quote:Een containerschip heeft de spoorbrug
tussen Dordrecht en Zwijndrecht geramd.
Volgens de politie heeft het schip een
aantal containers met onbekende inhoud
verloren.Tussen Rotterdam en Dordrecht
rijden voorlopig geen treinen.
quote:
mensen uit r'dam en omstreken kunnen geen nederlandsquote:
Tis donderdag dan is het savonds altijd leuk in de stad, al betwijfel ik het vanavond wel omdat het vakantie is natuurlijk.quote:Op donderdag 4 januari 2007 10:49 schreef Kuukske het volgende:
En is er, behalve de nieuwjaarsborrel bij de Gemeente, verder nog wat te beleven in Breda vandaag?
Ja, de brandweer gaat het druk krijgen!quote:Op donderdag 4 januari 2007 10:49 schreef Kuukske het volgende:
En is er, behalve de nieuwjaarsborrel bij de Gemeente, verder nog wat te beleven in Breda vandaag?
Uhhu, in het Ginneken gebeurt nog meerquote:Op donderdag 4 januari 2007 11:36 schreef veldmuis het volgende:
Dat is sinds zondag ofzo al niet meer geweest! Die gast woont volgens mij in een hele nette buurt!!
Op het meetlijstje stond die van over 5 minutenquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:21 schreef Kuukske het volgende:
Trouwens! Wij hebben al een nieuwjaarsmeet gehad denk. 1 januari enzo?
Wat doen we nou moeilijk
Jij hebt ook niet lang aan de costa's gelegen!quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:35 schreef JDude het volgende:
Ik ben in Nederland!
Nog even de wagen inleveren en terugfietsen en dan zit het er echt op.
Zal een paar footookes plaatsen zo!
Ja, paste niet in de wagenquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:37 schreef Kuukske het volgende:
Welkom terug![]()
Je hebt de zon daar gelaten zie ikwhat's up met de sneeuw?
Ik ben kapot man.... en moet nodig wat eten eerstquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:25 schreef veldmuis het volgende:
JDude, ben jij nog voor een gemeentemeet? Nog ruim een uur voor het afgelopen is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |