Omdat het leek alsof ik voelde dat ik me moest verantwoorden ergens voor, en dat is niet zoquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:04 schreef N.icka het volgende:
[..]
Hee , net zei je nog dat het goede vrienden van je zijn , waarom heb je dat weggehaald?
hoedienie, semtex (ex)setje, jerney vriendinnetje, scandalous ws ook...of wannabequote:Op donderdag 11 januari 2007 20:35 schreef Olio het volgende:
hoe-di-nie, scandalous, semtex en jerney hebben volstrekt toevallig dezelfde persoon op de eerste plaats gezet.![]()
woutertje heeft een donatie aan het crapforum overgemaakt?
Tuurlijk mag dat jerney. En het is best een aardige foto, maar normaal gesproken had je de foto nog niet zien staan. Je komt hier nooit, (of het moet om een foto van jezelf gaanquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:32 schreef jerney het volgende:
Mogen wij dan niet stemmen omdat we met hem omgaan?
Ik vind het wel knap dat je uitspraken kunt doen over foto's die ik onder andere omstandigheden wel of niet had zien staan. Ik vind het desalniettemin een mooie poging om me op de kast te krijgen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:49 schreef Olio het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat jerney. En het is best een aardige foto, maar normaal gesproken had je de foto nog niet zien staan. Je komt hier nooit, (of het moet om een foto van jezelf gaan)
laat staan dat je op een sfeerplaatje gaat stemmen. Hetzelfde geldt voor die anderen
Enquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:54 schreef jerney het volgende:
Ik vind het desalniettemin een mooie poging om me op de kast te krijgen.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:58 schreef jerney het volgende:
[..]
Verkeerde tijd van de maand, sorry.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:01 schreef jerney het volgende:
[..]
Oh ik wilde nog even zeggen dat ik jouw inzendig ook mooi vind
Heeeeeeeeeeeeee lekker ding , waar blijven mn 5 puntenquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:56 schreef Olio het volgende:
Goed ben ik daarin ja.
![]()
En je weet dat ik gelijk heb.
Ik stem niet op mensen die me lief zijn, principes enzoquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:03 schreef Ymke het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeee lekker ding , waar blijven mn 5 punten![]()
God heb ik weer , een vent met principesquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:07 schreef Olio het volgende:
[..]
Ik stem niet op mensen die me lief zijn, principes enzo
maar je foto..![]()
Ach, je mist er niets aan.. ik ben lang zo labiel niet meer als een paar jaar geledenquote:
You're welcomequote:Dank
![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:09 schreef jerney het volgende:
Ik wilde eigenlijk op je stemmen, maar ik had vrienden voor te trekken, sorry
vast wel, als je nu even zo stemt:quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:10 schreef SunChaser het volgende:
Maakt die wout nu een goede kans, want dan stem ik er ook nog even op
mijn eerste puntjequote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:21 schreef jerney het volgende:
Nou vooruit Puckzzz... ik schenk 1 van Wout z'n puntjes aan jou, voor de moeite.
heb ik niet op zitten letten? is de kans dat ik nog ga winnen totaal aan me voorbij gegaan?quote:
MM is geen kloonquote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:33 schreef ..zapper het volgende:
Ik heb ook nog wel een lading klonen, maar in tegenstelling tot mensen die zich hier verder nooit laten zien, hou ik het liever eerlijk.
Zodra jij voor haar stemt is ze het welquote:
Ah oke, verder ben ik natuurlijk ook alleen maar lief.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:57 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Nee, da's een pseudoniem, dat is heel anders!
Ja, hoe langer je MSN lijst hoe meer stemmenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:28 schreef pirke het volgende:
Dus als ik het goed begrijp wint degene met de meeste vriendjes op Fok?
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:28 schreef pirke het volgende:
oh....dat ga ik niet reddenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:28 schreef pirke het volgende:
ah, ik met vrienden maken, dat is het hem.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:28 schreef pirke het volgende:
Even opschrijven hoor.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:33 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, hoe langer je MSN lijst hoe meer stemmen![]()
Vergeet niet een foto in te sturenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:38 schreef snakelady het volgende:
[..]
Even opschrijven hoor.
* geld overmaken op SC rekening ( 10 euro voldoende?)
*msn aanschaffen en instaleren
*mensen toevoegen
*slijmen en vriendjes maken
* sparen om andere om te kopen.
volgend jaar win ik zeker.![]()
O'ja, dat moet ook nog.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:39 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Vergeet niet een foto in te sturen
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:28 schreef pirke het volgende:
Ik denk dat we de reden hebben dat jij steeds derde wordt en ik tweede met foto's die gewoon hadden moeten winnen.quote:
Alvast gefeliciteerdquote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:08 schreef pirke het volgende:
Ach, de hele foto van het jaar wedstrijd stelt dus ook niks voor, er wordt niet objectief gestemddoor sommigen dan
Ik ga dit jaar zo'n 20 kloontjes aanmaken en met allemaal heel actief zijn, elk op een ander deel van Fok, wedden dat ik volgend jaar win!
Dat zou met niets verbazenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:17 schreef pirke het volgende:
[..]
Betekent dat dat ik niets meer in hoef te sturen?![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:22 schreef An24 het volgende:
Goed, ik heb de stemmen geteld. Ik laat het natelllen, dus nog eventjes geduld allemaal![]()
Dat is heel verstandig van jequote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:22 schreef An24 het volgende:
Goed, ik heb de stemmen geteld. Ik laat het natelllen, dus nog eventjes geduld allemaal![]()
Er zijn vele punten om te tellen, dus zal wel morgen wordenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:31 schreef Schanulleke het volgende:
Ik zit een beetje te wachten op de uitslag, komt die wel vanavond?
relax...komt eraan!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:31 schreef Schanulleke het volgende:
Ik zit een beetje te wachten op de uitslag, komt die wel vanavond?
ikkuh niehiee ikkuh niehieeequote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:39 schreef Ireth het volgende:
Ik heb een puhuhunt, ik heb een puhuhuhunt!!!
Ik ben harstikke rielex iddquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:44 schreef prupke het volgende:
[..]
joh hij vroeg het zich gewoon af
rielex yourself hey hey
komt omdat je geen botjes hebtquote:
yup gefeliciteerdquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:59 schreef Schanulleke het volgende:
Woutf, Yoni en DinoPK: gefeliciteerd!!!!
Je had ook die boot in moeten sturenquote:
Je had jezelf An1 moeten noemen, misschien ligt het daar an?quote:
Whehe, het kan vriezen en het kan dooien he?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:14 schreef k_man het volgende:
Maar damn... tot woensdag stond mijn foto op de eerste plek![]()
Waar?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:34 schreef hoe-die-nie het volgende:
Och gut, wat een schrale verliezers zijn er weer hier zeg![]()
Wie is U?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:34 schreef hoe-die-nie het volgende:
Och gut, wat een schrale verliezers zijn er weer hier zeg
Persoonlijk vond ik het een eerste plaats waardquote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:38 schreef k_man het volgende:
Ach welnee, vijfde is al veel beter dan waarop ik van tevoren had durven hopen joh.
Wat een zielige beschuldiging.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:26 schreef Olio het volgende:
[..]
om nou alle users van een ander forumpje op te roepen om op je te gaan stemmen, tsss...
Klopt.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:51 schreef hoe-die-nie het volgende:
[..]
Dat is de reden waarom ik eigenlijk nooit stem hier op Fok..
Dude, hij is hier ws al langer dan jij.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:00 schreef Olio het volgende:
[..]
Klopt.
Voor deze wedstrijd heb je je hier nog nooit laten zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |