quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:36 schreef JDude het volgende:
Die zit nog thuis, denk ik zo!
Voor mij geen kerstboommeetings meer tot en met donderdag. Ik ga even naar Spanje voor m'n werk.
ali illegaliquote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:49 schreef JDude het volgende:
Iets afleveren... weet vanavond pas wat.
laat eens iets van de vrachtwagen afvallen danquote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:54 schreef JDude het volgende:
Whehehe nee geen drugs! Waarschijnlijk meuk van Samsung of zo.
en ik heb liever een nieuwe tv dan dat jij je baantje hebtquote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:03 schreef JDude het volgende:
Is soms best verleidelijk ja (als je 60" flatpanels bij je hebt ofzo).
Maar ik hou toch liever m'n baantje dan dat ik een nieuwe TV heb.
Dan wil ik ook wel een TV, als je dan toch je baantje kwijt bentquote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:04 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
en ik heb liever een nieuwe tv dan dat jij je baantje hebt
en doe er maar meteen een mobieltje bijquote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:05 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dan wil ik ook wel een TV, als je dan toch je baantje kwijt bent!
bastaardquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:39 schreef JDude het volgende:
Gelukkig is het weer in Spanje een stuk beter!
Hm, ik kan proberen op de terugweg dwars door de Pyreneeën te crossen?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:42 schreef Kuukske het volgende:
Nee neem maar iets anders leuk mee uit Spanje. De zon wil ik niet.. ik wil sneeuw.
man, stel je niet aanquote:
vroeg van te voren inchecken, je schoenen uit bij de douane en nog veel meer van dat soort ongein.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:15 schreef Kuukske het volgende:
Code orange? Wat is dat?
Donderdagmiddag/avond ofzoquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:04 schreef tha_rizzo het volgende:
man, stel je niet aan
hoe lang doe je erover? waneer kunnen we je terugverwachten?
Ik zal 'm hendig hard over de Autoroute slippen gek!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:25 schreef veldmuis het volgende:
Hard boeken en sjiek slippen he!
Wij zijn er ook nog hoorquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:26 schreef tha_rizzo het volgende:
waarom ga je eigenlijk naar seattle bassie?
en jdude....zolang kunnen wij niet zonder jou..... (
)
Daarover gesproken, iedereen moet elke avond van half 9 tot half 12 vrijhouden voor het geval het gaat sneeuwen! Anders komt die meet er nooit!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:45 schreef JDude het volgende:
Mocht het hier gaan sneeuwen (yeah right), bewaar wat voor mij!
ik kan donderdags en vrijdags niet helemaalquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:46 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Daarover gesproken, iedereen moet elke avond van half 9 tot half 12 vrijhouden voor het geval het gaat sneeuwen! Anders komt die meet er nooit!
ginnekenmarktjequote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:50 schreef Kuukske het volgende:
Goed, dat wordt dus weer een maandag. En dan op het Schoolakkerplein? Of de Ginnekenmarkt?
Hip, dan kan ik na afloop kruipend naar huisquote:
Mja jij moet wel vluchten jaquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:53 schreef JDude het volgende:
Kunnen we achteraf makkelijk de kroeg in vluchten ter ontdooiïng!
ik dacht dat we gingen BBQ'en?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:53 schreef JDude het volgende:
Kunnen we achteraf makkelijk de kroeg in vluchten ter ontdooiïng!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |