn.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:42 schreef scanman01 het volgende:
Zal Tamara ook balen dat Bart zich bedacht heeft?
geeft niks.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik doe ook mee met het kaartjes sturen maar ik hoop niet dat hij overmoedig gaat worden want dan vind ik hem vast niet leuk meer![]()
Het is onvoorstelbaar hoe hij omgaat met die haatgevoelens bij de anderen. Niet te geloven. Wel super sterkquote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:53 schreef demins het volgende:
Ik vind Huub een lulletje rozenwater, maar hij is nu mijn held!![]()
Pilletjes hebben?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:53 schreef avonne het volgende:
LOSER BART
LOSER BART
kan het niet eens hebben dat Huub ze zegt hoe het moet
Ik heb hetzelfde een beetje.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:53 schreef noucky het volgende:
Het hele weekend heb ik me dood geërgerd en het gevoel gaat nog niet weg.
Als dit getrigger nog langer doorgaat dan haak ik af met kijken.
Die gasten hebben niet door dat ze zich zitten te profileren als een stel eersteklas kneuzenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:52 schreef avonne het volgende:
![]()
![]()
Toch makkelijk dat Huub er is om ze een lesje pokeren te geven, al mag hij niet mee doen
Volgens mij had Brian ook wel wat weerstand hoorquote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:55 schreef Day het volgende:
Ik had de indruk dat Brian en Nena er geen problemen mee hadden en Bart en .NL wel.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:55 schreef scanman01 het volgende:
Ze denken dat Huub de 40 punten in Nathanael's koffer heeft gestopt.
Van je af zetten, want hij is niet zielig. Hij is wel bezig de rest gek te maken. Helemaal als Sylvia inderdaad vol houdt.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:56 schreef Suikeroom het volgende:
Ik ben vandaag voor het eerst Huub zielig gaan vinden.. weet niet echt wat ik er mee aan moet![]()
Haha gewoon op je af laten komen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:56 schreef Suikeroom het volgende:
Ik ben vandaag voor het eerst Huub zielig gaan vinden.. weet niet echt wat ik er mee aan moet![]()
misschien mocht hij ff meelezen op FOKquote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:40 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij moest effe stiekum lachen.
Dus nieuwe opdracht komt er weer aan.
Volgens mij gebruikt achter hem ook gewoon voor bommetjes.
Als je maar voortdurend voor ogen houdt dat het werk is. Niet anders dan boutjes op een moertje draaien in de fabriek. Maar wel veel beter betaald!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Van je af zetten, want hij is niet zielig. Hij is wel bezig de rest gek te maken. Helemaal als Sylvia inderdaad vol houdt.
Verbaasd me weer niets, dat schreef ik al toen de enge man zei dat hij 40 punten in zijn koffer vond. Wat deed hij ineens in zijn koffer, die heb je toch niet nodig. Hij is zo geslepen, lult zich overal uit en laat er anderen voor opdraaienquote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:59 schreef noucky het volgende:
Ik denk dat NatteNel de punten heeft gejat en in zijn koffer heeft gestopt. Hij doet het nu voorkomen dat Huub het heeft gedaan. Jammer genoeg trappen de andere ratten erin.
Huub zei "je hoeft mensen niet aardig te vinden bij pokeren"quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:59 schreef Sonique het volgende:
De pokertafel is een mooi metafoor voor het DGK spel...
Deal with it, i'm going nowhere...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |