Ik denk dat we de reden hebben dat jij steeds derde wordt en ik tweede met foto's die gewoon hadden moeten winnen.quote:
Alvast gefeliciteerdquote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:08 schreef pirke het volgende:
Ach, de hele foto van het jaar wedstrijd stelt dus ook niks voor, er wordt niet objectief gestemddoor sommigen dan
Ik ga dit jaar zo'n 20 kloontjes aanmaken en met allemaal heel actief zijn, elk op een ander deel van Fok, wedden dat ik volgend jaar win!
Dat zou met niets verbazenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:17 schreef pirke het volgende:
[..]
Betekent dat dat ik niets meer in hoef te sturen?![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:22 schreef An24 het volgende:
Goed, ik heb de stemmen geteld. Ik laat het natelllen, dus nog eventjes geduld allemaal![]()
Dat is heel verstandig van jequote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:22 schreef An24 het volgende:
Goed, ik heb de stemmen geteld. Ik laat het natelllen, dus nog eventjes geduld allemaal![]()
Er zijn vele punten om te tellen, dus zal wel morgen wordenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:31 schreef Schanulleke het volgende:
Ik zit een beetje te wachten op de uitslag, komt die wel vanavond?
relax...komt eraan!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:31 schreef Schanulleke het volgende:
Ik zit een beetje te wachten op de uitslag, komt die wel vanavond?
ikkuh niehiee ikkuh niehieeequote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:39 schreef Ireth het volgende:
Ik heb een puhuhunt, ik heb een puhuhuhunt!!!
Ik ben harstikke rielex iddquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:44 schreef prupke het volgende:
[..]
joh hij vroeg het zich gewoon af
rielex yourself hey hey
komt omdat je geen botjes hebtquote:
yup gefeliciteerdquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:59 schreef Schanulleke het volgende:
Woutf, Yoni en DinoPK: gefeliciteerd!!!!
Je had ook die boot in moeten sturenquote:
Je had jezelf An1 moeten noemen, misschien ligt het daar an?quote:
Whehe, het kan vriezen en het kan dooien he?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:14 schreef k_man het volgende:
Maar damn... tot woensdag stond mijn foto op de eerste plek![]()
Waar?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:34 schreef hoe-die-nie het volgende:
Och gut, wat een schrale verliezers zijn er weer hier zeg![]()
Wie is U?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:34 schreef hoe-die-nie het volgende:
Och gut, wat een schrale verliezers zijn er weer hier zeg
Persoonlijk vond ik het een eerste plaats waardquote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:38 schreef k_man het volgende:
Ach welnee, vijfde is al veel beter dan waarop ik van tevoren had durven hopen joh.
Wat een zielige beschuldiging.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:26 schreef Olio het volgende:
[..]
om nou alle users van een ander forumpje op te roepen om op je te gaan stemmen, tsss...
Klopt.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:51 schreef hoe-die-nie het volgende:
[..]
Dat is de reden waarom ik eigenlijk nooit stem hier op Fok..
Dude, hij is hier ws al langer dan jij.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:00 schreef Olio het volgende:
[..]
Klopt.
Voor deze wedstrijd heb je je hier nog nooit laten zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |