met dit tempo welquote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:17 schreef Frazz het volgende:
We gaan Zwolle inhalen
Eerst utrecht even pwnen!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:18 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
met dit tempo wel
3 topics in nog geen week tijd
IJdele hoop, denk ikquote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:18 schreef Kuukske het volgende:
Als NAC het net zo goed zou doen als dit topic dan werd het nog eens wat
Op naar het 4e!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:29 schreef JDude het volgende:
We staan met drie delen tussen de gesloten topics!
Mis je zomaar een meeting!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:43 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
holy foek, dat ging hard met de breda-adoratie-reeksBen ik eens een paar daagjes niet online :S
tvp'tje en een gelukkig nieuwjaar allemaal
De komende vijf dagen nog een graad of negen voorspeld... zal wel tegenvallenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:38 schreef veldmuis het volgende:
Vanmiddag hagel? Zou het ook gaan sneeuwen?!
anders een hagelballenmeeting?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:38 schreef veldmuis het volgende:
Vanmiddag hagel? Zou het ook gaan sneeuwen?!
hoe denk je anders dat die vorige 3 topics zo zijn waren gegaan?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:09 schreef bassieVL het volgende:
ga je lunchen, loopt het topic zo vol.![]()
ik had het niet verwacht, zoiets duurt meestal een jaarquote:
toen zat ik erbij en keek ernaquote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:09 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
hoe denk je anders dat die vorige 3 topics zo zijn waren gegaan?
- beer-meet @ anversquote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:10 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
ik had het niet verwacht, zoiets duurt meestal een jaar![]()
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:36 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
avanspaaltjesbbqmetHJ-meet-in-de-sneeuw.
Met Jupiler, dus de HJ kunnen we nog niet afstrepenquote:
True, true!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:43 schreef JDude het volgende:
[..]
Met Jupiler, dus de HJ kunnen we nog niet afstrepen.
Heddegij een putje dan?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:06 schreef veldmuis het volgende:
Zullen we gaan knikkeren
Even een steen uit de Grote Markt wrikken.quote:
dat is 1 grote putquote:
Half 3 bij de kerstboom?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:13 schreef JDude het volgende:
[..]
Even een steen uit de Grote Markt wrikken.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:28 schreef JDude het volgende:
Excuses. Uit doffe ellende ging ik maar stofzuigen ().
Ik denk dat ik die afwas van anderhalve week ook meteen maar even wegwerk
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:36 schreef JDude het volgende:
Die zit nog thuis, denk ik zo!
Voor mij geen kerstboommeetings meer tot en met donderdag. Ik ga even naar Spanje voor m'n werk.
ali illegaliquote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:49 schreef JDude het volgende:
Iets afleveren... weet vanavond pas wat.
laat eens iets van de vrachtwagen afvallen danquote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:54 schreef JDude het volgende:
Whehehe nee geen drugs! Waarschijnlijk meuk van Samsung of zo.
en ik heb liever een nieuwe tv dan dat jij je baantje hebtquote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:03 schreef JDude het volgende:
Is soms best verleidelijk ja (als je 60" flatpanels bij je hebt ofzo).
Maar ik hou toch liever m'n baantje dan dat ik een nieuwe TV heb.
Dan wil ik ook wel een TV, als je dan toch je baantje kwijt bentquote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:04 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
en ik heb liever een nieuwe tv dan dat jij je baantje hebt
en doe er maar meteen een mobieltje bijquote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:05 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dan wil ik ook wel een TV, als je dan toch je baantje kwijt bent!
bastaardquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:39 schreef JDude het volgende:
Gelukkig is het weer in Spanje een stuk beter!
Hm, ik kan proberen op de terugweg dwars door de Pyreneeën te crossen?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:42 schreef Kuukske het volgende:
Nee neem maar iets anders leuk mee uit Spanje. De zon wil ik niet.. ik wil sneeuw.
man, stel je niet aanquote:
vroeg van te voren inchecken, je schoenen uit bij de douane en nog veel meer van dat soort ongein.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:15 schreef Kuukske het volgende:
Code orange? Wat is dat?
Donderdagmiddag/avond ofzoquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:04 schreef tha_rizzo het volgende:
man, stel je niet aan
hoe lang doe je erover? waneer kunnen we je terugverwachten?
Ik zal 'm hendig hard over de Autoroute slippen gek!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:25 schreef veldmuis het volgende:
Hard boeken en sjiek slippen he!
Wij zijn er ook nog hoorquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:26 schreef tha_rizzo het volgende:
waarom ga je eigenlijk naar seattle bassie?
en jdude....zolang kunnen wij niet zonder jou..... (
)
Daarover gesproken, iedereen moet elke avond van half 9 tot half 12 vrijhouden voor het geval het gaat sneeuwen! Anders komt die meet er nooit!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:45 schreef JDude het volgende:
Mocht het hier gaan sneeuwen (yeah right), bewaar wat voor mij!
ik kan donderdags en vrijdags niet helemaalquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:46 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Daarover gesproken, iedereen moet elke avond van half 9 tot half 12 vrijhouden voor het geval het gaat sneeuwen! Anders komt die meet er nooit!
ginnekenmarktjequote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:50 schreef Kuukske het volgende:
Goed, dat wordt dus weer een maandag. En dan op het Schoolakkerplein? Of de Ginnekenmarkt?
Hip, dan kan ik na afloop kruipend naar huisquote:
Mja jij moet wel vluchten jaquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:53 schreef JDude het volgende:
Kunnen we achteraf makkelijk de kroeg in vluchten ter ontdooiïng!
ik dacht dat we gingen BBQ'en?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:53 schreef JDude het volgende:
Kunnen we achteraf makkelijk de kroeg in vluchten ter ontdooiïng!
Ja, in de zomer denk?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:55 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
ik dacht dat we gingen BBQ'en?
daar word je toch ook warm van?
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:55 schreef Kuukske het volgende:
Mja jij moet wel vluchten jaDe rest kan wel gewoon op zijn of haar gemakje wandelen.
Ik ben zo wakker als wat,quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:45 schreef bassieVL het volgende:
Breda is uitgeput na een serie van marathonposts
Lust je het wel?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:59 schreef Kuukske het volgende:
Ja ik heb ook tijd. Maar hoef ff geen bier
Dan moet ik werken tot 21.00 en ben dan pas 21.30 thuis (kassa's tellen enzoquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:01 schreef Kuukske het volgende:
Oja,. gaat er nog iemand naar de nieuwjaarsreceptie van de Gemeente op 4 januari?
Jahoorquote:
Ik zat er wel aan te denken maar het is zoeen kuttijd!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:01 schreef Kuukske het volgende:
Oja,. gaat er nog iemand naar de nieuwjaarsreceptie van de Gemeente op 4 januari?
Waar?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:02 schreef Frazz het volgende:
[..]
Dan moet ik werken tot 21.00 en ben dan pas 21.30 thuis (kassa's tellen enzo)
Nee 2 en een info balie.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:04 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Daar staan toch een stuk of 5 kassa's?
Owja!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:07 schreef Kuukske het volgende:
Ja k weet weer wat we gingen posten maar wat niet over JDude ging!
"De oranje gloed in Breda"
Zo karig?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:07 schreef Frazz het volgende:
[..]
Nee 2 en een info balie.
En nee ik ben GEEN kassa miep, maar iedereen moet altijd wachten tot de kassa's geteld zijn zodat we met zn allen kunnen vertrekken (met overval en veiligheid enzo)
Owww de Karwei bij de Heerbaan. Daar ben ik regelmatig geweest voor mn ex werkgever. Misschien heb je mij wel in mn sjieke zakelijke outfit gezien als 1 van de weinigenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:08 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Zo karig?
De gamma en praxis doen het veel sjieker!
Tjah zo groot vergeleken met de praxis zijn wij ook niet, ong 2500m2. En personeels tekortquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:08 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Zo karig?
De gamma en praxis doen het veel sjieker!
Ik werk er pas vanaf september en meestal savonds en zaterdag.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Owww de Karwei bij de Heerbaan. Daar ben ik regelmatig geweest voor mn ex werkgever. Misschien heb je mij wel in mn sjieke zakelijke outfit gezien als 1 van de weinigen
In of bij? Viel me afgelopen zondagavond op toen we vanuit Zwijndrecht richting Breda reden over de A16. Rechts van Breda staat een kas heel erg veel licht de ruimte in te schieten.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:07 schreef Kuukske het volgende:
Ja k weet weer wat we gingen posten maar wat niet over JDude ging!
"De oranje gloed in Breda"
Nou voor mijn gevoel hangt het boven de Jumbo aan de Haagweg.. En vanaf de Fellenoordstraat zie je het ook.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:10 schreef Ritchie het volgende:
[..]
In of bij? Viel me afgelopen zondagavond op toen we vanuit Zwijndrecht richting Breda reden over de A16. Rechts van Breda staat een kas heel erg veel licht de ruimte in te schieten.
Een kwekerij?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:10 schreef Ritchie het volgende:
[..]
In of bij? Viel me afgelopen zondagavond op toen we vanuit Zwijndrecht richting Breda reden over de A16. Rechts van Breda staat een kas heel erg veel licht de ruimte in te schieten.
En weer niet aan mijquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:23 schreef Kuukske het volgende:
En we hebben natuurlijk de KuukskeisnogbierschuldigaanJDudeenVeldmuis meet nog
Zullen we van die new years eve meet dan nieuwjaarsborrel-meet maken zodat het nog steeds kan deze weekquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:26 schreef veldmuis het volgende:
Het lijkt me een goed idee om het meetlijstje toe te voegen in de volgende OP!
Scherp opgemerkt!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:36 schreef Kuukske het volgende:
Nou ik zie jullie sowieso nog. Jullie lijken me niet het type dat bierschuld open laat staan
Wijkniveau is prima, toch?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:41 schreef Ritchie het volgende:
veldmuis, vergeet ook het idee van Helsie niet, een overzicht van wie in welke wijk/straat woont
Het fototoestel gaat weer trouw mee. Al vergeet ik vaak kiekjes te schieten.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:48 schreef Kuukske het volgende:
Joh ga je een maand die kant op? Foto's!
je lijkt m'n pa welquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:29 schreef veldmuis het volgende:
De fotograaf maakt de foto, niet de camera.
Ah dan krijgen wij allemaal Fok!ker korting??quote:Op woensdag 3 januari 2007 03:16 schreef _Supreme het volgende:
Ik ga morgen een baan zoeken in Breda!
Het liefst werk ik bij het hart van Breda denk ik.
diafragma foto's?quote:Op woensdag 3 januari 2007 09:20 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
je lijkt m'n pa wel
die zegt dat ook
maar het ligt ook een gedeelte aan je camera! ik kan geen leuke diagragma foto's maken met m'n ixus
Yup, maarja, dat zijn maar pubers die wat gek doen, en daar betalen we immers gewoon belasting voor! Niets aan de hand dus!quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:54 schreef Sneeuwvlok het volgende:
Argh,,, weer veel opgeblazen in ons stadje![]()
Dit is zo te zien in de Kroeten, Haagse Beemden, of heb ik het mis?![]()
Link naar Youtube filmpje...
Over het plaatsen van verkeersborden betalen we wel belasting volgens mij hoorquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:02 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Yup, maarja, dat zijn maar pubers die wat gek doen, en daar betalen we immers gewoon belasting voor! Niets aan de hand dus!
Je las niet goed, maar het mag duidelijk zijn dat mijn reply *ietwat* sarcastisch opgevat mag worden.quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:17 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Over het plaatsen van verkeersborden betalen we wel belasting volgens mij hoorof dan iig de mensen die een auto in bezit hebben
En natuurlijk die zielige busshokjes![]()
Bij het hart werken alleen zoveel zure wijven...quote:Op woensdag 3 januari 2007 03:16 schreef _Supreme het volgende:
die vrouwen zijn daar net als overrijpe melk....quote:Op woensdag 3 januari 2007 03:16 schreef _Supreme het volgende:
je weet wel, onderwerp scherp, achtergrond niet....quote:
Flink zoomen en dicht bij je onderwerp + het grootste diafragma!quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:24 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
je weet wel, onderwerp scherp, achtergrond niet....
zoals ik al zei.... ik kan met m'n ixus geen diafragma instellenquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:49 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Flink zoomen en dicht bij je onderwerp + het grootste diafragma!
Oh, helemaal niet? Meestal kun je door de hele kleine brandpuntsafstand geen mooie DOF krijgen, dat was bij m'n oude powershot ook, maar daar kon je wel een diafragma instellen. Dat ding was zelfs nog goedkoper dan je IXUS denk ikquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:59 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
zoals ik al zei.... ik kan met m'n ixus geen diafragma instellen
hoogstens macrofunctie
Duurde het bij jou ook zo langquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:50 schreef Helsie het volgende:
Zo, ik ben ook weer bijgekomen van oud&nieuw (zit nu @ work).
Ja hier nog 1quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:45 schreef veldmuis het volgende:
Inderdaad zeg. Ik verveel me flink.
mierenneukertquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:13 schreef veldmuis het volgende:
Wat een verschrikkelijke microfoon heeft dat mens.
Zure vrouwen?quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:23 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
die vrouwen zijn daar net als overrijpe melk....
zeer zuur.....
Was het maar waar!quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:42 schreef Kuukske het volgende:
Nog brand uitgebroken ergens? Nog aanleiding om ergens te gaan (ramp)toeristen ofzo?
Waarom denk je dat vrouwen die in een kroeg werken zuur worden. Al die dronken en vervelende mannen heel de dagquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:54 schreef _Supreme het volgende:
[..]
Zure vrouwen?. Zijn ze niet lief dan?
wss de rode periode?quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:15 schreef Kuukske het volgende:
Mja de bediening laat soms te wensen over
Zo ik was laatst bij donnatello's; heerlijk gegeten hoor!, maar damn wat een buttbediening. Dat vrouwtje was echt niet gaaf bezig en snauwde zo'n beetje iedere bezoeker af die binnenliep.
Maar again: de lasagna daar is yumm![]()
Edit: zin vergeten
quote:21:23:27 03-01-07 17 G BRAN PRIO 1 6438 6161 6135 A58 L 57,3 BREDA BUITENBRAND WEGVERVOER (INC: 05)
quote:Een containerschip heeft de spoorbrug
tussen Dordrecht en Zwijndrecht geramd.
Volgens de politie heeft het schip een
aantal containers met onbekende inhoud
verloren.Tussen Rotterdam en Dordrecht
rijden voorlopig geen treinen.
quote:
mensen uit r'dam en omstreken kunnen geen nederlandsquote:
Tis donderdag dan is het savonds altijd leuk in de stad, al betwijfel ik het vanavond wel omdat het vakantie is natuurlijk.quote:Op donderdag 4 januari 2007 10:49 schreef Kuukske het volgende:
En is er, behalve de nieuwjaarsborrel bij de Gemeente, verder nog wat te beleven in Breda vandaag?
Ja, de brandweer gaat het druk krijgen!quote:Op donderdag 4 januari 2007 10:49 schreef Kuukske het volgende:
En is er, behalve de nieuwjaarsborrel bij de Gemeente, verder nog wat te beleven in Breda vandaag?
Uhhu, in het Ginneken gebeurt nog meerquote:Op donderdag 4 januari 2007 11:36 schreef veldmuis het volgende:
Dat is sinds zondag ofzo al niet meer geweest! Die gast woont volgens mij in een hele nette buurt!!
Op het meetlijstje stond die van over 5 minutenquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:21 schreef Kuukske het volgende:
Trouwens! Wij hebben al een nieuwjaarsmeet gehad denk. 1 januari enzo?
Wat doen we nou moeilijk
Jij hebt ook niet lang aan de costa's gelegen!quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:35 schreef JDude het volgende:
Ik ben in Nederland!
Nog even de wagen inleveren en terugfietsen en dan zit het er echt op.
Zal een paar footookes plaatsen zo!
Ja, paste niet in de wagenquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:37 schreef Kuukske het volgende:
Welkom terug![]()
Je hebt de zon daar gelaten zie ikwhat's up met de sneeuw?
Ik ben kapot man.... en moet nodig wat eten eerstquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:25 schreef veldmuis het volgende:
JDude, ben jij nog voor een gemeentemeet? Nog ruim een uur voor het afgelopen is!
Dan zeg ik wel dat ik geen tijd hebquote:Op donderdag 4 januari 2007 18:46 schreef Kuukske het volgende:
Geen tijd oke, maar geen zin daar doen we niet aan vm![]()
Gewoon zin maken
Precies. Bier, de laatste roddels over mijn achterbuurt en uitzicht op Kuukske. Hoeveel redenen wou je nog hebben?quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:46 schreef Kuukske het volgende:
Geen tijd oke, maar geen zin daar doen we niet aan vm![]()
Gewoon zin maken
Wat jij zegt!quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:51 schreef JDude het volgende:
Ik denk dat veldmuis die laatste gaat afkeuren.
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |