quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:06 schreef An24 het volgende:
GOEEEEDDD, bakkie kruidentee erbij...en uploaden die hap. Als alles erop staat open ik het stemtopic!
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:06 schreef An24 het volgende:
GOEEEEDDD, bakkie kruidentee erbij...en uploaden die hap. Als alles erop staat open ik het stemtopic!
Gewoon aan de maandwedstrijden mee doen danquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:35 schreef Litton-Lane het volgende:
Sh#t, net te laat. Ik lees het nu pas voor het eerst. Moet nog een beetje in mijn ritme komen na oud en nieuw in Berlijn.
Jammer dat die van mij er niet bij staat, maar ik heb wel een paar hele mooie platen voorbij zien komen!
Ik was de zoekfunctie al ingedoken naar die van vorig jaar, maar kan um nie vindenquote:
Je vervalt nu beetje in herhalend gedrag, tis al tijdje zeer herkenbaarquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:54 schreef Schanulleke het volgende:
't waren er vorig jaar 109.
En ja, ik deed het er om
Lukt het je toevallig ook nog om die van het jaar daarvoor omhoog te sleuren?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:55 schreef Schanulleke het volgende:
Fotowedstrijd Mooiste Foto van 2005! [centraal topic]
Ach, ik ben iig niet stiekemquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:56 schreef An24 het volgende:
[..]
Je vervalt nu beetje in herhalend gedrag, tis al tijdje zeer herkenbaar![]()
idd, superfotoquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:56 schreef Schanulleke het volgende:
Mijn mond valt open van de inzending van HGT. Schitterend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |