nee het is toch logisch dat zij het doen en HUUB wederom weer de schuld geven.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:12 schreef Day het volgende:
Lijkt me stug dat Brian/Bart weer hetzelfde kunstje geflikt hebben.
Is toch logisch dat zij gelijk de schuld krijgen?
Niet als je dat precies erbij zegt, dat ook gebeurde...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:12 schreef Day het volgende:
Precies als het "planten" van 25 punten bij Stephanquote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:07 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nee, NL is geraffineerder dan zulke low-life acties.
Precies zo'n low-life actie wat brian laatst had Door Nena tegen Bart uit te spelen via Leslie.
(wat ook mislukte)
Was NL dat of bart/Brian?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:14 schreef avonne het volgende:
[..]
Precies als het "planten" van 25 punten bij Stephan
Ik stuur Huub wel een briefje dat Nathanael ze heeft......quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:12 schreef Day het volgende:
Brian verzon het en Bart deed meequote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:16 schreef Sonique het volgende:
[..]
Was NL dat of bart/Brian?
(Niet gezien)
Naja, hoe dan ook. Toedeloe Brian. Voor jou tien anderen.quote:
Plan van Brian EN Bart, waarbij Brian de cp's verstopte en Bart later een razzia organiseerde en de cp's dus gevonden werden in Stephan schoenenzak.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:16 schreef Sonique het volgende:
[..]
Was NL dat of bart/Brian?
(Niet gezien)
Die ligt waarschijnlijk vast wel weer ontspannen te slapen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:17 schreef Day het volgende:
Waar is Huub eigenlijk?
Zou best eens kunnen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:26 schreef Day het volgende:
Of gewoon een actie van Huub zelf. 40 cp's laten verdwijnen in het koffertje van .NL.
Hij heeft ook vast wel die actie van Bart en Brian tegen Stefan gezien, dus ik kan het me heel goed voorstellenquote:
Ik ga eerder voor scheerriemenquote:
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik kreeg een foontje vanavond.
Ik dacht dat het een garpje was.
Volgens mij was het echt DGK. hahhahaha
Sinds wanneer is brian slim.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:29 schreef Day het volgende:
Vind ik wel! Het is wel heel toevallig dat er cp's verdwenen zijn van zowel Huub als Sylvia. Dit is ideaal om NL in diskrediet te brengen. Reken maar dat Ilona er morgen over begint.
En wat schiet Brian er mee op om die contactpunten in NL's koffertje te doen? Die hoort toch bij zijn kamp?
Andersom kan ik me er nog wel iets bij voorstellen, maar ik zie nu totaal geen voordeel.
Sylvia is geen punten kwijt.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:29 schreef Day het volgende:
Vind ik wel! Het is wel heel toevallig dat er cp's verdwenen zijn van zowel Huub als Sylvia. Dit is ideaal om NL in diskrediet te brengen. Reken maar dat Ilona er morgen over begint.
En wat schiet Brian er mee op om die contactpunten in NL's koffertje te doen? Die hoort toch bij zijn kamp?
Andersom kan ik me er nog wel iets bij voorstellen, maar ik zie nu totaal geen voordeel.
Oh ok, dan staan het verkeerd op de site.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:33 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Sylvia is geen punten kwijt.
Ze heeft nog even nageteld.
Lees je eerst eens in. Voor dat je je ergens een oordeel over kan geven.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:29 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]hoezo? vroeg ie of je even naar de bijkeuken kon komen?
Welk groepje ga je versterken?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Lees je eerst eens in. Voor dat je je ergens een oordeel over kan geven.
Veel succes morgen enneh als je in de villa komt niet de hele tijd Spaans lullen hoor want er is al een tweetalige mafkees je moet je onderscheidenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik kreeg een foontje vanavond.
Ik dacht dat het een garpje was.
Volgens mij was het echt DGK. hahhahaha
CHAPEAU!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:38 schreef scanman01 het volgende:
Lekker gaan zitten pokeren met 4 mensen die je echt verschrikkelijk graag uit het huis willen hebben
Hij moest effe stiekum lachen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:36 schreef avonne het volgende:
Zo te zien was men "achter" niet erg vriendelijk tegen Huub?
vind het wel lef hebben, ze kunnen je zo niet negeren.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:38 schreef scanman01 het volgende:
Lekker gaan zitten pokeren met 4 mensen die je echt verschrikkelijk graag uit het huis willen hebben
Ze lezen hier mee, dus gaan vast wel iets doen met zijn toch wel enorme populariteit op dit moment.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:40 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij moest effe stiekum lachen.
Dus nieuwe opdracht komt er weer aan.
Volgens mij gebruikt achter hem ook gewoon voor bommetjes.
Nee die spreekt Neanderthaalquote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan die antilaan gewoon NEDERLANDS spelen ????
Kan volgende maand weer heel anders zijn.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze lezen hier mee, dus gaan vast wel iets doen met zijn toch wel enorme populariteit op dit moment.
purist!!!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan die antilaan gewoon NEDERLANDS spelen ????
jij weet meer?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:42 schreef scanman01 het volgende:
Zal Tamara ook balen dat Bart zich bedacht heeft?
Ik doe ook mee met het kaartjes sturen maar ik hoop niet dat hij overmoedig gaat worden want dan vind ik hem vast niet leuk meerquote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze lezen hier mee, dus gaan vast wel iets doen met zijn toch wel enorme populariteit op dit moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |