Ik vind het ook erg moeilijk om te kiezen. Vooral ook, omdat alle categorieen foto's bij elkaar meedoen vind ik het moeilijk een onderscheid te makenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:50 schreef DinoPK het volgende:
Schitterend om te zien dat er zo gigantisch verschillend gestemd wordt, had ik echt totaal niet verwacht
Goed idee voor volgend jaar, de wedstrijd opsplitsen in categorien!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:56 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik vind het ook erg moeilijk om te kiezen. Vooral ook, omdat alle categorieen foto's bij elkaar meedoen vind ik het moeilijk een onderscheid te maken.
Ik vind inderdaad dat An het heel goed doetquote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:00 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Goed idee voor volgend jaar, de wedstrijd opsplitsen in categorien!
Zal alleen voor An een klein beetje meer werk zijn maar dat vind ze vast niet erg.
(Bedankt An, vor de tijd en moeite die je in de wedstrijd steekt.)
Dank jequote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:01 schreef MmadviewW het volgende:
[..]
wow (foto van ymke in 2004)
http://images.fok.nl/upload/041205_13151_ymke2004.jpg
yep ! Ben ik me van bewust !quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:13 schreef Kamermans het volgende:
[..]
bedenk wel ff ondanks de kritiek die hij er bij heeft gezet dat hij jou foto wel op plek 4 zet van de 93
Bedankt trouwens voor het leuke commentaar op mijn foto in het stemtopic (en de gegeven puntenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:45 schreef Tweater het volgende:
hierboven bedoel ik dus; dingen die ik bij mijn eigen foto beter zou kunnen doen, niet dat ik jullie foto's kan verbeteren
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:41 schreef Tweater het volgende:
Ik wilde nog graag opmerken dat Gremen hele hoge ogen bij mij had kunnen gooien maar hij heeft de foto afgesneden, wat voor mij de prachtige plaat compleet kapot maakt...
oh, my bad...naja, zoals ik al zei, ik kijk heel erg op gevoel, en de eerste had een betere feeling, maar goed dat je ook voor scherpte gaatquote:Op zondag 7 januari 2007 13:38 schreef Gremen het volgende:
[..]
Het origineel was al zo afgesneden, het zijn twee verschillende foto's
De ene zonder voeten, maar wel wat scherper en een betere blik. De ander met voeten, waardoor het totaal misschien wat eenzamer lijkt. Ik heb dus voor die zonder voeten gekozen...
Ik moet zeggen dat ik ook wel lang heb moeten denken welke uiteindelijk in te sturenquote:Op zondag 7 januari 2007 14:00 schreef Tweater het volgende:
[..]
oh, my bad...naja, zoals ik al zei, ik kijk heel erg op gevoel, en de eerste had een betere feeling, maar goed dat je ook voor scherpte gaat![]()
Als jij mij punten geeft, geef ik jou puntenquote:Op zondag 7 januari 2007 16:58 schreef Chanty het volgende:
Ik heb nu 8 foto's die ik echt super vind, kan niet kiezen
Omkopen anyone?
Euro's pleasequote:Op zondag 7 januari 2007 17:04 schreef blomst het volgende:
[..]
Als jij mij punten geeft, geef ik jou punten
Is dat omkopen genoeg of moeten we met de euro's op tafel komen?
Zat ik al naar mijn oude sok vol met eurocenten te zoeken, heeft het geen zin dusquote:Op zondag 7 januari 2007 17:26 schreef Chanty het volgende:
[..]
Euro's please
Al weet ik niet of dat voor jou zin heeft, over jouw foto heb ik namelijk al een duidelijke mening
En nee ik zeg niet of die goed of slecht is
Oh I'm evil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |