heb ik niet op zitten letten? is de kans dat ik nog ga winnen totaal aan me voorbij gegaan?quote:
MM is geen kloonquote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:33 schreef ..zapper het volgende:
Ik heb ook nog wel een lading klonen, maar in tegenstelling tot mensen die zich hier verder nooit laten zien, hou ik het liever eerlijk.
Zodra jij voor haar stemt is ze het welquote:
Ah oke, verder ben ik natuurlijk ook alleen maar lief.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:57 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Nee, da's een pseudoniem, dat is heel anders!
Ja, hoe langer je MSN lijst hoe meer stemmenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:28 schreef pirke het volgende:
Dus als ik het goed begrijp wint degene met de meeste vriendjes op Fok?
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:28 schreef pirke het volgende:
oh....dat ga ik niet reddenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:28 schreef pirke het volgende:
ah, ik met vrienden maken, dat is het hem.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:28 schreef pirke het volgende:
Even opschrijven hoor.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:33 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, hoe langer je MSN lijst hoe meer stemmen![]()
Vergeet niet een foto in te sturenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:38 schreef snakelady het volgende:
[..]
Even opschrijven hoor.
* geld overmaken op SC rekening ( 10 euro voldoende?)
*msn aanschaffen en instaleren
*mensen toevoegen
*slijmen en vriendjes maken
* sparen om andere om te kopen.
volgend jaar win ik zeker.![]()
O'ja, dat moet ook nog.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:39 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Vergeet niet een foto in te sturen
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:28 schreef pirke het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |