Dat vind'k ook wel anders. Ik heb van totaal mislukte foto's (niet scherp en overbelicht) toch nog knappe dingen kunnen maken met photoshop.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:42 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Het is niet eerlijk want een ander kan dat niet is in mijn ogen geen reden. Het is dan juist voor degene die dat niet kan een reden om zijn stinkende best te doen het te leren!
Het is niet eerlijk want een ander kan dat niet zou dan ook gelden voor het verschil tussen beginners en mensen die al langer fotograferen.
Mijn idee ook ja.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:29 schreef k_man het volgende:
Mooie foto ivo!![]()
Je zou hem naar mijn smaak nog wel net iets verder mogen verscherpen.
Was ik ook van plan. Dit was een rappe bewerking aan een vreemde computer. Men wilde al aan het eind van de bijeenkomst een foto-cd klaarhebben. Dus rap selecteren, wat draaien. Dit was de enige die ik naar zw/w heb overgezet. Er komt nog een showcase over dit theaterstuk.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:29 schreef k_man het volgende:
Mooie foto ivo!![]()
Je zou hem naar mijn smaak nog wel net iets verder mogen verscherpen.
In zwart/wit valt 't mee, het is vooral kleurruis die erop zit, en die zie je dan niet. De definitieve bewerking:quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:34 schreef pea4fun het volgende:
Heel mooi ivo![]()
Ik vind het zachte juist wel wat hebben, ik ben bang dat ie na nog meer verscherpen de ruis mee verscherpt en daar wordt ie niet mooier van denk ik.
mwaah, dat relletje heb je zo nieuw leven ingeblazen hoorquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:27 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik ben net terug uit Polen, heb zo te zien een relletje gemist
Hij is fijnquote:Met een foto die toch wel mijn beste foto wordt, op 30 december gemaakt:
[afbeelding]
Zodadelijk nog even kijken of ik 'm met Irfanview wat beter krijg, iig wat kleiner
bewerking alleen desaturatie, contrast en klein beetje verscherpen.
Een Pools theaterstuk. De door wat jonge meisjes opgebouwde idylle werd verstoord door zwart gemaskerde figuren. Na het weer bijkomen bekijken ze de ravage.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:36 schreef ChatChewbacca het volgende:
mooie foto ivo, waar hoort 't bij? Wat is er gebeurt?
Maak er maar 14 vanquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:38 schreef An24 het volgende:
An gaat eerst douchen van het sporten, dan eten en dan gooi ik de overige 13 mailtjes met foto's in het topic![]()
Die is inderdaad ook erg mooiquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:42 schreef Bramvo het volgende:
Ik heb ingezonden, weer heel iets anders geworden, mijn vrouw koos deze..
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |