vroeg van te voren inchecken, je schoenen uit bij de douane en nog veel meer van dat soort ongein.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:15 schreef Kuukske het volgende:
Code orange? Wat is dat?
Donderdagmiddag/avond ofzoquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:04 schreef tha_rizzo het volgende:
man, stel je niet aan
hoe lang doe je erover? waneer kunnen we je terugverwachten?
Ik zal 'm hendig hard over de Autoroute slippen gek!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:25 schreef veldmuis het volgende:
Hard boeken en sjiek slippen he!
Wij zijn er ook nog hoorquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:26 schreef tha_rizzo het volgende:
waarom ga je eigenlijk naar seattle bassie?
en jdude....zolang kunnen wij niet zonder jou..... (
)
Daarover gesproken, iedereen moet elke avond van half 9 tot half 12 vrijhouden voor het geval het gaat sneeuwen! Anders komt die meet er nooit!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:45 schreef JDude het volgende:
Mocht het hier gaan sneeuwen (yeah right), bewaar wat voor mij!
ik kan donderdags en vrijdags niet helemaalquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:46 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Daarover gesproken, iedereen moet elke avond van half 9 tot half 12 vrijhouden voor het geval het gaat sneeuwen! Anders komt die meet er nooit!
ginnekenmarktjequote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:50 schreef Kuukske het volgende:
Goed, dat wordt dus weer een maandag. En dan op het Schoolakkerplein? Of de Ginnekenmarkt?
Hip, dan kan ik na afloop kruipend naar huisquote:
Mja jij moet wel vluchten jaquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:53 schreef JDude het volgende:
Kunnen we achteraf makkelijk de kroeg in vluchten ter ontdooiïng!
ik dacht dat we gingen BBQ'en?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:53 schreef JDude het volgende:
Kunnen we achteraf makkelijk de kroeg in vluchten ter ontdooiïng!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |