Dat had ik al begrepenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:16 schreef Ymke het volgende:
het was maar een grapje naar sunchaser ivm het moeten en mogen![]()
Je lult dus maar wat.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:44 schreef Ymke het volgende:
[..]
Degene die niet stemmen worden voor volgend jaar uitgesloten van deelname. Doen we al jaren zo![]()
In het stemtopicquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:33 schreef Disorder het volgende:
Waar de fuck kan ik stemmen? Ik zie nergens iets staan..
Johquote:
Advies: neem een kloon en stem nog een keerquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:39 schreef Chanty het volgende:
Eindelijk gestemd, na een paar nachtjes erover geslapen te hebben
Het is hier niet serieus aan de orde maar ik voel toch de behoefte even te melden dat ik het niet echt netjes vind als iemand wel instuurt en niet stemt. Het is een vorm van punten verbranden, degenen die wel stemmen worden een beetje benadeeld. Dat zonder het verplicht te willen stellen vanuit de organisatie.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:48 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
waarom?
nu ga ik misschien tegen huisjes schoppen, maar dat klinkt mij als onzinnig in de oren.
waarom is stemmen verplicht als je meedoet?
ik doe graag mee aan fotowedstrijden, maar stem eigenlijk nooit.
dus?
laat mensen zelf beslissen wat ze doen
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:11 schreef blomst het volgende:
[..]
Advies: neem een kloon en stem nog een keer
Waarom nietquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:47 schreef Ireth het volgende:
Om even door te borduren op het inzenden/stemmen gedoe: Hoe denken jullie dan over stemmers die niet inzenden?
Heel vaak tijdens de maandelijkse ronde's vergeet ik in te zenden, heb gewoon geen inzendwaardig materiaal, of zie ik al zoveel moois voorbij komen dat de moed me letterlijk in de schoenen zakt. Maar als dan het stemtopic er staat uiteindelijk heb ik toch ook altijd mijn favorieten er bij zitten, waar ik op zou willen stemmen. Tot nu toe heb ik het eigenlijk nooit gedaan, maar hoe denken jullie daar dan eigenlijk over? Niet meedoen/inzenden, wel stemmen ?
Tuurlijk! Gewoon stemmen!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:47 schreef Ireth het volgende:
Om even door te borduren op het inzenden/stemmen gedoe: Hoe denken jullie dan over stemmers die niet inzenden?
Heel vaak tijdens de maandelijkse ronde's vergeet ik in te zenden, heb gewoon geen inzendwaardig materiaal, of zie ik al zoveel moois voorbij komen dat de moed me letterlijk in de schoenen zakt. Maar als dan het stemtopic er staat uiteindelijk heb ik toch ook altijd mijn favorieten er bij zitten, waar ik op zou willen stemmen. Tot nu toe heb ik het eigenlijk nooit gedaan, maar hoe denken jullie daar dan eigenlijk over? Niet meedoen/inzenden, wel stemmen ?
Lavalamp en gekleurde muurquote:4. Chanty - Gave Futuristische foto! ( hoe heb je dat gedaan, lavalamp?) (2 punten)
Je bent niet de enigste zonder puntenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:28 schreef snakelady het volgende:
ja vooral als er een stemmetje naar mij toe gaat zodat ik niet meer zo eenzaam ben zonder ook maar 1 puntje.
Ik dacht van niet nee, kom, we steunen elkaar in deze moeilijke periode in ons leven en laten ons verzwelgen in zelfmedelijden.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:58 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Je bent niet de enigste zonder punten![]()
Zo slecht zijn wij toch ook niet..??
Als je voor jouw gevoel de foto hebt uitgekozen waar jij het meest blij mee bent, dan heb je toch de goeie foto geselecteerd ?quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:00 schreef snakelady het volgende:
Denk dat we gewoonweg puur een verkeerde foto hebben uitgekozen.![]()
Ja, dat is waar, anders had ik wel een heel mooi landschapje ofzo ingestuurd.quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als je voor jouw gevoel de foto hebt uitgekozen waar jij het meest blij mee bent, dan heb je toch de goeie foto geselecteerd ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
Nee.quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:35 schreef Olio het volgende:
hoe-di-nie, scandalous, semtex en jerney hebben volstrekt toevallig dezelfde persoon op de eerste plaats gezet.![]()
woutertje heeft een donatie aan het crapforum overgemaakt?
Mja, dat viel mij ook al op inderdaad...quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:35 schreef Olio het volgende:
hoe-di-nie, scandalous, semtex en jerney hebben volstrekt toevallig dezelfde persoon op de eerste plaats gezet.![]()
woutertje heeft een donatie aan het crapforum overgemaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |