quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:06 schreef An24 het volgende:
GOEEEEDDD, bakkie kruidentee erbij...en uploaden die hap. Als alles erop staat open ik het stemtopic!
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:06 schreef An24 het volgende:
GOEEEEDDD, bakkie kruidentee erbij...en uploaden die hap. Als alles erop staat open ik het stemtopic!
Gewoon aan de maandwedstrijden mee doen danquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:35 schreef Litton-Lane het volgende:
Sh#t, net te laat. Ik lees het nu pas voor het eerst. Moet nog een beetje in mijn ritme komen na oud en nieuw in Berlijn.
Jammer dat die van mij er niet bij staat, maar ik heb wel een paar hele mooie platen voorbij zien komen!
Ik was de zoekfunctie al ingedoken naar die van vorig jaar, maar kan um nie vindenquote:
Je vervalt nu beetje in herhalend gedrag, tis al tijdje zeer herkenbaarquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:54 schreef Schanulleke het volgende:
't waren er vorig jaar 109.
En ja, ik deed het er om
Lukt het je toevallig ook nog om die van het jaar daarvoor omhoog te sleuren?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:55 schreef Schanulleke het volgende:
Fotowedstrijd Mooiste Foto van 2005! [centraal topic]
Ach, ik ben iig niet stiekemquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:56 schreef An24 het volgende:
[..]
Je vervalt nu beetje in herhalend gedrag, tis al tijdje zeer herkenbaar![]()
idd, superfotoquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:56 schreef Schanulleke het volgende:
Mijn mond valt open van de inzending van HGT. Schitterend!
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:55 schreef MmadviewW het volgende:
wow, die net toegevoegde foto van Elefes is echt prachtig![]()
wow (foto van ymke in 2004)quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:59 schreef Schanulleke het volgende:
Wedstrijd: De Mooiste Foto van 2004
Goed ideequote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:00 schreef Elefes het volgende:
[..]Tnx...
Er zitten veel mooie foto's tussen, in veel verschillende categorieen.. Ik ga eens een nachtje (of een paar) slapen om te denken op welke foto's ik ga stemmen
.
UIt Polenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 07:58 schreef Puckzzz het volgende:
Hey Ivo! waar tover je die mooie plaat ineens vandaan? Vind 'm prachtig! En jou kennende is het een spontaan gebeuren
bedenk wel ff ondanks de kritiek die hij er bij heeft gezet dat hij jou foto wel op plek 4 zet van de 93quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:02 schreef CrazyCharlie het volgende:
"CrazyCharlie 2 - lekker duister, maar de maan(?) is gemotionblurred(?) (correct me if i;m wrong, t effect is voor mij iig te sterk)
".....
![]()
Aan de foto is niets ge-photoshopped..alleen omgezet naar zwart/wit en gecropped...curves wat verdraaid en verscherpt... cést tout !![]()
Maar goed,,het is een mening...
Eerste keer dat ik meedoe, ik voel me vereerdquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:53 schreef powerflux het volgende:
1. pirke 5 - behoeft geen commentaar, de beste die ertussen zit
Kloontje van je?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:58 schreef pirke het volgende:
Uit het stemtopic:
[..]
Eerste keer dat ik meedoe, ik voel me vereerd
(en dan te bedenken dat ik eigenlijk maar 2 weken m'n digicam had)
Ik zou niet durven! Ik wil graag op een eerlijke manier winnen, anders is de lol er ook meteen af.quote:
Zie de PI het was ook een geintje.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:02 schreef pirke het volgende:
[..]
Ik zou niet durven! Ik wil graag op een eerlijke manier winnen, anders is de lol er ook meteen af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |