Het fototoestel gaat weer trouw mee. Al vergeet ik vaak kiekjes te schieten.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:48 schreef Kuukske het volgende:
Joh ga je een maand die kant op? Foto's!
je lijkt m'n pa welquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:29 schreef veldmuis het volgende:
De fotograaf maakt de foto, niet de camera.
Ah dan krijgen wij allemaal Fok!ker korting??quote:Op woensdag 3 januari 2007 03:16 schreef _Supreme het volgende:
Ik ga morgen een baan zoeken in Breda!
Het liefst werk ik bij het hart van Breda denk ik.
diafragma foto's?quote:Op woensdag 3 januari 2007 09:20 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
je lijkt m'n pa wel
die zegt dat ook
maar het ligt ook een gedeelte aan je camera! ik kan geen leuke diagragma foto's maken met m'n ixus
Yup, maarja, dat zijn maar pubers die wat gek doen, en daar betalen we immers gewoon belasting voor! Niets aan de hand dus!quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:54 schreef Sneeuwvlok het volgende:
Argh,,, weer veel opgeblazen in ons stadje![]()
Dit is zo te zien in de Kroeten, Haagse Beemden, of heb ik het mis?![]()
Link naar Youtube filmpje...
Over het plaatsen van verkeersborden betalen we wel belasting volgens mij hoorquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:02 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Yup, maarja, dat zijn maar pubers die wat gek doen, en daar betalen we immers gewoon belasting voor! Niets aan de hand dus!
Je las niet goed, maar het mag duidelijk zijn dat mijn reply *ietwat* sarcastisch opgevat mag worden.quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:17 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Over het plaatsen van verkeersborden betalen we wel belasting volgens mij hoorof dan iig de mensen die een auto in bezit hebben
En natuurlijk die zielige busshokjes![]()
Bij het hart werken alleen zoveel zure wijven...quote:Op woensdag 3 januari 2007 03:16 schreef _Supreme het volgende:
die vrouwen zijn daar net als overrijpe melk....quote:Op woensdag 3 januari 2007 03:16 schreef _Supreme het volgende:
je weet wel, onderwerp scherp, achtergrond niet....quote:
Flink zoomen en dicht bij je onderwerp + het grootste diafragma!quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:24 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
je weet wel, onderwerp scherp, achtergrond niet....
zoals ik al zei.... ik kan met m'n ixus geen diafragma instellenquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:49 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Flink zoomen en dicht bij je onderwerp + het grootste diafragma!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |