quote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:58 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Om deze http://simon.delacourt.co.uk/gallery/image/679/huge
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:02 schreef Ymke het volgende:
Oeeeeeeeeeeeeeeee die is mooi , toelaten !!!!!
We zijn hier toch om mooie plaatjes te maken en te laten zien? Nou dat is dit , een mooie plaat .
Toelaten en winnen!!!!
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:08 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Dat bedoel ik met wat ik al eerder zei.
Je moet als beginner die niets van PS kent al met een verdomd sterke compositie op de proppen komen wil je dit overtreffen. De meeste mensen die op een foto van het jaar stemmen kijken naar de plaat. Ze zien niet dat de compositie niet sterkt is. Horizon statisch in het midden, weg die in het midden op de foto tevoorschijn komt ...
De foto is mooi, de compositie had een stuk sterker kunnen zijn ... maar dit zie je niet als je naar de uitstraling van het effect kijkt.
tsja, en dat is niet eerlijk toch?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:04 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
De conclusie is vooralsnog dat je maar doet, zolang je de foto maar niet onbewerkt plaatst want dan heb je de kat op het koord.
Je had een foto van een auto aan een ravijn (ergens Amerika) waar je het dak van de auto op 1 foto open had staan en op een andere foto niet.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:11 schreef k_man het volgende:
Ik snapte je post in het vorige topic niet Geel Teken.
Iets over dat mij 'nadien niet meer gevraagd is wat er af geshopt is'? Na wat?
Dat was American_Nightmare.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:12 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Je had een foto van een auto aan een ravijn (ergens Amerika) waar je het dak van de auto op 1 foto open had staan en op een andere foto niet.
Ik weet nauwelijks iets van photoshop maar het maakt mij echt niet uit als een prachtig bewerkte foto wint.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:08 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Dat bedoel ik met wat ik al eerder zei.
Je moet als beginner die niets van PS kent al met een verdomd sterke compositie op de proppen komen wil je dit overtreffen. De meeste mensen die op een foto van het jaar stemmen kijken naar de plaat. Ze zien niet dat de compositie niet sterkt is. Horizon statisch in het midden, weg die in het midden op de foto tevoorschijn komt ...
De foto is mooi, de compositie had een stuk sterker kunnen zijn ... maar dit zie je niet als je naar de uitstraling van het effect kijkt.
Ja sry, je hebt gelijk.quote:
moet dat eerlijk zijn dan?quote:
Wat mij betreft wordt je foto gewoon toegelaten , of ..wel photoshoppen of nietquote:
Ik zou dat ook niet erg vinden, maar wel oneerlijk tegenover iemand zoals jij; die zelf aangeeft niet met photoshop te kunnen werken.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:14 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik weet nauwelijks iets van photoshop maar het maakt mij echt niet uit als een prachtig bewerkte foto wint.
nee dat zeg ik niet, probeer alleen maar aan te geven dat als je je bek houdt over een foto dat tie meer kans heeft om geplaatst te wordenquote:
De een photoshopt zn foto veel , de ander minder , maar je moet ergens een lijn trekken, doe dat dan bij het gebruik van photoshop.... ja of nee.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:18 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ik zou dat ook niet erg vinden, maar wel oneerlijk tegenover iemand zoals jij; die zelf aangeeft niet met photoshop te kunnen werken.
Misschien heb jij van compositie wel een intressante foto, maar is je contrast niet zo sterk aanwezig.
Ik vind de bewerking wel mooi bij deze foto, en het huis komt veel beter tot z'n recht onder de dramatische lucht. Maar iemand die z'n foto's minimaal bewerkt zal met een gelijkaardige plaat niemand beroeren.
hmja, maar je moet roeien met de riemen die je hebt, en als je er meer hebt gebruik je die? Dat deze plaat compositioneel niet mijn beste is zal misschien wel waar zijn, maar ook zonder het versterken van de contrasten is de plaat enorm dreigend...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:18 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ik zou dat ook niet erg vinden, maar wel oneerlijk tegenover iemand zoals jij; die zelf aangeeft niet met photoshop te kunnen werken.
Misschien heb jij van compositie wel een intressante foto, maar is je contrast niet zo sterk aanwezig.
Ik vind de bewerking wel mooi bij deze foto, en het huis komt veel beter tot z'n recht onder de dramatische lucht. Maar iemand die z'n foto's minimaal bewerkt zal met een gelijkaardige plaat niemand beroeren.
Hey don't shoot me.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:21 schreef Ymke het volgende:
[..]
De een photoshopt zn foto veel , de ander minder , maar je moet ergens een lijn trekken, doe dat dan bij het gebruik van photoshop.... ja of nee.
Zo simpel is het , maar niet naderhand gaan mekkeren die doet 5 stapjes photoshop en dat mag , maar 7 stapjes mag niet meer.
Ik bedoelde het niet lelijkquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:27 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Hey don't shoot me.
Ik bepaal geen regels van de wedstrijd, ook niet toen'k mod was. De wc doet dit wel in samenspraak, maar de regels voor de wedstrijd gelden al zolang ik weet.
En dit is zeker niet de eerste discussie over wat mag en wat niet mag.
quote:
Stuur die dan in.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:24 schreef ChatChewbacca het volgende:
[..]
hmja, maar je moet roeien met de riemen die je hebt, en als je er meer hebt gebruik je die? Dat deze plaat compositioneel niet mijn beste is zal misschien wel waar zijn, maar ook zonder het versterken van de contrasten is de plaat enorm dreigend...
Het is niet eerlijk want een ander kan dat niet is in mijn ogen geen reden. Het is dan juist voor degene die dat niet kan een reden om zijn stinkende best te doen het te leren!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:18 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Dat vind'k ook wel anders. Ik heb van totaal mislukte foto's (niet scherp en overbelicht) toch nog knappe dingen kunnen maken met photoshop.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:42 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Het is niet eerlijk want een ander kan dat niet is in mijn ogen geen reden. Het is dan juist voor degene die dat niet kan een reden om zijn stinkende best te doen het te leren!
Het is niet eerlijk want een ander kan dat niet zou dan ook gelden voor het verschil tussen beginners en mensen die al langer fotograferen.
Mijn idee ook ja.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:29 schreef k_man het volgende:
Mooie foto ivo!![]()
Je zou hem naar mijn smaak nog wel net iets verder mogen verscherpen.
Was ik ook van plan. Dit was een rappe bewerking aan een vreemde computer. Men wilde al aan het eind van de bijeenkomst een foto-cd klaarhebben. Dus rap selecteren, wat draaien. Dit was de enige die ik naar zw/w heb overgezet. Er komt nog een showcase over dit theaterstuk.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:29 schreef k_man het volgende:
Mooie foto ivo!![]()
Je zou hem naar mijn smaak nog wel net iets verder mogen verscherpen.
In zwart/wit valt 't mee, het is vooral kleurruis die erop zit, en die zie je dan niet. De definitieve bewerking:quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:34 schreef pea4fun het volgende:
Heel mooi ivo![]()
Ik vind het zachte juist wel wat hebben, ik ben bang dat ie na nog meer verscherpen de ruis mee verscherpt en daar wordt ie niet mooier van denk ik.
mwaah, dat relletje heb je zo nieuw leven ingeblazen hoorquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:27 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik ben net terug uit Polen, heb zo te zien een relletje gemist
Hij is fijnquote:Met een foto die toch wel mijn beste foto wordt, op 30 december gemaakt:
[afbeelding]
Zodadelijk nog even kijken of ik 'm met Irfanview wat beter krijg, iig wat kleiner
bewerking alleen desaturatie, contrast en klein beetje verscherpen.
Een Pools theaterstuk. De door wat jonge meisjes opgebouwde idylle werd verstoord door zwart gemaskerde figuren. Na het weer bijkomen bekijken ze de ravage.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:36 schreef ChatChewbacca het volgende:
mooie foto ivo, waar hoort 't bij? Wat is er gebeurt?
Maak er maar 14 vanquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:38 schreef An24 het volgende:
An gaat eerst douchen van het sporten, dan eten en dan gooi ik de overige 13 mailtjes met foto's in het topic![]()
Die is inderdaad ook erg mooiquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:42 schreef Bramvo het volgende:
Ik heb ingezonden, weer heel iets anders geworden, mijn vrouw koos deze..
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:06 schreef An24 het volgende:
GOEEEEDDD, bakkie kruidentee erbij...en uploaden die hap. Als alles erop staat open ik het stemtopic!
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:06 schreef An24 het volgende:
GOEEEEDDD, bakkie kruidentee erbij...en uploaden die hap. Als alles erop staat open ik het stemtopic!
Gewoon aan de maandwedstrijden mee doen danquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:35 schreef Litton-Lane het volgende:
Sh#t, net te laat. Ik lees het nu pas voor het eerst. Moet nog een beetje in mijn ritme komen na oud en nieuw in Berlijn.
Jammer dat die van mij er niet bij staat, maar ik heb wel een paar hele mooie platen voorbij zien komen!
Ik was de zoekfunctie al ingedoken naar die van vorig jaar, maar kan um nie vindenquote:
Je vervalt nu beetje in herhalend gedrag, tis al tijdje zeer herkenbaarquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:54 schreef Schanulleke het volgende:
't waren er vorig jaar 109.
En ja, ik deed het er om
Lukt het je toevallig ook nog om die van het jaar daarvoor omhoog te sleuren?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:55 schreef Schanulleke het volgende:
Fotowedstrijd Mooiste Foto van 2005! [centraal topic]
Ach, ik ben iig niet stiekemquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:56 schreef An24 het volgende:
[..]
Je vervalt nu beetje in herhalend gedrag, tis al tijdje zeer herkenbaar![]()
idd, superfotoquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:56 schreef Schanulleke het volgende:
Mijn mond valt open van de inzending van HGT. Schitterend!
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:55 schreef MmadviewW het volgende:
wow, die net toegevoegde foto van Elefes is echt prachtig![]()
wow (foto van ymke in 2004)quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:59 schreef Schanulleke het volgende:
Wedstrijd: De Mooiste Foto van 2004
Goed ideequote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:00 schreef Elefes het volgende:
[..]Tnx...
Er zitten veel mooie foto's tussen, in veel verschillende categorieen.. Ik ga eens een nachtje (of een paar) slapen om te denken op welke foto's ik ga stemmen
.
UIt Polenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 07:58 schreef Puckzzz het volgende:
Hey Ivo! waar tover je die mooie plaat ineens vandaan? Vind 'm prachtig! En jou kennende is het een spontaan gebeuren
bedenk wel ff ondanks de kritiek die hij er bij heeft gezet dat hij jou foto wel op plek 4 zet van de 93quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:02 schreef CrazyCharlie het volgende:
"CrazyCharlie 2 - lekker duister, maar de maan(?) is gemotionblurred(?) (correct me if i;m wrong, t effect is voor mij iig te sterk)
".....
![]()
Aan de foto is niets ge-photoshopped..alleen omgezet naar zwart/wit en gecropped...curves wat verdraaid en verscherpt... cést tout !![]()
Maar goed,,het is een mening...
Eerste keer dat ik meedoe, ik voel me vereerdquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:53 schreef powerflux het volgende:
1. pirke 5 - behoeft geen commentaar, de beste die ertussen zit
Kloontje van je?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:58 schreef pirke het volgende:
Uit het stemtopic:
[..]
Eerste keer dat ik meedoe, ik voel me vereerd
(en dan te bedenken dat ik eigenlijk maar 2 weken m'n digicam had)
Ik zou niet durven! Ik wil graag op een eerlijke manier winnen, anders is de lol er ook meteen af.quote:
Zie de PI het was ook een geintje.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:02 schreef pirke het volgende:
[..]
Ik zou niet durven! Ik wil graag op een eerlijke manier winnen, anders is de lol er ook meteen af.
Ik vind het ook erg moeilijk om te kiezen. Vooral ook, omdat alle categorieen foto's bij elkaar meedoen vind ik het moeilijk een onderscheid te makenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:50 schreef DinoPK het volgende:
Schitterend om te zien dat er zo gigantisch verschillend gestemd wordt, had ik echt totaal niet verwacht
Goed idee voor volgend jaar, de wedstrijd opsplitsen in categorien!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:56 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik vind het ook erg moeilijk om te kiezen. Vooral ook, omdat alle categorieen foto's bij elkaar meedoen vind ik het moeilijk een onderscheid te maken.
Ik vind inderdaad dat An het heel goed doetquote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:00 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Goed idee voor volgend jaar, de wedstrijd opsplitsen in categorien!
Zal alleen voor An een klein beetje meer werk zijn maar dat vind ze vast niet erg.
(Bedankt An, vor de tijd en moeite die je in de wedstrijd steekt.)
Dank jequote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:01 schreef MmadviewW het volgende:
[..]
wow (foto van ymke in 2004)
http://images.fok.nl/upload/041205_13151_ymke2004.jpg
yep ! Ben ik me van bewust !quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:13 schreef Kamermans het volgende:
[..]
bedenk wel ff ondanks de kritiek die hij er bij heeft gezet dat hij jou foto wel op plek 4 zet van de 93
Bedankt trouwens voor het leuke commentaar op mijn foto in het stemtopic (en de gegeven puntenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:45 schreef Tweater het volgende:
hierboven bedoel ik dus; dingen die ik bij mijn eigen foto beter zou kunnen doen, niet dat ik jullie foto's kan verbeteren
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:41 schreef Tweater het volgende:
Ik wilde nog graag opmerken dat Gremen hele hoge ogen bij mij had kunnen gooien maar hij heeft de foto afgesneden, wat voor mij de prachtige plaat compleet kapot maakt...
oh, my bad...naja, zoals ik al zei, ik kijk heel erg op gevoel, en de eerste had een betere feeling, maar goed dat je ook voor scherpte gaatquote:Op zondag 7 januari 2007 13:38 schreef Gremen het volgende:
[..]
Het origineel was al zo afgesneden, het zijn twee verschillende foto's
De ene zonder voeten, maar wel wat scherper en een betere blik. De ander met voeten, waardoor het totaal misschien wat eenzamer lijkt. Ik heb dus voor die zonder voeten gekozen...
Ik moet zeggen dat ik ook wel lang heb moeten denken welke uiteindelijk in te sturenquote:Op zondag 7 januari 2007 14:00 schreef Tweater het volgende:
[..]
oh, my bad...naja, zoals ik al zei, ik kijk heel erg op gevoel, en de eerste had een betere feeling, maar goed dat je ook voor scherpte gaat![]()
Als jij mij punten geeft, geef ik jou puntenquote:Op zondag 7 januari 2007 16:58 schreef Chanty het volgende:
Ik heb nu 8 foto's die ik echt super vind, kan niet kiezen
Omkopen anyone?
Euro's pleasequote:Op zondag 7 januari 2007 17:04 schreef blomst het volgende:
[..]
Als jij mij punten geeft, geef ik jou punten
Is dat omkopen genoeg of moeten we met de euro's op tafel komen?
Zat ik al naar mijn oude sok vol met eurocenten te zoeken, heeft het geen zin dusquote:Op zondag 7 januari 2007 17:26 schreef Chanty het volgende:
[..]
Euro's please
Al weet ik niet of dat voor jou zin heeft, over jouw foto heb ik namelijk al een duidelijke mening
En nee ik zeg niet of die goed of slecht is
Oh I'm evil
maar toch weer met portret een duidelijke achterblijver. kennelijk spreekt de natuur meer aanquote:Op zondag 7 januari 2007 20:38 schreef Schanulleke het volgende:
Het stemmen verloopt bepaald verrassend! In mijn beleving anders dan de twee voorgaande jaren.
Ik heb mn stemmen zoveel mogelijk verdeeld over de diverse categorieenquote:Op zondag 7 januari 2007 20:38 schreef Schanulleke het volgende:
Het stemmen verloopt bepaald verrassend! In mijn beleving anders dan de twee voorgaande jaren.
quote:Op zondag 7 januari 2007 19:37 schreef blomst het volgende:
[..]
Zat ik al naar mijn oude sok vol met eurocenten te zoeken, heeft het geen zin dus![]()
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 7 januari 2007 23:48 schreef SunChaser het volgende:
Jammer dat je zo weinig terugziet van zulke foto's tijdens de westrijden.
Door de bewerkingen van een wedstrijd of een lastig thema kan niet iedereen altijd zn mooiste foto laten zien, nu zie je waar sommigen toe in staat zijn als ze niet zijn gebonden aan een thema. Sommigen zijn echt wonderschoon.quote:
Daarom zijn het ook wedstrijdenquote:Op zondag 7 januari 2007 23:51 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Door de bewerkingen van een wedstrijd of een lastig thema kan niet iedereen altijd zn mooiste foto laten zien, nu zie je waar sommigen toe in staat zijn als ze niet zijn gebonden aan een thema. Sommigen zijn echt wonderschoon.
Je gaat me niet vertellen dat je de defenitie van wedstrijd niet weet he?quote:Op maandag 8 januari 2007 00:11 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Jawel hoor, dit is kies uit de 800 foto's die je hebt gemaakt de mooiste
800? Kom nou, als ik echt wil schiet ik 800 op 1 avond.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:11 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Jawel hoor, dit is kies uit de 800 foto's die je hebt gemaakt de mooiste
Ja je moet dus al in het begin van het jaar gaan zoeken wat steeds je beste is.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:26 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
800? Kom nou, als ik echt wil schiet ik 800 op 1 avond.
die ogen heb ik niets aan gedaan behalve wat gesatureerd, dus die hebben kennelijk twee verschillende tinten. alhoewel op andere foto's de ogen weer heel erg lichtblauw lijken te zijn.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:33 schreef prupke het volgende:
Puckzzz die dame op de foto heeft ze nu 2 verschillende kleur ogen of lijkt dat maar zo door de belichting?
Ik selecteer niet op wat anderen de mooiste zouden vinden en waarop ze punten zouden geven, ik selecteer op wat ik de mooiste vind, en ben dus onwijs blij met mijn ene punt!quote:Op maandag 8 januari 2007 07:52 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Ik zie ook dat een bepaald type foto meer punten krijgt dan een ander type.
Dat wordt dus volgend jaar even opletten wat ik in stuur. Nu scoor ik nog steeds geen punt.
Ik zal dit jaar wat beter mijn best doen op de landschapjesquote:Op maandag 8 januari 2007 07:52 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Ja je moet dus al in het begin van het jaar gaan zoeken wat steeds je beste is.
Anders kom je er in december niet meer uit.
BTW 800 op een avond dat zijn waarschijnlijk niet allemaal goed gelukt met het juiste scherpte diepte belichting enz enz
Daar gooi je er zo 700 van weg, als het niet meer is.
Ik zie ook dat een bepaald type foto meer punten krijgt dan een ander type.
Dat wordt dus volgend jaar even opletten wat ik in stuur. Nu scoor ik nog steeds geen punt.
Ik heb om die reden ook gewoon zelf gekozen, toen ik deze foto had gemaakt was ik er gewoon heel erg blij meequote:Op maandag 8 januari 2007 09:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik selecteer niet op wat anderen de mooiste zouden vinden en waarop ze punten zouden geven, ik selecteer op wat ik de mooiste vind, en ben dus onwijs blij met mijn ene punt!
Ik sluit me er volledig bij aan.quote:Op maandag 8 januari 2007 11:05 schreef pea4fun het volgende:
Ik heb om die reden ook gewoon zelf gekozen, toen ik deze foto had gemaakt was ik er gewoon heel erg blij mee![]()
Er zijn gewoon erg veel mooie foto's in deze wedstrijd en heel erg verschillende, en over smaak valt ook nog eens niet te twisten, dat zie je wel aan het stemmen.
21:01quote:Op zondag 7 januari 2007 22:54 schreef Shark.Bait het volgende:
ff vragen of woutf em ook gemaakt heeft op 6 juli 2006 om ongeveer 22:00
ik de mijne vanaf mijn balkon in de buurt van Leiden, kijkend naar het noordwesten ongeveer.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:31 schreef Gremen het volgende:
Lol wat geinig
waar hebben jullie die genomen?
Ah, het leek al zo bekend, maar wist het niet zekerquote:Op maandag 8 januari 2007 20:54 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik de mijne vanaf mijn balkon in de buurt van Leiden, kijkend naar het noordwesten ongeveer.
Vanaf de prinsessekade in Leidenquote:Op maandag 8 januari 2007 20:31 schreef Gremen het volgende:
Lol wat geinig
waar hebben jullie die genomen?
Inderdaad, dat vond ik ook al knapquote:Op maandag 8 januari 2007 21:52 schreef Schanulleke het volgende:
Dat jullie hem op ongeveer hetrzelfde moment genomen hebben vind ik minder opmerkelijk dan dat jij hem nog herkend ook SB.
Het was één van de mooiste zonsondergangen van 2006. Ik heb wel 1 uur buiten ernaar zitten kijken met de camera erbijquote:Op maandag 8 januari 2007 21:52 schreef Schanulleke het volgende:
Dat jullie hem op ongeveer hetrzelfde moment genomen hebben vind ik minder opmerkelijk dan dat jij hem nog herkend ook SB.
meer dan de helft iig ja...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:06 schreef Ymke het volgende:
Volgens mij moeten er nog heel wat deelnemers zelf stemmen
Moeten? Mogen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:06 schreef Ymke het volgende:
Volgens mij moeten er nog heel wat deelnemers zelf stemmen
Nee , moeten , je denkt toch niet dat deelname geheel vrijblijvend is?quote:
Ik heb nog nooit gezien dat alle deelnemers aan een maandwedstrijd ook allemaal stemden. En ik heb ook nog nooit gezien dat er een punt van werd gemaakt.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:41 schreef Ymke het volgende:
[..]
Nee , moeten , je denkt toch niet dat deelname geheel vrijblijvend is?
Degene die niet stemmen worden voor volgend jaar uitgesloten van deelname. Doen we al jaren zoquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:42 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gezien dat alle deelnemers aan een maandwedstrijd ook allemaal stemden. En ik heb ook nog nooit gezien dat er een punt van werd gemaakt.
Daarbij, wat voor maatregelen wil je er tegen nemen als iemand niet stemt?
waarom?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:44 schreef Ymke het volgende:
[..]
Degene die niet stemmen worden voor volgend jaar uitgesloten van deelname. Doen we al jaren zo![]()
ja, maar soms hebben mensen daar geen zin in, of vergeten het, of te weinig tijd, enz. enz.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:50 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Ik vind op zich ook wel dat als je kan meedoen, het minste is dat je ook kan stemmen.
Waarom zou je niet stemmen? dan leer je ook eens critisch naar andere foto's kijken
Er zijn zelfs users die er een perm ban aan hebben opgelopen , steeds maar meedoen aan wedstrijden maar nooit punten aan een ander gevenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:48 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
waarom?
nu ga ik misschien tegen huisjes schoppen, maar dat klinkt mij als onzinnig in de oren.
waarom is stemmen verplicht als je meedoet?
ik doe graag mee aan fotowedstrijden, maar stem eigenlijk nooit.
dus?
laat mensen zelf beslissen wat ze doen
maar waarom dan toch?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:54 schreef Ymke het volgende:
[..]
Er zijn zelfs users die er een perm ban aan hebben opgelopen , steeds maar meedoen aan wedstrijden maar nooit punten aan een ander geven
Ik zie niet in waarom het minder toegankelijk zou worden wanneer iedereen stemt: je stemt gewoon op wat je het mooist vindt (al vinden anderen iets anders) en als je niet kunt kiezen doe je voor mijn part iene-miene-mutte met de platen waaruit je niet kunt kiezen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:52 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ja, maar soms hebben mensen daar geen zin in, of vergeten het, of te weinig tijd, enz. enz.
zoals ik zei, ik geniet van fotograferen, het zien van andere foto's, alle inzendingen bekijken, maar ik stem eigenlijk nooit.
waarom zou dat verplicht moeten zijn? zodat er meer stemmen binnenkomen? mensen stemmen als ze vinden dat ze dat moeten doen, als ze een duidelijke mening hebben, maar niet iedereen heeft daar behoefte aan.
waarom moet er een incrowd ding van de wedstrijden gemaakt worden, en kan het niet gewoon voor iedereen toegangkelijk blijven?
Dat had ik al begrepenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:16 schreef Ymke het volgende:
het was maar een grapje naar sunchaser ivm het moeten en mogen![]()
Je lult dus maar wat.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:44 schreef Ymke het volgende:
[..]
Degene die niet stemmen worden voor volgend jaar uitgesloten van deelname. Doen we al jaren zo![]()
In het stemtopicquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:33 schreef Disorder het volgende:
Waar de fuck kan ik stemmen? Ik zie nergens iets staan..
Johquote:
Advies: neem een kloon en stem nog een keerquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:39 schreef Chanty het volgende:
Eindelijk gestemd, na een paar nachtjes erover geslapen te hebben
Het is hier niet serieus aan de orde maar ik voel toch de behoefte even te melden dat ik het niet echt netjes vind als iemand wel instuurt en niet stemt. Het is een vorm van punten verbranden, degenen die wel stemmen worden een beetje benadeeld. Dat zonder het verplicht te willen stellen vanuit de organisatie.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:48 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
waarom?
nu ga ik misschien tegen huisjes schoppen, maar dat klinkt mij als onzinnig in de oren.
waarom is stemmen verplicht als je meedoet?
ik doe graag mee aan fotowedstrijden, maar stem eigenlijk nooit.
dus?
laat mensen zelf beslissen wat ze doen
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:11 schreef blomst het volgende:
[..]
Advies: neem een kloon en stem nog een keer
Waarom nietquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:47 schreef Ireth het volgende:
Om even door te borduren op het inzenden/stemmen gedoe: Hoe denken jullie dan over stemmers die niet inzenden?
Heel vaak tijdens de maandelijkse ronde's vergeet ik in te zenden, heb gewoon geen inzendwaardig materiaal, of zie ik al zoveel moois voorbij komen dat de moed me letterlijk in de schoenen zakt. Maar als dan het stemtopic er staat uiteindelijk heb ik toch ook altijd mijn favorieten er bij zitten, waar ik op zou willen stemmen. Tot nu toe heb ik het eigenlijk nooit gedaan, maar hoe denken jullie daar dan eigenlijk over? Niet meedoen/inzenden, wel stemmen ?
Tuurlijk! Gewoon stemmen!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:47 schreef Ireth het volgende:
Om even door te borduren op het inzenden/stemmen gedoe: Hoe denken jullie dan over stemmers die niet inzenden?
Heel vaak tijdens de maandelijkse ronde's vergeet ik in te zenden, heb gewoon geen inzendwaardig materiaal, of zie ik al zoveel moois voorbij komen dat de moed me letterlijk in de schoenen zakt. Maar als dan het stemtopic er staat uiteindelijk heb ik toch ook altijd mijn favorieten er bij zitten, waar ik op zou willen stemmen. Tot nu toe heb ik het eigenlijk nooit gedaan, maar hoe denken jullie daar dan eigenlijk over? Niet meedoen/inzenden, wel stemmen ?
Lavalamp en gekleurde muurquote:4. Chanty - Gave Futuristische foto! ( hoe heb je dat gedaan, lavalamp?) (2 punten)
Je bent niet de enigste zonder puntenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:28 schreef snakelady het volgende:
ja vooral als er een stemmetje naar mij toe gaat zodat ik niet meer zo eenzaam ben zonder ook maar 1 puntje.
Ik dacht van niet nee, kom, we steunen elkaar in deze moeilijke periode in ons leven en laten ons verzwelgen in zelfmedelijden.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:58 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Je bent niet de enigste zonder punten![]()
Zo slecht zijn wij toch ook niet..??
Als je voor jouw gevoel de foto hebt uitgekozen waar jij het meest blij mee bent, dan heb je toch de goeie foto geselecteerd ?quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:00 schreef snakelady het volgende:
Denk dat we gewoonweg puur een verkeerde foto hebben uitgekozen.![]()
Ja, dat is waar, anders had ik wel een heel mooi landschapje ofzo ingestuurd.quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als je voor jouw gevoel de foto hebt uitgekozen waar jij het meest blij mee bent, dan heb je toch de goeie foto geselecteerd ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
Nee.quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:35 schreef Olio het volgende:
hoe-di-nie, scandalous, semtex en jerney hebben volstrekt toevallig dezelfde persoon op de eerste plaats gezet.![]()
woutertje heeft een donatie aan het crapforum overgemaakt?
Mja, dat viel mij ook al op inderdaad...quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:35 schreef Olio het volgende:
hoe-di-nie, scandalous, semtex en jerney hebben volstrekt toevallig dezelfde persoon op de eerste plaats gezet.![]()
Omdat het leek alsof ik voelde dat ik me moest verantwoorden ergens voor, en dat is niet zoquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:04 schreef N.icka het volgende:
[..]
Hee , net zei je nog dat het goede vrienden van je zijn , waarom heb je dat weggehaald?
hoedienie, semtex (ex)setje, jerney vriendinnetje, scandalous ws ook...of wannabequote:Op donderdag 11 januari 2007 20:35 schreef Olio het volgende:
Tuurlijk mag dat jerney. En het is best een aardige foto, maar normaal gesproken had je de foto nog niet zien staan. Je komt hier nooit, (of het moet om een foto van jezelf gaanquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:32 schreef jerney het volgende:
Mogen wij dan niet stemmen omdat we met hem omgaan?
Ik vind het wel knap dat je uitspraken kunt doen over foto's die ik onder andere omstandigheden wel of niet had zien staan. Ik vind het desalniettemin een mooie poging om me op de kast te krijgen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:49 schreef Olio het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat jerney. En het is best een aardige foto, maar normaal gesproken had je de foto nog niet zien staan. Je komt hier nooit, (of het moet om een foto van jezelf gaan)
laat staan dat je op een sfeerplaatje gaat stemmen. Hetzelfde geldt voor die anderen
Enquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:54 schreef jerney het volgende:
Ik vind het desalniettemin een mooie poging om me op de kast te krijgen.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:58 schreef jerney het volgende:
[..]
Verkeerde tijd van de maand, sorry.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:01 schreef jerney het volgende:
[..]
Oh ik wilde nog even zeggen dat ik jouw inzendig ook mooi vind
Heeeeeeeeeeeeee lekker ding , waar blijven mn 5 puntenquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:56 schreef Olio het volgende:
Goed ben ik daarin ja.
![]()
En je weet dat ik gelijk heb.
Ik stem niet op mensen die me lief zijn, principes enzoquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:03 schreef Ymke het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeee lekker ding , waar blijven mn 5 punten![]()
God heb ik weer , een vent met principesquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:07 schreef Olio het volgende:
[..]
Ik stem niet op mensen die me lief zijn, principes enzo
maar je foto..![]()
Ach, je mist er niets aan.. ik ben lang zo labiel niet meer als een paar jaar geledenquote:
You're welcomequote:Dank
![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:09 schreef jerney het volgende:
Ik wilde eigenlijk op je stemmen, maar ik had vrienden voor te trekken, sorry
vast wel, als je nu even zo stemt:quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:10 schreef SunChaser het volgende:
Maakt die wout nu een goede kans, want dan stem ik er ook nog even op
mijn eerste puntjequote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:21 schreef jerney het volgende:
Nou vooruit Puckzzz... ik schenk 1 van Wout z'n puntjes aan jou, voor de moeite.
heb ik niet op zitten letten? is de kans dat ik nog ga winnen totaal aan me voorbij gegaan?quote:
MM is geen kloonquote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:33 schreef ..zapper het volgende:
Ik heb ook nog wel een lading klonen, maar in tegenstelling tot mensen die zich hier verder nooit laten zien, hou ik het liever eerlijk.
Zodra jij voor haar stemt is ze het welquote:
Ah oke, verder ben ik natuurlijk ook alleen maar lief.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:57 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Nee, da's een pseudoniem, dat is heel anders!
Ja, hoe langer je MSN lijst hoe meer stemmenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:28 schreef pirke het volgende:
Dus als ik het goed begrijp wint degene met de meeste vriendjes op Fok?
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:28 schreef pirke het volgende:
oh....dat ga ik niet reddenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:28 schreef pirke het volgende:
ah, ik met vrienden maken, dat is het hem.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:28 schreef pirke het volgende:
Even opschrijven hoor.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:33 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, hoe langer je MSN lijst hoe meer stemmen![]()
Vergeet niet een foto in te sturenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:38 schreef snakelady het volgende:
[..]
Even opschrijven hoor.
* geld overmaken op SC rekening ( 10 euro voldoende?)
*msn aanschaffen en instaleren
*mensen toevoegen
*slijmen en vriendjes maken
* sparen om andere om te kopen.
volgend jaar win ik zeker.![]()
O'ja, dat moet ook nog.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:39 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Vergeet niet een foto in te sturen
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:28 schreef pirke het volgende:
Ik denk dat we de reden hebben dat jij steeds derde wordt en ik tweede met foto's die gewoon hadden moeten winnen.quote:
Alvast gefeliciteerdquote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:08 schreef pirke het volgende:
Ach, de hele foto van het jaar wedstrijd stelt dus ook niks voor, er wordt niet objectief gestemddoor sommigen dan
Ik ga dit jaar zo'n 20 kloontjes aanmaken en met allemaal heel actief zijn, elk op een ander deel van Fok, wedden dat ik volgend jaar win!
Dat zou met niets verbazenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:17 schreef pirke het volgende:
[..]
Betekent dat dat ik niets meer in hoef te sturen?![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:22 schreef An24 het volgende:
Goed, ik heb de stemmen geteld. Ik laat het natelllen, dus nog eventjes geduld allemaal![]()
Dat is heel verstandig van jequote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:22 schreef An24 het volgende:
Goed, ik heb de stemmen geteld. Ik laat het natelllen, dus nog eventjes geduld allemaal![]()
Er zijn vele punten om te tellen, dus zal wel morgen wordenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:31 schreef Schanulleke het volgende:
Ik zit een beetje te wachten op de uitslag, komt die wel vanavond?
relax...komt eraan!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:31 schreef Schanulleke het volgende:
Ik zit een beetje te wachten op de uitslag, komt die wel vanavond?
ikkuh niehiee ikkuh niehieeequote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:39 schreef Ireth het volgende:
Ik heb een puhuhunt, ik heb een puhuhuhunt!!!
Ik ben harstikke rielex iddquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:44 schreef prupke het volgende:
[..]
joh hij vroeg het zich gewoon af
rielex yourself hey hey
komt omdat je geen botjes hebtquote:
yup gefeliciteerdquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:59 schreef Schanulleke het volgende:
Woutf, Yoni en DinoPK: gefeliciteerd!!!!
Je had ook die boot in moeten sturenquote:
Je had jezelf An1 moeten noemen, misschien ligt het daar an?quote:
Whehe, het kan vriezen en het kan dooien he?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:14 schreef k_man het volgende:
Maar damn... tot woensdag stond mijn foto op de eerste plek![]()
Waar?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:34 schreef hoe-die-nie het volgende:
Och gut, wat een schrale verliezers zijn er weer hier zeg![]()
Wie is U?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:34 schreef hoe-die-nie het volgende:
Och gut, wat een schrale verliezers zijn er weer hier zeg
Persoonlijk vond ik het een eerste plaats waardquote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:38 schreef k_man het volgende:
Ach welnee, vijfde is al veel beter dan waarop ik van tevoren had durven hopen joh.
Wat een zielige beschuldiging.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:26 schreef Olio het volgende:
[..]
om nou alle users van een ander forumpje op te roepen om op je te gaan stemmen, tsss...
Klopt.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:51 schreef hoe-die-nie het volgende:
[..]
Dat is de reden waarom ik eigenlijk nooit stem hier op Fok..
Dude, hij is hier ws al langer dan jij.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:00 schreef Olio het volgende:
[..]
Klopt.
Voor deze wedstrijd heb je je hier nog nooit laten zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |