quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:39 schreef Day het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer het gevoel dat de lekkere mannen van DGK zich achter de schermen bevinden!![]()
Vind ik niet eerlijk!![]()
ik was te laat met het cappen van die camera man van de promo van middag.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:39 schreef Day het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer het gevoel dat de lekkere mannen van DGK zich achter de schermen bevinden!![]()
Vind ik niet eerlijk!![]()
hmm zondequote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:47 schreef avonne het volgende:
[..]
ik was te laat met het cappen van die camera man van de promo van middag.
(speciaal voor Day)
Die was ook niet verkeerd
Ah wat lief!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:47 schreef avonne het volgende:
[..]
ik was te laat met het cappen van die camera man van de promo van middag.
(speciaal voor Day)
Die was ook niet verkeerd
Laat ik nu ook net Frans heten...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:40 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
OMG zo'n stem en dan ook nog een grote vent...
Hee Frans joehoe ....![]()
![]()
![]()
![]()
trustequote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:51 schreef Leandra het volgende:
Maar goed, alles lijkt braaf in bed te liggen.... dus dat ga ik ook maar eens doen! Truste![]()
Jaquote:Op dinsdag 9 januari 2007 02:07 schreef IkWeetNiets het volgende:
Iemand nog zin in een leuke grap?
1 van de dames die bij Brian op date wasquote:Op dinsdag 9 januari 2007 02:06 schreef Basti het volgende:
wie is tamara?
tamara bleef over als laatste date voor brianquote:Op dinsdag 9 januari 2007 02:11 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
1 van de dames die bij Brian op date was
ja ik !! voor alle familieleden en vriendenclub van bart ! ( jullie lezen toch wel meequote:Op dinsdag 9 januari 2007 02:07 schreef IkWeetNiets het volgende:
Iemand nog zin in een leuke grap?
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 02:10 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ik zoek een "echte fan" van NL die zin heeft om een fijne brief te schrijven. Van mij krijg je een aardig opzetje. Wil er hier niet al teveel over vertellen.
ik geef het op !quote:Op dinsdag 9 januari 2007 02:10 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ik zoek een "echte fan" van NL die zin heeft om een fijne brief te schrijven. Van mij krijg je een aardig opzetje. Wil er hier niet al teveel over vertellen.
Joh, doe niet zo geheimzinnig. Wat ga je schrijven ?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 02:54 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ik doe het zelf wel en laat het hier weten als ik het effect op de stream zie...
Het heeft te maken met www.goudennatanael.web-log.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |