21:01quote:Op zondag 7 januari 2007 22:54 schreef Shark.Bait het volgende:
ff vragen of woutf em ook gemaakt heeft op 6 juli 2006 om ongeveer 22:00
ik de mijne vanaf mijn balkon in de buurt van Leiden, kijkend naar het noordwesten ongeveer.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:31 schreef Gremen het volgende:
Lol wat geinig
waar hebben jullie die genomen?
Ah, het leek al zo bekend, maar wist het niet zekerquote:Op maandag 8 januari 2007 20:54 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik de mijne vanaf mijn balkon in de buurt van Leiden, kijkend naar het noordwesten ongeveer.
Vanaf de prinsessekade in Leidenquote:Op maandag 8 januari 2007 20:31 schreef Gremen het volgende:
Lol wat geinig
waar hebben jullie die genomen?
Inderdaad, dat vond ik ook al knapquote:Op maandag 8 januari 2007 21:52 schreef Schanulleke het volgende:
Dat jullie hem op ongeveer hetrzelfde moment genomen hebben vind ik minder opmerkelijk dan dat jij hem nog herkend ook SB.
Het was één van de mooiste zonsondergangen van 2006. Ik heb wel 1 uur buiten ernaar zitten kijken met de camera erbijquote:Op maandag 8 januari 2007 21:52 schreef Schanulleke het volgende:
Dat jullie hem op ongeveer hetrzelfde moment genomen hebben vind ik minder opmerkelijk dan dat jij hem nog herkend ook SB.
meer dan de helft iig ja...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:06 schreef Ymke het volgende:
Volgens mij moeten er nog heel wat deelnemers zelf stemmen
Moeten? Mogen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:06 schreef Ymke het volgende:
Volgens mij moeten er nog heel wat deelnemers zelf stemmen
Nee , moeten , je denkt toch niet dat deelname geheel vrijblijvend is?quote:
Ik heb nog nooit gezien dat alle deelnemers aan een maandwedstrijd ook allemaal stemden. En ik heb ook nog nooit gezien dat er een punt van werd gemaakt.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:41 schreef Ymke het volgende:
[..]
Nee , moeten , je denkt toch niet dat deelname geheel vrijblijvend is?
Degene die niet stemmen worden voor volgend jaar uitgesloten van deelname. Doen we al jaren zoquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:42 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gezien dat alle deelnemers aan een maandwedstrijd ook allemaal stemden. En ik heb ook nog nooit gezien dat er een punt van werd gemaakt.
Daarbij, wat voor maatregelen wil je er tegen nemen als iemand niet stemt?
waarom?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:44 schreef Ymke het volgende:
[..]
Degene die niet stemmen worden voor volgend jaar uitgesloten van deelname. Doen we al jaren zo![]()
ja, maar soms hebben mensen daar geen zin in, of vergeten het, of te weinig tijd, enz. enz.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:50 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Ik vind op zich ook wel dat als je kan meedoen, het minste is dat je ook kan stemmen.
Waarom zou je niet stemmen? dan leer je ook eens critisch naar andere foto's kijken
Er zijn zelfs users die er een perm ban aan hebben opgelopen , steeds maar meedoen aan wedstrijden maar nooit punten aan een ander gevenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:48 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
waarom?
nu ga ik misschien tegen huisjes schoppen, maar dat klinkt mij als onzinnig in de oren.
waarom is stemmen verplicht als je meedoet?
ik doe graag mee aan fotowedstrijden, maar stem eigenlijk nooit.
dus?
laat mensen zelf beslissen wat ze doen
maar waarom dan toch?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:54 schreef Ymke het volgende:
[..]
Er zijn zelfs users die er een perm ban aan hebben opgelopen , steeds maar meedoen aan wedstrijden maar nooit punten aan een ander geven
Ik zie niet in waarom het minder toegankelijk zou worden wanneer iedereen stemt: je stemt gewoon op wat je het mooist vindt (al vinden anderen iets anders) en als je niet kunt kiezen doe je voor mijn part iene-miene-mutte met de platen waaruit je niet kunt kiezen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:52 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ja, maar soms hebben mensen daar geen zin in, of vergeten het, of te weinig tijd, enz. enz.
zoals ik zei, ik geniet van fotograferen, het zien van andere foto's, alle inzendingen bekijken, maar ik stem eigenlijk nooit.
waarom zou dat verplicht moeten zijn? zodat er meer stemmen binnenkomen? mensen stemmen als ze vinden dat ze dat moeten doen, als ze een duidelijke mening hebben, maar niet iedereen heeft daar behoefte aan.
waarom moet er een incrowd ding van de wedstrijden gemaakt worden, en kan het niet gewoon voor iedereen toegangkelijk blijven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |